Okul Konulu Tayvan / Tayland / Çin Dizileri

Benim gibi hangi ülke olursa olsun okul türü dizilerinden vazgeçemeyen var mı? Ben kesinlikle vazgeçemiyorum. Muhakkak gözüme takılan bir okul türü dizisi oluyor. Takıldığı zamanda şans vermeden duramıyorum. Şans verdiğim zamanda sonuna kadar izliyorum. Bu tür resmen bende bağımlılık yapıyor. Oysa ki okul türü için daha genç izleyici kitlesi var derler. Ben 28 yaşındayım ve izlemeden kendimi alamıyorum. Neyse konudan kopmadan yazımı toparlamaya çalışayım. Daha evvel Kore için bir post yazmıştım, blogumu kontrol ederken birden aklıma geldi ve düşünmeden yazmaya başladım. Önereceğim diziler çerisinde sadece U Prince serisi için 1 adet poster kullanacağım ve link vereceğim. 12 seriden oluştuğu için ve benim mizacım gereği sadece poster kullanacağım için post çok uzun olacaktı. Gelecekte izleyeceğim dizilerle de güncelleyeceğim için sıkıntı yaratırdı bu yüzden tek poster ve link kullanmanın doğru olduğunu düşündüm. Vereceğim linke tıklarsanız tüm seri isimlerini ve posterlerini görebilirsiniz. Bunun yanında Çin ağırlıklı bir okul dizi izleme listem olacak. Tayvan ve Çin iki ayrı ülke olsa da dil ve ırk olarak aynı olduğu için bir ülke olarak görülebilir ama senaryo ve anlamlılık açısından Tayvan ve Tayland'a göre daha anlamlı olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden okul türü ve diğer türler içerisinde genel olarak Çin dizilerini bir başka tutuyorum. Bundan dolayı neden Çin dizileri ağırlıkta diye düşünmeyin. Hem Çin dizilerinin çevirisi de daha fazla ondan da kaynaklı bir durum var.
Dizileri sever misiniz bilmiyorum ama benim izleyip sevdiğim diziler şunlar;
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
A Love So Beautiful (Çin)

Angel 'N' Devil (Tayvan)

Fifteen Years to Wait for Migratory Birds (Çin)

Kiss Me Thai (Tayland)

Love 020 (Çin)

Love, Timeless (Tayvan)

Master Devil Do Not Kiss Me (Çin)

Master Devil Do Not Kiss Me 2 (Çin)

Meteor Garden 2018 (Çin)

Miss in Kiss (Tayvan)

Moon River (Tayvan)

Princess Hours Thai (Tayland)

Proud of Love (Çin)

Proud of Love  2(Çin)

Rush to the Dead Summer (Çin)

School Beauty's Personal Bodyguard (Tayvan)

The Big Boss (Çin)

The Big Boss 2 (Çin)

U Prince Series (Tayland) (Dizi 12 seriden oluşuyor seri isimleri için tıklayın: tık)

When We Were Young (Çin)

With You (Çin)

Umarım dizileri severek izlersiniz. Eğer sizinde önerileriniz varsa beklerim.
Okul türünde diziler izledikçe bu postu güncelleceğim.

Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Teşekkürler gerçekten ilaç gibi geldi bu liste :)

    YanıtlaSil
  2. Salam. Həqiqətən tam da axtardığı yazıdır. Arasında izlədiyim də var izləmədiyim də ççox gözəl yazıdır. Əməyinə sağlıq. :)

    YanıtlaSil
  3. Sıkça gördüğüm Çin dizileri bir araya toplanmış sanki, benim için çok iyi oldu :))) Eline koluna sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin dizileri son yıllarda çok popüler görmemen garip olurdu. Rica ederim. :)

      Sil
  4. Selam. Ben bu blogu sıkı takip ediyorum çok seviyorum gerçekten. Neyse ben bi şey sormak istiyorum. Geçen sene bir sürü Japon filmi izledim. Bir sürü okul Asya dizisi izledim ama tam tadını alamadım gibi. Şunu rica etsem, ben şu romantik Japon filmlerinden dizilerinden veya o tarzda , sassy go go gibi (en sevdiğim okul dizisidir) a love so beautiful kadar samimi , tatlı bi dizi önerir misiniz? Romantizm şart bi yerde 😂😂. Hemen aşık olmasınlar da 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olacak ama kusura bakmayın. Vize haftasıydı pek fazla blogumla ilgilenemedim. Dizi olarak Meteor Garden 2018 dizisini öneririm. Japon filmi ise; Sensei!, Ajin Demi Human, My Brother Loves Me Too Much ve Your Lie in April film önerisi olsun. :)

      Sil
    2. bunları izlemiştim :) tesekkürler yine dee

      Sil
  5. the big boss ve a love so beautiful beklediğimin üstünde dizilerdi. Kore dizilerinde olmayan bir hava var şu Çin dizilerinde. Daha sade oluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. With You ve Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds dizilerine de şans vermelisin. :)

      Sil
  6. Love İ20 inanılmaz güzel bir diziydi tekrar tekrar izliyorum tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. İnternete With You yazınca çıkmıyor. Onun yerine Be With You çıkıyor ve sanırım farklı diziler. Dizi hakkında hiçbir bilgi vermemişsiniz. Nereden bulacağımı bilmiyorum. Dahası internette hiçbir sonuç çıkmıyor yazınca.

    YanıtlaSil
  8. cin dizilerine hep önyargılı olmusumdur a little thing called first love dizisinden sonra şans vermek istedim. Bu liste iyi bi rehber oldu. Liste için teşekkür ederim
    Bu arada a little thing called first love dizisini de öneririm hos masum bi diziydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkür ederim. :) Asya dizileri içinde en çok Çin dizilerini severim. Tarihi dizileri haricinde diğer türleri hiç yormuyor. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)