Koizora / Sky Of Love 2007 (film)

Film bittikten sonra bomboş oldu etraf ekrana öylece baktım dona kaldım.Zihnimi toparlamam 10 dakikadan fazla sürdü.Birden kendime gelemedim.Üstümde kırık ton yük varmış gibi hissediyorum şimdide.Gerçekten müthiş konusu olan bir film izledim..Her sahnesi dolu dolu her sahnesi çok anlamlı,filmin sonlarında farkında olmadan göz yaşlarım dökülmeye başladı.Gerçekten harika bir oyunculuk çıkartmış Haruma Miura ve Yui Aragaki.Sanırım bu yazıyı yazarken hala etkisindeyim. ''-Bu nasıl bir aşktı? Bu nasıl bir kaderdi? Böyle mi olması gerekiyordu?'' soruları kafamda dönüp duruyor.Şuan spoiler  vermekten korkuyorum ondan yazımı kısa kessem iyi olacak.Çünkü; cidden hiç iyi değilim sanki sol tarafıma  darbe yemiş gibiyim.Direk film hakkında   bilgi versem iyi olacak.Kesinlikle ölmeden önce izlemeniz gereken filmlerden biri.

Koizora (恋空) Sky Of Love 2007






Yönetmen: Natsuki'ye Imai
Yapımcı : Kazuya Kamana,Masayuki Morigawa,Jun Nasuda
Senarist:  Mutsuki Watanabe(Senaryo), Mika( Roman )
Müzik: Shin Kouno
Sinematografi: Hideo Watanabe
Dagıtım:Toho

Yayın tarihi: 3 Kasım 2007
Süre:128 dakika

Ülke: Japonya
Dil: Japonca
Gişe: US $36.684.020



Oyuncular 

Yui Aragaki
Haruma Miura
Keisuke Koide
Asami Usuda
Karina
Aoi Nakamura
Haru
Ryuji Yamamoto
Yumi Asou
George Takahashi
Yuko Asano
Konu:

Mika liseye yeni başlamış  daha önce hiç aşık olmamış ilk aşkını bekleyen utangaç bir kızdır.Bir gün arkadaşı hoşlandıgı erkekle konuşurken yanlışlıkla korkunç görünümü olan  bir çocukla çarpışır.Bir süre  sonra Mika telefonunu kaybeder ve   bir süre aradıktan sonra bulur telefonu çalmaktadır  arkadaşının aradıgını sanan Mika telefonun ucunda bir erkek sesini duyar.Kendini sır olarak tanıtan  kişi bir süre Mikayı rahatsız eder  Mika başlarda rahatsız olsa da zamanla alışır ve  zaman geçtikçe tanışmak ister.Bir gün okulda buluşmaya karar verirler.Gün geldiginde Mika buluşma yerine gidip telefonda konuştugu kişiyle  tanışınca   hayatı tamamen  değişir.




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben de geçen gün izledim ve çok beğendim :) Miura çok şirindi sonu çok kötü :(

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)