Kış Sezonu İzlediğim Türk Dizileri (2024)

Bu sezon çok güzel geçti. Tam istediğim dizileri buldum. Fakat izlediğim dizilerden bazılarında erken final kaldırılma gibi şeyler oldu. O biraz moralimi bozdu. Çünkü sezon ortasında pat diye dizisiz kaldım. Tutmayacağı belli olan diziler vardı. Hangi kafa ile neden başlattıklarını da anlamadım. Hareketli ama garip bir sezonu bu şekilde geride bıraktık. Bu sezon bakalım ben neler izlemişim...
.
 -reklam değildir.-

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.


Pazartesi
Kızıl Goncalar:
Bence sezonun en iyi en etkileyici dizisiydi. Her bölümünü nefesim tutarak izledim ve bu sezonun en iyi sezon finalini yapan dizisi oldu. Keşke hızlıca yeni sezonu başlasa yokluğunu arıyorum. Bu sezonun açık ara farkla favori dizimdi.
Devamı için tıklayınız

Salı
Bahar:
Güzel başladı ama sezon sonuna doğru çok sapıttı. Sezon finalini hiç beğenmedim. Yeni sezona güne iyi dizi gelirse direk satarım bu diziyi. Keşke böyle olmasaydı. Çok beğenerek, severek izlyiordum oysa.
Devamı için tıklayınız

Çarşamba
Bir Sevdadır:
Bu dizinini değeri bilinmedi bilinseydi ikinci sezonu da görürdü. Konusu ve karakter hikayeleri vardı açılamadan bitti. Finaline kadar sevdiğim bir dizi oldu. Final bölümünü kesinlikle beğenmedim acelece yapılmış gibiydi.

Perşembe
Kül Masalı:
Değeri bilinmeyen bir dizi de bu diziydi. Aşırı gizemli bir hikayesi vardı ama kurguda başarılı olamadılar sanırım. Bu yüzden de izleyicinin dikkatini bir türlü çekemedi. Ben finalenie kadar izledim ve sevdim. Finali beni tatmin etmese bile iyiydi.

Cuma
Kızılcık Şerbeti:
Bu dizinin ilk bölümünü izlediğimde o kadar sevmedim ki sonradan sevip bir bölüm bile kaçırmayacağımı bilmiyordum. Demek ki ön yargılı olmamak gerekiyormuş. Bazı bölümlerde saçmalasa da asla temposunu kaybetmedi. Hiç bir konuyu uzatmamaları da beni diziye bağladı.

Cumartesi
Gönül Dağı:
İzleme listemde hayranı olduğum tek dizi Gönül Dağı. Bir 4 yıl daha yayınlansa izlerim gibi bir hissim var. 4. sezonunu beğenmesemde izlemekten asla vazgeçmedim. Umarım yeni sezona tazelenmiş şekilde başlarlar. Çünkü dram ağırlıklı oldu o da beni boğdu.

Pazar
Kirli Sepeti:
Bu sezon final yapmasın diye mücadele ettiğim dizilerden bir tanesi oldu. Neyse ki kanal bu kararından vazgeçti ve devam dedi. İkinci sezona farklı bir konu ile devam etmelerini çok istiyorum.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Gönül Dağı ve Kül Masalı'nı izliyordum. Kül Masalı çok iyiydi bence, karakterlerin replikleri keyifliydi, hikaye gizemliydi, son ana kadar da gizem korundu. Daha detaylı ve ince işlense daha ilgi görebilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende çok beğeniyordum ama kurgusundan kaynaklı sanırım tutulmadı, ilgi çekmedi. :(

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)