Tari Tari (anime)


Anime izlemekten nefret eden birine bile anime izleten  bir animeydi. Cidden acayip bir şeydi  kah agladım  kah güldüm çok eglenceliydi. Espiriler yerineydi  karakterler komikti en önemlisi  gerçekten umut vericiydi akşam 6 gibi oturup  13 bölümü hiç kalkmadan izlettirebilen hiç sıkılmadan  ya da öff burasını atlayım demeden kendini izlettirebilen bir animeydi.Beni bıraksalar daha neler yazarım neler...
Ben normalde anime izlemeyi hiç sevmiyorum bi kaç kez denedim 1 bölüm sonra olmuyor dedim kapattım..Yıllar yıllar önce kanal d de şeker kız candy'i izlemiştim o gün bu gündür anime izlemeye pek yanaşmadım.Gerçi dizi izliyorum diye anime izlemek bir şans daha vermek  hiç aklıma gelmemişti ama bu güne  nasipmiş.Nette gezerken tari tari animesine rastladım  canımda çok sıkılıyordu  dizide izlemek  içimden gelmedi  değişiklik olsun  bir bölüm bakalım dedim  benim  başladıgım bir bölüm finali buldu.O kadar tatlılardı ki sanki dizi izliyormuş gibi hissettim  sıcacık samimi lise ögrencileriydi dostlugu aile baglarını çok iyi şekilde betimlemişlerdi hele müzikleri her birine bayıldım. Sanırım artık ben anime de izlemeye başlıcam.


Biraz konusundan bahsedelim;

Adı : Tari Tari
Bölüm sayısı: 13
Yapım yılı:2012
Türü:Okul,komedi
Ülke:Japonya
Yönetmen: Masakazu Hashimoto
Üretici:  Infinite
Müzikler: Shiro Hamaguchi
Stüdyo: PA Works
Lisans : Sentai Filmworks
Yayınlandıgı kanallar : Ishikawa TV , KBS , TV Kanagawa
İngilizce ağ : Anime Network
Yayın Tarihi :  1 Temmuz 2012 -23 Eylül 2012
Tema müzigi : Airi-Dreamer
Kapanış müziği: Ayahi TakagakiAsami SetoSaori HayamiNobunaga Shimazaki ,Natsuki Hanae -Shiokaze no Harmony
İkinci kapanış müzigi; Kokoro no Senritsu


Konusu: 
Hikayemiz yetişkin denilmek için çok genç olan, ancak kendilerini artık çocuk olarak da düşünmeyen beş lise öğrencisi etrafında gelişiyor.Lisedeki son yazlarında müzik, Wakana, Konatsu, Sawa ve diğerlerini bir koroda bir araya getirecektir.

Karakterler:
Wakana Sakai ;Bir zamanlar müzik dersleri almıştır, ancak annesi öldükten sonra müziği bırakmıştır.
Konatsu Miyamoto; Pozitif düşünen, şarkı söylemeyi seven ve okuldan sonra müzik kulübünde zaman geçiren bir kızdır.
Sawa Okita;Bir at binicisi olmayı hayal eder ve okçuluk kulübünün hevesli bir üyesidir.
Daichi Tanaka; Üniversite öğrencisi olan ablası ile yaşayan spora geç yaşta başlamış bir badminton oyuncusudur.
Wiin ;12 yıl Avusturya'da kaldıktan sonra Wakana'nın sınıfına yeni transfer olan bir öğrencidir.
Digerleri;
Keisuke Sakai ;Wakana'nın babası. Eşini kaybettikten sonra kendinin dükkanına ve kızına adamış bir baba.

Mahiru Sakai ;Wakana liseye girmeden önce ölmüş annesi. Geçmişte aynı  lisede koro klübünün üyesiymiş ve  Condor Kraliçe'nin en iyi hit "Amigo! Amigo!" parçasını yazmış.

Naoko Takakura; Lisede müzik öğretmeni  koro klübünün  danışmanı müdür yardımcısı ve mahiru'nun liseden en yakın arkadaşı.

Tomoko Takahashi ;Sınıf öğretmeni ve çocugu oldugu için okuldan bir süre ayrılan karakter.

Makoto Miyamoto;  Konatsu'nun kardeşi. Okul başkan yardımcısı ve konatsu tarafından sürekli taciz edilen küçük kardeş.

Shiho Okita; Sawa'nın annesi sörf klubu sahibi. Sawa gibi kötü bir huya sahip kızları teşvik etmek için popolarına vuruyor ayrıca Mahiru,Naoko ve Shiho aynı yılların mezunları.

Tayoru Ikezaki ;Shirahamazaka Lisesi'nin müdürü ve Konatsu'nun kulübünün danışmanı.

Umarım sizde benim kadar beğenirsiniz  ve umarım spoiler vermemişimdir vermişsem affola bir başka postta görüşme üzere...

Yorum Gönder

0 Yorumlar