Retro Zamanları Neden Elektronik Eşya Almamalıyız

Aslında başıma gelen bir olayı anlatacaktım ama başlığa uygun olsun diye Merkür gerilemesi yani retrodan bahsetmek istiyorum. Anlayabileceğiniz şekilde açıklamak gerekirse retro, gezegenlerin hareketlerinin yavaşlaması sonucunda geri gidiyormuş gibi görünmesinden dolayı gerilediğini düşündüren gökyüzü olayı. Bu gerileme her yıl, yıl içerisinde bir kaç ay aralıklarla yaşanan bir olay. En çok zorluk yaratan gezegen Merkür. Bu gerileme yaşandığı zaman bizim hayatımızda genelde olumsuz şeyler olur. Aklınıza gelebilecek her alanda bazen ufak tefek, bazen büyük  sorunlar yaşarız.  Bende bu yüzden retro zamanları her alanda olduğu gibi teknoloji alanında da dikkatli olurum, elektronik eşya almam.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Fakat kardeşimin askerliği beklemediğimiz zamana denk gelince tuşlu bir telefon almak zorunda kaldık. Alırken retro dönemindeyiz ama inşallah iyi çıkar demiştim. Nitekim çıkmadı. Evet, tuşlu dandik asker telefonu olarak bilinen telefon sorunlu çıktı. İlk aldığımız gün paketli, sıfır, gıcır gıcır bir telefon aldık. Eve getirdik telefonun şarjı hemen bitiyordu,  şarja takıyorduk telefon şarj olmuyordu. Ertesi gün aldığımız yere tekrar gittik, bataryadan kaynaklı dedi, bataryayı değiştirdi ve bizi geri yolladı. Fakat sorun yaratırsa geri değiştirme sözü aldık. Neyse eve geldik sorun aynı. Haliyle üçüncü defa tekrar gittik ve değiştirmesini istedim. Hoş olmayan bir tavır ve üslupla, batarya, telefon ve şarj aletini yüzümü atarcasına değiştirdi  ve sert bir ses tonuyla ''-Benim başıma ilk defa böyle bir şey geldi!'' dedi. Sanki bizim başımıza her zaman geliyor. Kaldı ki 130 liralık bir telefondan bahsediyoruz...  Sorun olmasa  her halde üç gün üst üste toplu taşıma aracına binip adamın dükkanına gidecek kadar delirmedim, şükür.  Neyse, telefon yol parasıyla biraz daha fazla ücrete geldi, canımız sağ olsun. Sonradan verdiği telefon sorunsuz çıktı ve inşallah altı ay boyunca da güzelce kullanabilir  kardeşim. Bir kez daha anladım ki retro zamanı kesin elektronik eşya ve teknolojide  sorun oluyor. Benim başıma böyle bir şey geldi umarım sizin başınıza gelmez... Herhangi bir alanda alışveriş yaparken retro zamanlarına dikkat etmenizi öneririm. Merkür retrosunun hiç şakası olmuyor. 
Sözün kısası ''Ben yandım, siz yanmayın!''.

Size bu yıl içinde olan retroları yazayım: (2020)


*Başlangıç ve bitiş aralıkları: 
17 şubat - 10 Mart Merkür retrosu 
18 Haziran - 12 Temmuz Merkür retrosu
13 Ekim - 4 kasım Merkür retrosu

*Ayrıca olacak retrolar: 
13 Mayıs - 25 Haziran Venüs retrosu.
10 Eylül - 14 Kasım arası Mars retrosu
14 Mayıs - 13 Eylül Jüpiter retrosu
12 Ağustos 2019 - 11 Ocak Uranüs retrosu
15 Ağustos - 14 Ocak 2021 Uranüs retrosu
23 Haziran - 29 Kasım Neptün retrosu
11 Mayıs- 29 Eylül Satürn retrosu
25 Nisan - 4 Ekim Pluto retrosu 
12 Temmuz - 16 Aralık Kiron retrosu

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Dün ölseydim bunu duymazdım. Böyle bire şey mi varmış? İlginç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölseydin mi anlamadım, ALLAH korusun. :)

      Sil
    2. Bizde öyle derler. Yeni bir şey duyduğunda:)

      Sil
    3. İlk defa duydum, değişik bir sözmüş. :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun🙄Tavsiyeni dinleceğim👍Elimizde olanlar bile bazı dönemlerde bozulabiliyor😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dönemler genelde merkür gerilemesinde oluyor. :)

      Sil
  3. Bende dikkat ediyorum buna! Oldugu kadar artik

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)