11 Mayıs 2014 Pazar

Gün geçmiyor ki benim dudak uçuklanmasın

      Hayatımın en berbat zamanlarıdır uçuklu dudaklarla gezmek iki ayı geçmez hemen dudaklar koca koca oluverir.. Bunun için daha kaç kez doktora gitmem gerekli onuda bilmiyorum hayır ileride evlencem  hamile kalcam elbet ee hamileyken uçuk çıkarsa napcam şimdiden onu düşünüyorum..Çogumuz biliyordur hamileyken uçuk çıkarsa  hamile kadında çocuk problemli dogabiliyor engelli olabiliyor .Ne zaman uçuk çıksa dudagımda hemen aklıma o gelir ya ilerde naparım diye  cidden bu durumla kaşılaşan anne adayına doktor kürtajı önerdiginde ne hissediyordur acaba? Cidden çok üzücü bir durum yani empati kurdugumda bile kalbim delice çarpıyor kuş misali ,böyle durumla karşılaşan anne adaylarına ALLAH sabır versin.Ne zor bir durumdur  evladının hayatı için karar vermek..Ah~ Sanırım anneler günü diye böyle derinlemesine annelik konusuna bagladıım benim uçugu...
  Bu arada anne demişken bu gün annemi azcık kırdım galiba onunda gönlünü almam gerek.Evde  misafir var ve annem sürekli şunu yap bunu yap diye üsteleyince bende sinirlenip istemedigim şekilde bagırdım...Sonra vicdan yaptım ama kalp bu kırılınca düzelir mi? Düzelmez.Yarın anneler günü ve ben annemi üzdüm cidden kötü bir evladım ben.Ona buradan evrene dogru mesaj yollayım bel ki biraz olsun beni affeder...

''Annecim seni bu gün üzdügüm için özür dilerim...Seni çok seviyorum lütfen beni affet. Dünyada ki tek degerli varlıgımsın...'' Duydun mu kız ''zeke'' ?
Annemle aramızda farklı bir bag var anne kız gibi değilde hayat yoldaşı gibi bir şeyiz belkide babam olmadıgındandır kim bilir. Asla onu üzmek istemiyorum..Hayat zaten onu çok üzdü yıprattı bide ben üzmeyeyim diyorum ama istem dışı bazen böyle oluyor sonrasında çok kötü hissetsem de geri dönüşü olmuyor.Siz siz olun asla annenizi babanızı üzmeyin inan kaybedince geriye tatlı anılardan çok acı anılar kalıyor ve o zaman çok çok pişman oluyorsunuz..Bunu bile bile annemi üzdüm ya aferin bana da ne diyelim :D
 aaa! bu arada bu günlerde günah çıkartıp helallik alıyorum eski dostlarımdan ...Üzdügüm kırdıgım  bazı olaylardan dolayı görüşmedigim arkadaşlarıma ulaşıp yaptıklarım için afdileyip  özür diliyorum hatta suçum olmadıgı halde olan olaylardan dolayı bile özür diliyorum ..Bunu neden yaptıgımı nasıl karar verdigimi bende bilmiyorum bir anda  böyle bir şey yapmak geldi içimden ve ulaşabildigim kadar  insana bunu yapmayı planlıyorum.Galiba temiz bir sayfa açmak ve büyümek istiyorum...Bu yaptıklarım beni adam eder mi ya da ileride aynı hataları tekrarlarmıyım bilmiyorum ama kalbim bu günlerde bunu yapmak için beni tetikliyor ve sonrasında mutlu hafiflemiş hissediyorum .Cidden bu olayın sonunu da merak ediyorum ...Blogcum ordan oraya atlayarak  bayagı bir saçmaladım değil mi :F Bu yazının adı da uçuklu günah çıkartmak olsun bari.Hadi iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma