Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

31 Aralık 2013 Salı

Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri #vol 2

Selam blogcum nasılsın;
Uzun süre sonra sana dizi tavsiyelerimle yeniden geldim daha önce toplu olarak sana tavsiyelerde bulunmuştum tıktık. Şimdi  tekrar yine  farklı 32 tane diziyle geri döndüm.Uzun zamandır bu konuyu açmak istiyordum fakat bir üşengeçlik bende bir kasvet bu yıl bir türlü açamadım canım  uğraşmak istemedi anca bu güne nasip oldu...Tavsiye edecegim dizilerin hepsi bana göre çok iyiydi umarım sende kendinden bir şeyler bulursun .İlk tavsiye konusunda dedigim gibi kah agladım kah sinirlendim kah güldüm kah kendimden bir şeyler buldum  velhasıl hepsini çok sevdim  umarım  tavsiyelerimin arasında izlemedigin dizleri bulursun  ya da hiç birini izlememişsen hepsini sende benim  kadar severek izlersin...Yine sadece afişleri koydum araştırmak  bulmak senden ...Hadi bakalım iyi izlemeler...
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..

2013 Begendigim Kore Dizileri Top 10

Selam;
Bu yıl çok fenayım daha önceki yıllar hemen kafamda şak şak top 10 listemi  hazırlardım aylar önceden kesin bunlar  bir numaram derdim fakat  bu yıl hepsi kafamda 1 numara şu da 2 numara olsun dedigim dizi yok hepside çok güzeldi  3 gündür düşünüyorum hangini  1 numaraya yerleştirsem  diye top 10 a sıgmıyor    izlediklerim   yayınlanan bütün dizleri izledim sayılır işin tuhafı :S   cidden çok kararsızım bu konuyu 5 defa düzenledim  dizi ekledim çıkardım geri ekledim  olmadı  öbür dizide olsun dedim   ve karar aldım en çok begendigim değil  en çok heyecanlandıran dizilerden top 10 yapıp  digerlerini de dizi önerileri şeklinde açıcam  başka çare kalmadı. 2013 bu kore yılı oldu resmen   müziginden tut dizisine kadar sanatçısına kadar oyuncusuna kadar çok verimliydi  umarım 2014  sonunda da bu kadar zorlanmam ..
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..
İşte Beni  Heyecanlandıran  2013 Yılı Top 10'um :

17 Aralık 2013 Salı

Gitti Rapunzel Saçlarım

Selam blogcum
Ay uzun süredir hiç   blog yazasım gelmedi bi  üşengeçlik üzerimde bi kasvet bir ölü topragı ki zaten son iki aydır sürekli ders çalışıyordum kalan vakitte de tumblrdaydım bir türlü oturup da iki bir şeyler yazayım diye aklımdan  geçse de yapamadım..Hafta sonu sınavlarım vardı Açık Öğretim öyle bir bunaldım öyle bir bunaldım ki sınava kadar sınav günüde saçma sapan  4 ayrı okulda sınava girince sana geliyorum rabbim dedim. Öyle bi  moralim bozuktu ki  hiç bir şey olmadıgı halde hayatımda değişiklikler istedim bende belimin altında kalçalarım da olan saçlarıma kıydım erkek gibi kıp kısa kestirdim...(bknız; tıktık)Kestirdikten sonra hiç pişman olmadım hatta ruhum özgür kalmış üstümden bir yük kalkmış gibi hissettim yıllardır cesaret edemedigim şeyi yaptım..ve farkettim ki  insan hayatında minicikte olsa  değişiklik yaptıgında bi hayata bakış açısı değişiyor  durduk yere mutlu hissediyor kendini..Ailem ilk gördügünde ne nasıl   bu ne len dediler  ilk defa kısa gördüler ya bi şaşırdılar bi  irkildiler bi  yadırgadılar ama sanırım yavaş yavaş alışıyorlar annemde benim erkek kızım diye seviyor artık beni  her sabah öyle uyandırıyor ... :D İşin özü eger yapabiliyorsanız sizde hayatınızda küçük değişiklikler yaparak mutlu olun ...Ben cesaret ettim saçlarımı  kestirdim hadi sıra sizde kendinizi mutlu edin.
İyi akşamlar blogcum  :)


6 Kasım 2013 Çarşamba

Super Junior'un 8. yılı kutlu olsun 2005-2013


Bu gün bir ELF olarak en mutlu oldugum  günler  bir ay sonra tam tamına 3 yıldır  ELF olmuş olcam ama öncesinde tamda 6 kasım 2005 te  biz değilse de Koreliler Super Junior ile tanıştılar...O günden bu güne  çok fazla  geliştirdiler kendilerini ve dünyada tanınmayı başardılar...

1 Kasım 2013 Cuma

Hoş geldin Kasım


Hoşgeldin kasım bütün bereketinle bütün güzelliginle hoş geldin...
Yılın bitmesine  tam tamına 2 ay kaldı ha .Ve ben hala yılın başında aldıgım kararları hayata geçirebilmiş değilim...Ama  kararlarımın arkasındayım ne olursa olsun hayallerimi gerçekleştircem...


29 Ekim 2013 Salı

Blogger-Tumblr kasmayan music player kodu

 selam blogcum nasılsın?
Beni sorarsan eh işte her zamanki gibi hayatım  yeni bir muzik   player sitesi buldum diger  playerlere göre daha minik ve kasmıyor  çokta yüksek seste müzik çalıyor hd gibi ... Hoşuma gitti tumblrda kullandım   bir süre  sanada anlatayım dedim ...Hadi bakalım resim yolunu izleyerek sende dene hoşuna gidecektir...
 http://kiwi6.com/ bu siteye tıklıyoruz... Daha sonra üsteki login yazan butona tıklıyoruz...

25 Ekim 2013 Cuma

Serhata güzel bir eğitim



TUMBLR'DA BİR POST VARDI ENGELLİ BİR KARDEŞİMİZDİ. ADI SERHAT.ARKADAŞLARI TARAFINDAN ŞİDDETE UĞRAYAN ÇOCUK.

İşte post:

Bu sinifimdaki yari engelli arkadaşım Serhat.Duzgun konusamiyor,yazamiyor ve soyleneni tam anlamiyor.Sinifta alay konusu oldu,gucsuz,saf ve temiz oldugu icin dayak yedi.Bugun oldugu gibi.3 kisi tarafindan dayak yedi.Cok agladi.Annesi perisan haldeydi.Ogle tatilinden sonra okula gelmek istememis Serhat.Annesi okula gelip hungur hungur agladi.Cidden aciyorum insanlara.Benim bile gozlerim doldu.Ya acimiyorlar mi? Cidden ya.Empati yapin.Onun yerine koyun kendinizi.Bir de cocuk kufur etmiyor bisey yapmiyor.Tek yaptigi ders dinlemek.O cocuk ona yapilanlari hak etmiyor.INSANLARA ACIYORUM.




DEVLET OKULUNDA DEĞİL ÖZEL BİR YERDE EĞİTİMİ VE TEDAVİSİ DEVAM ETMELİ.AİLESİNİN DURUMU İYİ DEĞİL SANIRIM BİR İMZA KAMPANYASI BAŞLATALIM SAĞLIK BAKANINA KADAR ULAŞSIN O ÇOCUĞA BORÇLUYUZ BUNU SEVGİMİZE İHTİYACI VAR İNSANLARIN ZARAR DEĞİL YARAR VERDİĞİNİ BİLSİN ARTIK BERABER BİR İMZA KAMPANYASI BAŞLATALIM DEDİK UMARIM YARDIMIMIZ DOKUNUR.



http://imza.la/serhat-kardesimize-daha-guzel-bir-egitim
kaynak sahibi : http://birazmuzikbirazuyku.tumblr.com/post/63959775589/serhat-kardesimiz-icin-imza-topluyoruz-amac-m-z-ona


20 Ekim 2013 Pazar

Günümüz ilişkileri

   Selam blogcum  kaç zamandır blog için kısır döngü yaşıyorum aslında yazacak çok konu var ama işte içimden gelmiyor hepsi tumblr'ın suçu galiba...Son  zamanlar çok fazla bağımlılık yaptı beni de  bir tumblr dalgası gidiyor ALLAH sonumuzu hayır etsin... Neyse  başlıgın içerigine döneyim.

Tumblr,forum,blog,twitter ve facebook  üyeliklerim var orada   dikkatimi çekiyor ve gerçekten anlamaya çalışıyorum..İki kişi öpüşüyor  resimlerini  sosyal medyada  yayınlıyor;iki kişi arasında yüzük takıyor  sosyal medyada paylaşıyor,iki kişi  yanyana yatıyor sosyal medyada paylaşıyor,kızlar soyadlarını sevgilisinin soyadını yapıp durumunu evli yapıyor sürekli birbirlerini etiketleyerek   birbirlerine  iltifat ediyorlar ya da cep telefonlarıyla konuşması gerekenleri  duvarlarında konuşuyorlar ..Sizce de bi tuhaflık yok mu?? Yani bence ''iki kişinin ilişkisi '' denilince iki kişi arasında  olanlar aklıma geliyor 3. bir kişiye resim etmek  ya da  iki kişi arasında yaşananları gösteriş gibi sergilemek çok mu dogru ??Aşk bu mu ikili özel ilişki bu mu? Ya da  bir 3. kişinin görmesi duyması bu kadar önemli mi? Sanki insanlar gösteriş için sevgili gibiler ya da öylesine çıkıyormuş gibiler ya peki ayrılınca herkese  gösterdigimiz şeyler noluyor  bi başkası hayatımıza  girince onlada yapıyoruz   ileriye yönelik baktıgımızda evlendigimizde  karşımızdaki kişiye bakacak yüzümüz oluyor mu??  Bunları ciddi anlamda çok merak ediyorum kafamda çok soru işareti var benim bildigim ilişki ,sevgi ,aşk tarzına hiç ama hiç uymuyor  ..ve gerçekten günümüz  ilişkilerini hayretle izliyorum...Umarım  24 lük benim bir ilişkim oldugunda bende bu tarz şeyler yapmam.Gerçekten eger bir gün böyle bir ilişkim olacaksa sonsuza kadar yalnız kalmak istiyorum çünkü dışardan  yapmacık,itici ve yılışık bir  ilişki gibi görünüyor... Kalbim  dayanmaz kalbim kaldırmaz.Neyse  yine yazarım gittim öpüldünüz :D 





26 Eylül 2013 Perşembe

Blog fobisi

Son günlerde blog sayfama girmeye korkar oldum..Sebebini bilmiyorum ne yazı yazasım var ne bakasım var böyle girdigim zaman bir kasvet  geliyor içime içime..Sebebini bilmedigim bu durumdan kurtulabilir miyim bilmiyorum fakat böyle devam ederse blogumdan soguyacagımı düşünüyorum.Aslında çokta fazla aklıma post  için konu var ama bi türlü elim klavyedeki harflere gitmiyor nedense.
Sanki bir şeylere kırılmış gibiyim ne bilim  hani bazen çok karamsar olursun ya birde üstüne böyle  hayat yaşamak anlamsız gelir ya öyle bir dönemdeyim.Elimde olsa yataktan bile çıkmayı düşünmüyorum.Belki yalnızlıktır sonbahar sonuçta, biraz  hüzünlü geçer sonbahar yalnız olanlar için ya da psikolojik olarak yaz havasının yerini soguk havalar ve kalın giysiler  aldıgı içindir kimbilir.


Dersler başladı sorumluluklar başladı  belkide sorunum  ders kitaplarıdır..Nefret ediyorum ders çalışmaktan helede evden okuyorsan o kadar zor ki  belki bi okulum olsaydı  daha fazla konsantre olabilirdim bu işe ama gerçekten evde olunca  kusası geliyor insanın  ders çalışmamak için bahaneler üretmek  durduk yere  hastalanmak  ya da her sabah mutsuz uyanmak gibi.
Bi günüm daha böyle saçma sapan bomboş geçti bende dedim  bari gideyimde   blog fobimi yeneyim.  Diziler bile bu ara beni mutlu etmiyor..Hayırlısı demekte fayda var ...Daha fazla saçmalamadan gideyim bari ..İyi geceler blogcum.






10 Eylül 2013 Salı

Rüzgar gibi geldi Geçti İstanbul'dan Bizim Koreliler


Aslında bu konu hakkında yazı yazmayı düşünmüyordum.Çünkü gitmedigim bir  kpop festivali için yazı yazmam gerçekten anlamsızdı ..Ama sağ olsunlar bi kaç arkadaşım yaz,yaz,yaz dediler bende bi kaç  birşey yazayım dedim.Gidemeyenler kervanına katılmış bir temsilciyim bu konuda ..Üzüldüm ama daha sonra Siwon'un gelmedigini duyunca biraz olsun avuttum kendimi  gitseydimde birazda onun için giderdim gelmedigini gördügümde de büyük hayal kırıklıgı olurdu benim için.
Bu  7 eylülde yapılan  mubank kpop festivali için bir sayfa önerebilirim size ;

7 Eylül 2013 Cumartesi

Ben bu gün doğdum ki



Bugün 7 eylül ve ben bir yaş daha büyüdüm...Olduk mu 24 yaşında az muz değil bayagı bir yaşlandıgımı hissediyorum bu yıl...Yavaş yavaş saçlarımda beyazlar olmaya başladı , yüzümde güldügüm zaman hafif kırışıklıklar.Kendimi  hissedebiliyorum bedenimi ruhumu düşüncelerimi...Sanırım büyüdükçe insanları daha iyi tanıyorum ya da  hayatın verdigi zorlukları daha fazla  fark edebiliyorum...Mesela çocukken bilmedigim siyasi  hareketlerin amacını  neden yapıldıgını  ya da savaşlar oldugunda  savaşı başlatanların değil sivillerin öldügünü  biliyorum...Hani o çocukken sadece çizgi film ve oyundan başka bir şey bilmezdik ya bu gün  ekmegin kaç para oldugunu asgari ücretle nasıl geçim yapılması gerektigini yaşamanın ve hayatın ne kadar  pahalı oldugunu biliyorum.Daha bir sürü şeyi çok daha iyi biliyorum...Sanırım büyüdükçe daha fazla sorumluluk almamız gerektigini anlıyorum... Ee zaman içerisinde büyüdükçe ögrendigin şeylerde olmuyor değil hani yani;mesela hayatında iyi gün,kötü gün dostu oldugunu  ögreniyorsun ve ya insanların ne kadar çıkarcı oldugunu ve  saymaya kalkarsak daha bir çok şeyi ögreniyorsun.Ha birde o gelecek kaygısı yok mu ,o gelecek kaygısı..Önce okul,ardından iş belki sonrasında evlilik ve çocuklar her yaş büyüdükçe bunlardan biraz daha korkmaya başladım  gerçi şuan 2. adımdayım   malum iş bulmam gerekiyor fakat ilerisi için çok kaygılıyım  gerek ülkemiz adına gerek yaşamımda çizecegim yol bunlarda  dogum günümle birlikte  kafamın içinde bir yer etmeye başladı...Anlayacagınız biraz neşeli, biraz düşünceli ,biraz kaygılı bir  dogum günü geçiriyorum ...
Aa birde bugünün  anlam ve önemi bir başka her ne kadar gidemesemde bugün kpop festivali musicbank istanbul konseri var saat 19.00 da
Ne yalan söyleyim bir ELF olarak kalbim çok acımadı değil helede dün fotograflar videolar geldikçe az iç çekmedim ..Ama açıkcası yinede gururlandım sevindim dün bizim  korefanları hava limanında bayagı bir  coşturmuşlar ortalıgı çok kalabalıkmış ve çok coşkuluymuş  Ankara'dan o gidenlere selam çaktım...
Bu beni gururlandırdı  açıkcası  sonuçta ülkemize ilk defa gelen gruplar gerçekten ateşli fanlarla karşılaştılar belkide onların bildiginden düşündügünden farklı bir  atmosfer görmüşlerdir ...2. gururumsa   en başta Suju olmak üzere gelen grupların  ve  onlarla gelen insanların İstanbul'u görecek olmaları (umarım hayran kalır hepsi tatil içinde gelirler)..Benim hayran oldugum insanların benim ülkemde bir yer görmesi kadar  harika bir  olay yok herhalde birde Siwon var tabi Türkçe twit atan adamım  bir gün buluşacagız diyen adamım  sırf sadece onun İstanbul'u görecek olması bile  büyük bir haz büyük bir heyecan benim için..Sevindigim konu ise;  Güney kore müzik sektoru Türkiye'yi tanımaya başladı  bu sayede daha fazla konser olabilir.Hadi biraz uçayım imza günleri  ya da   çeşitli farklı etkinliklerde daha fazla kpop grubunu görebiliriz...Bel ki  kimbilir Türkiye'yi tanımayan Güney koreli vatandaşlarda öğrenmiş olurlar bu sayede..2. sevindigim konuda  bizim fanların   sevdikleri  grupları görebilecek belki dokunabilecek ya da onlarla canlı canlı şarkı söyleyebilecek olmaları.İnanın bana kendim ordaymış gibi seviniyorum...Benim yerime de eglenin bu akşam  tadını çıkarın  gecenin.
Sonuç olarak ben dogum günümde evde iç çekerek oturuyorken   başkalarının bu  şansa sahip olmaları beni sevindiriyor  ve umarım ben gibi olan arkadaşlarda bir gün  başka bir konserde böyle bir şansı yakalarlar ...



Son olarak başta google olmak üzere dogum günümü kutlayan bütün arkadaşlarıma (ögretmenlerime) ve beni mesajlarıyla hiç yalnız bırakmayan telefon operatorume teşekkür ederim ...



3 Eylül 2013 Salı

Ben Babamı özledim...

29.12.1962 - 03.09.201∞

Bugün babamın ölüm yıldönümü  an ihtibariyle  tam tamına 3 yıl doldu  acısı hala aynı ...Bu konu hakkında fazla yazmak istemiyorum ...
Sadece;
Baba asla seni unutmadım unutmayacağım...


18 Ağustos 2013 Pazar

Selam Blogcum

Yazın son günlerinin  kavuran sıcagından merhaba blogcum;
      Beni iyi takip ediyorsun biliyorum  fakat son günlerde hiç post atamadım kusurabakma...10  postta bir bu postu atmaktan sende bende sıkıldık biliyorum ama napacannn mecbuuur seni de bilgilendirmek zorundayım.

       Bu seferki blogumun güncellenmemesinin sebebi biraz kardeşim birazda son yaz günlerinde  kışa ve kurban bayramına hazırlık temizlik.Ramazan bayramı için  temizlik yapmıştık fakat malum gelen misafir ve onların cocukları sayesinde  ev  hiç temizlenmemiş hale geldi birda yatılı gelen misafir oldu mu tamam oldu..Camlarda  aynalarda  vitrin camlarında ve özellikle televizyonun yüzünde misafir çocugunun  parmak ve dudak izleri,içilen sigara yüzünden sararmış perdeler,yenilen çikolata bisküvi yüzünden batmış  kanepe  örtüler hatta kanepenin yüzü,bir kaç gün  yatılmış çarşaf ve  yastık yüzleri halı üzerine dökülmüş meyve suları yüzünden baştan  yaz temizligi yapmak zorunda kaldık. Bayagı bitirdik sayılır geride kaldı  kanepe yüzlerinin  halı yıkama makinesi ile yıkanması ve  halıların hepsinin yıkanması..Arkadaş misafir mi canavar mı anlamadım ben bu bayramdan birşey evin içi  curcuna gibiydi çocuk sesi insan sesi bagırtı gürültü  derken  bir bayramı geçirdik...Uzun lafın kısası yogundum birde kardeşim evde olunca pc de onun  himayesi altında olunca benim  post yazma gibi bir olanagım kalmadı  neyse ki girdikçe arar ara yine yazarım ..
    Öpüyorum blogcum kendine dikkat et.


8 Ağustos 2013 Perşembe

Hayırlı Bayramlar


Bir Ramazan ayını daha geride bıraktık umarım verdigimiz zekatlar ,tuttugumuz oruç ve yaptıgımız  ibadetler kabul olmuştur.İnşallah ömrümüz uzun olur ve  daha nice ramazanlar görürüz ailemizle sevdiklerimizle ...

Ramazan Bayramınızı kutlarım :) Umarım çok güzel bir bayram geçirirsiniz.


1 Ağustos 2013 Perşembe

Music Bank İstanbul Otobüs Organizasyonları

Arkadaşlar görünce dayanamadım sizlerle paylaşayım dedim ... Music Bank İstanbul Konserine gidecek olan arkadaşlar için önemli bir haber olacagını düşündüm...Bazı şehirlerden toplu gidişler olacakmış  bunun için otobüs organizasyonu yapmışlar 

KOREA-FANS açıklaması:
7 Eylül'de İstanbul'da gerçekleşecek olan KBS MusicBank için, bazı şehirlerimizden otobüs organizasyonu yapılacaktır. Organizasyon sadece K-F üyelerine değil; Tüm gruplara, arkadaşlarına, misafirlerine yöneliktir. Organizasyondan amaçlanan, Kore fanlarının konsere daha kolay ve daha güvenli şekilde, topluca gidip gelmeleridir. Otobüsler katılımcıları İstanbul Ülker Arena önünde bırakıp, konser bitiminde aynı yerden alarak geri götürecektir. Bu sayede İstanbul şehir içi ulaşım masrafı ve zorluğu da olmayacaktır. Her otobüsün bir sorumlusu olacak ve misafirlere yardımcı olacaktır. Otobüslerde çay, kahve, su, kek ikramı yapılacaktır.
Her şehrin otobüs organizasyonunu, o şehirdeki K-F temsilcisi yapacaktır. Altta isimleri belirtilen şehir temsilcilerimizle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Ödemeleri temsilci arkadaşlarımız toplayacak ve listeleri oluşturacaklar.
Bir şehirde 35 kişiden az katılımcı olması halinde, o şehirdeki tur organizasyonu iptal olabilecektir.
2 Ağustos'a kadar, temsilci arkadaşlarımıza tur bedelinin veya %20 kapora verilmesini rica ediyoruz.
Tur başlangıcında, katılımcılara faturaları verilecektir.
Otobüs hareket saatleri, 7 Eylül sabah 09.00-10.00 arası İstanbul Ülker Arena önünde olacak şekilde ayarlanacaktır.
Otobüslerin hareket yeri ve saati daha sonra bildirilecektir.
Katılımcıların, temsilci arkadaşlara isimlerini yazdırırken cep telefon numarası ve e-mail adres bilgilerini vermeleri rica olunur.
*Otobüs hareket merkezlerine yakın şehirlerde oturan katılımcılar, o şehirlerin gruplarıyla beraber hareket edebilirler; Örneğin Eskişehir, Konya, Kayseri > Ankara; Manisa, Denizli > İzmir; Hatay, Gaziantep > Adana vb gibi.

Arkadaşlar işinize yarayacagını düşündügüm bilginin devamında  kişi isimleri telefon numaraları vardı  o yüzden burada insanların bilgilerini paylaşmanın dogru olmayacagını düşündüm bu yüzden 
Hareket Merkezleri, Sorumlular ve Ücret Bilgileri için lütfen linki tıklayınız.... Facebook grubu   bu bilgileri paylaşmış  buradan  bakarak  hareket etmenizi öneririm ...



23 Temmuz 2013 Salı

B.A.P grubuna yapılan terbiyesizlik


Biliyorsunuz arkadaşlar 22 temmuz günü youtube'a  One Direction  grubu  6 dakikalık yeni bir video yayınladı ...Adı Best Song Ever.Müzik videosu desen müzik videosuna benzemiyor kısa film desen kısa filme benzemiyor skeç desen  hiç değil bir video yayınladılar  video iyi hoş severdim de ben bu çocukları  tabi benim sınırlarıma girene kadar ..Videoda komiklik adına saçma sapan  resimlere  grup üyelerinin  kafalarını  montajlaşmışlar  bunlardan biride B.A.P grubunun bir fotografıydı buraya kadarda hoştu ta ki videonun 3.21. dakikasına kadar .. B.A.P a ait montajlı fotografa komiklik adına  tekme atıp resmi parçalıyorlar.Sanırım 1 direction sadece kendilerinin hayranları oldugunu  tek  grup kendileri oldugunu filan sanıyor olmalılar ki gereksiz bir şekilde B.A.P  grubunun resmini alelen parçalayabiliyorlar ya da her kim bu  videoyu hazırladıysa öyle sanıyor olmalı sözde komik olduklarını düşünüyorlar.Her neyse bu çok fazla rahatsız edici bir durumdu dün videoyu izledigimde bir kore fanı olarak  çok çok rahatsız olmuştum.Kesinlikle grup hakkında ileri geri konuşmam ya da kötü şey söylemem  çünkü nasıl ben bir fan olarak  rahatsız olmuşsam onlarında fanları rahatsız olabilir bu yüzden  çok fazla agır yazmadan  kimseyi inciltmeden tepkimizi koyalım.

Bugünde tek olmadıgımı farkettim  demek ki ben haricinde başka insanlarıda rahatsız etmişki bu durum  koreanturk öncülügünde  bu duruma tepki koymak için el atılmış.Her zaman ki  gibi konuyu oldugu gibi alıyorum.






B.A.P'a karşı, 1Direction klibinde yapılan aşağılama karşılığında sessiz kalmıyoruz ve tüm kore severler olarak  #oneddonttouchourlove  hastagı ile tepkimizi twitter üzerinden gösteriyoruz.



Çoğunuz biliyorsunuz fakat bilmeyenler için anlatalım. 1Direction klibinde B.A.P'ın posteri photoshoplanmış kendi üyelerinin yüz ifadeleri postere eklenmiş ve ardından ahlakdışı hareketlerle, alay edercesine bu poster parçalanmıştır. Bu yapılanı tüm Kore severlerede birer hakaret sayıyor ve >>>



Tüm Koreantürklüleri bu önemli günde seferberliğe çağırıyoruz.




Güncelleme 1

Resimde görüldüğü gibi B.A.P ın photoshoplanmış posteri ayrıca tekmeleniyor  #oneddonttouchourlove

Güncelleme 2 

Koreantürk olarak tagımıza büründük




Güncelleme 3



BU AKŞAM SAAT 6'DA YENİ TWITTER TAGI İLE GÜCÜMÜZÜ GÖSTERMEYİ PLANLIYORUZ



HERKES SAAT 6 DA HAZIR OLSUN TAG SAAT 6 DAN ÖNCE YAYINLANMAYACAKTIR

HERKESİ FACEBOOK ORGANİZASYON KONUSUNA KATILMAYA DAVET EDİYORUZ https://www.facebook.com/events/666251660070780/




daha fazlası ve kaynak : tıkla


twitter adresleri olanlar lütfen  desteginizi esirgemeyiniz.


10 Temmuz 2013 Çarşamba

Music Bank İstanbul'un Bilet Fiyatları Belli oldu


Evet günlerdir heyecanla bekledigimiz bilet satış fiyatları  ile ilgili resmi bir duyuru yayınlandı.Açıkcası  bilet fiyatları düşündügümden düşük geldi ve  tam herkesin  kesesine uygun oldugunu düşünüyorum .

9 Temmuz 2013 Salı

Ramazan - 5 Yaş Sendromu

Google'a ramazan yazdıgımda tesadüfen bir haber sitesinde karşıma çıktı bu konu çok çok hoşuma gitti okurken gülümsetti   aslında bu bir videoymuş TRT1 in ramazana özel kısa filmlerinden biriymiş sonra yazıya  dökülmüş her bir kelime   hemen sizlerle de paylaşayım dedim okuyucum
Önce video;

Sonra Yazı;


Çocuk Gözüyle Ramazan ayı. - 5 Yaş Sendromu

Ramazan 1. günü

Bugün evde bir ...acaiplik var. Herkes sessizce işine okuluna gidiyor. Annem "Zeynep hadi sana kahvaltı hazırlayalım" dedi. Kimse yemek yemiyor, su içmiyor. Ablam bile!
Ramazan 5.günü

Önce diyet yaptıklarını sanmıştım. İzledim hepsini. Akşama doğru hepsi sessizleşiyor. Sofrayı hazırlayıp ezanı bekliyorlar. Onları böyle seyretmek, öyle hoş ki… Başka zaman, susmak bilmeyen ablamın bu hali içten içe güldürüyor beni. Ama gülmeye cesaretim yok.

Ramazan 9.günü

Niye böyle yapıyorlar? Ablama sordum, "büyüyünce anlarsın" dedi. Zaten başka ne der ki… Anneme sordum, Ramazan dedi. Babama sordum, Oruç dedi.

Ramazan 11.günü
Bu Ramazan ve Oruç isimli iki kişi, bizimkilere yeme-içme yasağı koymuş demek. Arkadaşım Fatıma'ya sordum. Onun ailesi de gündüzleri yemek yemiyor su içmiyormuş.

Ramazan 14.günü

Kaşık çatal sesleri, konuşmalar duydum. Uyandım. Babama haber vermeye koştum, yatağında yok! Çaresiz, huysuz ablamın odasına koştum. O da yok! Korkmadım, "ben bu hırsızların hakkından gelirim" dedim. Aldım elime paspasın sapını, aniden açtım mutfak kapısını.

Sopamı havaya kaldırdım öylece kaldım oracıkta.

Bizimkiler yemek yiyorlar! Vay uyanıklar. Gündüz Oruç ile Ramazan'dan korkup gece yiyorlar.

Bir de üstüme gülüyorlar…

Korkaklar.


Ramazan 17.günü

Önceleri, Oruç ile Ramazan'ı bulup şikayet etmeyi düşündüm. Fakat ablamın yemek yemedikçe pamuk gibi yumuşadığını fark ettim. Babam ile Annem de artık tartışmıyorlar.

O zaman devam. Belli ki Oruç ve Ramazan iyi kalpli iki amca.


Ramazan 19.günü

Her gün bize beyaz başörtülü teyzeler geliyor. Oturup birlikte Kur'an okuyorlar. Her zaman ki gibi mobilyadan, gelinden, kaynanadan, konuşmuyorlar. Ellerini açıp herkese dua ediyorlar. Sevim teyze de başını örtmüş. Çok da yakışmış

Ramazan 22.günü

Her şey aynen devam ediyor. Televizyonlar bile uslu uslu konuşuyor. Hepsi akşam ezan okuyor. İftar iftar deyip bütün şehir birden yemeğe başlıyor. Ne hoş.

Ramazan 24.günü

Oruç'u merak ediyorum. Geçen gün Ayşe teyzem annemle konuşuyorlardı. Şöyle şöyle yaparsam Oruç bozulur mu? Yok böyle olursa Oruç kaçar mı? Demek ki Oruç, çok duygulu birisi. İnsanlar kötü bir şey yapınca bozuluyor. Kötülüğü gördüğü yerden kaçıyor.

Oruç'u ve Ramazan'ı artık iyice merak ediyorum. Onlarla tanışmaya can atıyorum.


Ramazan 25.günü
Bu günlerde herkes Kadir gecesinden bahsediyor şimdiye kadar, gecesi olan bir adam göremedim. Bu Kadir de kim? Bin aydan hayırlı gecesi varmış. O gece uyumamak, namaz kılmak, Kur'an okumak önemliymiş.

Ramazan 26.günü

İftarı çok sevdim. Akşam yemek yemeye İftar diyorlar. Gece yemek yemenin adı da Sahur. İftar sonrası eğlenceler oluyor. Babam camilere yürütüyor bizi. Herkes sokaklarda, camide, neşe içinde.

Ramazan 28.günü

Merak içinde beklerken uyuya kaldım. Kadir, gecesiyle beraber gelmiş gitmiş. Ben göremedim. Anlayamıyorum. Bu yüzden ağabeyimi çok özlüyorum. Ablama soru sormaya kalksam, bana doya doya gülüyor. Sonra da arkadaşlarına anlatıyor, birlikte gülüyorlar. Sinir oluyorum.

Abim uzak bir şehirde üniversitede okuyor. "Abim ne zaman geliyor?" diye anneme soruyorum. "Bayram gelsin, onda gelecek" diyor. Oruç, Ramazan, gece gelen Kadir'den sonra şimdi de Bayram!..

Soramıyorum "Bayram kim?" diye. Neden o gelmeden abim gelemiyor? Belki de ağabeyimin arkadaşıdır. Çok özledim abimi. Bayram'ı da alsın gelsin tanışalım.


Ramazan 29 / Arefe

O kadar erkek isminden sonra bugün nihayet bir bir hanım ismi duyabildim. Arife diyemiyorlar mı ne? Arefe diyorlar. Niye Arefe? "Arife" olması gerekmiyor mu? Yengemin adı gibi yani… "Arefe geliyor, daha temizliği bitirmedik diyor annem. İyice telaşlandılar. Bir Bayram diyorlar, bir Arefe, harıl harıl çalışıyorlar. Temizlik yapılıyor. Yemekler hazırlanıyor. Anneme "Bayram ne zaman gelecek?" dedim, "Arefe'den sonra" dedi. Demek ki Bayram ile Arefe evli değil. Akraba da değil. Kafam karma karışık. Salih abim bi gelse de her şeyi bana anlatsa.

Ve Bayram geldi


Sabah kalktığımda, herkesi kahvaltıda yakaladım!. Oruç öldü heralde diye düşündüm. Abim gece gelmiş. Sevinçten haykırdım. Çok özlemişiz birbirimizi.

Bütün olanı biteni bir güzel anlattım abime. Yüzüme bakarken, bana tebessüm ettiğini gördüm. Ablama sormamakla ne iyi ettiğimi anladım. Abimin tebessüm ettiği yerde, ablam kahkaha atar. Abime küser gibi yaptım hemen gönlümü aldı. Bana her şeyi baştan anlattı, bu sefer de ben gülmeye başladım.

Abimden söz aldım. Kimseye anlatmayacak, konuştuklarımızı yazmak için izin istedi..) Ben de verdim.. Ramazan günlüğü işte böyle ortaya çıktı. Abim buna bir de isim buldu: 5 Yaş Sendromu. Sendromu anlamadım. Ama olsun, abime güveniyorum. Gerçi ablam'a göre 4 yaşındayım. Annem 5 yaşında olduğumu söylüyor. Babam daha 4 yaşından gün almadı diyor. Abim 'bu konu beni aşar' diyor.

Bayramı çok sevdim. Ama ablam tekrar o sinirli haline dönecek diye, Ramazanın gidişine çok üzüldüm. Bizim için her gün Ramazan olsa!.. Ne iyi olur.




8 Temmuz 2013 Pazartesi

Hoşgeldin Ya şehr-i Ramazan


1 yıldır  aşkla  bekledigimiz mübarek günler geldi çattı ..Bu gün çok sevinçliyim çünkü şöyle sokaklara bakıyorum herkes ellerinde tesbihleri  camiilere koşuyorlar,  sokaklarda çocuk sesleri,camiilerin ışıklandırmaları bu gün ihtibariyle yanmaya başlamış.Huzur dolu bir akşam yaşıyorum...Çok tuhaftır kavuran yaz  sıcagı bile yerini hafif  serinleten rüzgara bırakmış durumda.Ramazan ayı yüzü suyu hürmetine  her yıl oldugu gibi yine dolu dolu yine bereketle geliyor bizlere..Rabbim Bugünden ihtibaren  1 ay boyunca yapacagımız her duayı her ibadeti kabul eylesin ...Rabbim sıkıntıda olanları ramazanın bereketiyle  rahatlatsın..Açta açıkta olan her bir canlıya  dünya nimetlerinden yararlanmayı en önemlisi bizlerin insani duygularımızı bu ayda hatırlamayı nasip etsin inşallah...
Hani derler ya başı rahmet,ortası merhabet,sonu cehennemden azad olan bu  11 ayın sultanı bize ilmiyle ibadetiyle herşeyiyle  dolu dolu bir ay geçirmemizi nasip etsin.
Şimdiden  sıcaklarda dışarıda oruç tutacak insanlara  sabırlar diliyorum açlık olmazda susuzluk  çok fena olabilir  rabbim yar ve yardımcınız olsun ...

Herşeyinle hoşgeldin Ya şehr-i ramazan ...




1 Temmuz 2013 Pazartesi

Music Bank İstanbul -Sujutr Etkinligi

Dün başlatılan fakat katılamadıgım  twitter etkinliginin duyurusunu blogumda bugün  yayınlamaya karar verdim ..Sujutr'nin hazırladıgı video çok hoşuma gitti bu videonun linkiyle birlikte super junior üyelerinin hesaplarınıda etiketleyerek videoyu görmelerini saglayabiliriz.
twitter adresleri:









E.L.F Ailesi!
30 Haziran 2013 Pazar 12:39
Biliyorsunuz Super Junior Music Bank'e gelecek sanatçılar arasında ve biz de hemen işe koyulduk teaser hazırladık ve hazırız diyeceğiz! bugün saat 14:00'de Twitter'da #istanbulisready4sujutagiyle Super Junior'a Türk ELF sizi karşılamaya hazır diyeceğiz! Unutmayın amaç trend olabilmek ve hazır olduğumuzu herkese göstermek! Bu bir başlangıç, bundan sonrası için de sizlerin maddi manevi desteklerinize ihtiyacımız olacak! bizleri yalnız bırakmayacağınızı umuyor ve diliyoruz.

iletişim linkleri : http://www.twitter.com/sujutr

Dün trend olmuş biliyorum ama anladıgım kadarıyla hiç bir  Suju üyesinin hesabından bu konu hakkında bir yorum çıkmamış  7 eylüle kadar aklınıza estikçe tag ile birlikte  Suju'nun herhangi bir üyesini etiketleyerek paylaşabilirsiniz tesadüf ya birimizden birimizin tweeti dikkatini çeker bu sayede ulaşılmış olunur... Bir ELF olarak şimdiden teşekkürler :*

Rüzgar gibi gelip geçen K pop Grubu Nu'est

Nu'est Türkiye'den resmen  rüzgar gibi gelip geçti gerek sosyal medya gerek televizyon haberleri Nu'est hakkında  haber yapmaktan çekinmediler..Bunlar çok sevindirici şeyler ..Bu yıl kore yılı bu yıl gerçekten  Türkiye için şanslı bir yıl oldugunu düşünüyorum  çok fazla ünlü gelip geçiyor  bunlardan biri de Nu'est ti Türkiyedeki antifanlar bile  agızları kulaklarında Nu'est Nu'est diye  inlettiler  sosyal hesaplarını ...Ee tabi bu sayede k-pop'un  reklamı da  olmuş oldu.Türkiye'de bilmeyen insanlar bile aa bak k-pop diye bir şey varmış dediler..Yeni yeni keşfedenler için  şimdi çok değişik gelecektir müzikleri tarzları ee malumuzun  koreli erkekler gay mi diye bir araştırmada onlar yapacaklardır...Yapacaklara duyrulur gay değiller tarzları o onları kabul edecekseniz böyle kabul etmelisiniz ...Her neyse konu bu değil twitter ve facebooktan okuduklarıma ve haberlerden gördügüme göre Nu'est Türk topraklarına iner inmez güzel bir hayran grubuyla  karşılanmış coşkulu kalabalıgın içinden geçtiklerinde çok şaşırmışlar  fox tv anahaberde  öyle demişlerdi..Eee biz Türk'üz işte adamı böyle şaşırtırız demeden geçemedim haberleri izleyince.Bunun yayında yazılanlara göre bir kız evlenme teklifi etmiş Ren'e o da tatlı bir şekilde  kabul etmiş  (yerim ben onu ya bu arada o kız kim ki  o da çok tatlı bence aklınada gelmiş ha).EE sonrasında  çok şirin ve sıcaklarmış özellikle Ren'in çok çok sıcak oldugu yönünde yazılarda vardı (zaten kız gibi bayılıyorum ona tabisi en tatlı o olacak).Espirililermiş ve neşelilermiş büyük ihtimal  oraya gidenlerle karşılıklı   olarak pozitif enerjilerini saçmış olamalılar ..Daha bir çok şey yazıyordu gözüme çarpan bunlar oldu ..En önemlisi okurken bile ya da fotograflara bakarken videoları izlerken bi kıskanmadım değil hani yani  keşke bende görebilseydim keşke bende  tanıyabilseydim çok isterdim ama kısmet değilmiş ..Umarım  koreliler de bir gün bizim dizileri keşfederler  ve müziklerimizi dinlerler .Onlarda bizim ülkemizi  tanımak için ugraşırlar.-...ve ve ve Nu'est 'te  Türk fanlarını  ve Türkiye'yi umarım unutmazlar..Yeni bir konuda görüşmek üzere ama öncesinde bir kaç paylaşım...
Bütün hepsi alıntıdır.
Önce bir kaç haber çalalım 

Atatürk havalimanı’nda nu’est çılgınlığı

Kore-Pop (K-POP) müziğinin ünlü temsilcilerinden Nu’est Grubu Türkiye’ye geldi. Atatürk Havalimanı’na gelen grup burada yüzlerce hayranı tarafından coşkuyla karşılandı.
K-POP müziğinin ünlü temsilcilerinden Nu’est Grubu, Cemal Reşit Rey Konser Salonunda yapılacak K-POP Cover Dans ve Cover Şarkı yarışmasında konuk jüri üyesi olarak katılmak için Türkiye’ye geldi.
Kore Hava Yolları’nın tarifeli seferiyle bu akşam saat 19.00’da İstanbul’a gelen grup, Atatürk Havalimanı’nda hayranları tarafından dövizler, pankartlar ve çığlıklarla karşılandı. Grubun küçük hayranları üyelerinden imza alabilmek ve fotoğraf çektirebilmek için birbirleriyle yarıştılar. Beş kişiden oluşan grup Amerika ve Avustralya dışında ilk kez Kore’den bu kadar uzak bir ülkeye geldiklerini ifade ederek, “Burada sevenlerimizin olduğunu duyunca çok şaşardık. Kardeş ülke Türkiye’de güzel zamanlar geçirmek istiyoruz” dediler.
Duygularını ifade ederken çok heyecanlı olduğunu söyleyen Nu’est Grubunun küçük hayranı Merve ise, “Yarın Cemal Reşit Rey Salonundan bir etkinlik düzenlenecek. Hip-hop cover yarışması bu. Bu gelen grup dans yarışması için jüri olmaya geliyor” dedi. Grubun bir başka hayranı ise, “Çok mutluyuz. Türkiye’de böyle hip-hop idollerini görmek çok zor. Yavaş yavaş sesimizi duyurduk” şeklinde duygularını ifade etti.
Nu’est Grubu kendilerine tahsis edilen araçla dinlenecekleri otele giderken hayranları ise grubun arkasından şarkısını seslendirdiler.




İstanbul'da K-Pop ve Nu'est Fırtınası Yaşandı!

Tüm dünyayı kasıp kavuran Kore Popu (K-POP) çılgınlığı Türk gençlerini de etkisi altına alıyor.

Türkiye'de geniş kitlelerin PSY ve "Gangnam Style" ile tanıştığı K-POP, aslında tüm dünyada fanları olan bir akım. Türkiye'de kayıtlı 150.000 K-POP fanı bulunuyor.

2011 yılında Kore Kültür Merkezi'nin Ankara'da bir ofis açmasının ardından birbirine fiziken uzak ama kalben çok yakın olan iki ülke eskisinden çok daha yoğun bir kültür alışverişine başladı.



Bu yıl uluslararası kapsamda yapılan en önemli etkinlik olan 2013 K-Pop Dance Cover ve dans yarışmasının Avrupa elemelerinden biri de 29 Haziran Cumartesi günü ilk kez CRR'de ülkemizde yapıldı Türkiye'de yapılan ilk uluslararası katılıma açık olan bu yarışmaya Avrupa ve Türkiye'den 550 aday arasından seçilen 13 yarışmacı solo veya grup olarak katıldı.



Yarışmanın finalinde Kore Popunun en iyi temsilcilerinden Nu'est grubu da sahne aldı.




Nu'est Grubunun Twitter'a attığı resim Güncellemesi ; NUESTNEWS Twitter___
___Gösterimize geldiğiniz için teşekkürler!
Thank you for coming to our show!
BİZDE GELDİĞİNİZ İÇİN ÇOKKKK 
TEŞEKKÜR EDERİZ...












28 Haziran 2013 Cuma

Music Bank İstanbul'a gelecek Kpop Grupları

Ya var ya Abi nasıl posta girecegimi bilemedim heyecandan  Siwon geliyor ulaaaaannnn  :D
....
Ama ben göremicem :( Tamda dogum günümde arkadaş olmaz ki vay anasını laaaaaa bebeee niye Ankara da oturuyorum ben  :/ niye eylülde konser :( Ofs ya  çok sinir bozucu bir durum...Her neyse yinede  mutluyum bir gün görüşücez diyen Siwon'um geliyor ya  İstanbul'u görecek ya  o da yeter bana...
Bu gün yayınlanan videoya göre gelecek olan gruplar ;

27 Haziran 2013 Perşembe

Yine yoktum

Bu ay hiç dogru nete giremedim blogumu güncelleyemedim hep bir sebep vardı ama yaz gelince biraz yayıyor kendini insan ee bir de gelen giden olunca nete girebilme ihtimalim sıfıra iniyor o yüzdende blogumla hiç ilgilenemedim ... İnşallah pazartesiden ihtibaren bol postlu  zamanlar geçircam..:D Bloguma yazı yazmayı çok özledim sizlere diziler önermeyi ne bilim güncel konular hakkında düşüncelerimi söylemeyi özledim..
Bekleyin beni anacım az kaldı...

Bana Kore Dizisi Öner

Selam okuyucu kardeşim nasılsın?
Beni sorarsan iyi gibiyim hayat aynen devam ediyor..Düşündüm de son zamanlar çok fazla öneri geliyor bloguma fakat  derli toplu olmuyor  ya unutuyorum izlemeyi ya da  benden farklı dizi  önerileri isteyen arkadaşlar var..Bana dizi önerir misin?Cevabını bekliyorum...

Dipnot: Her ne kadar  kore dizisi olsa da başlık tayvan,japon,çin ve asyanın diger ülkelerinin dizilerine de açıgımdır :)

Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..


Öneri İsteyene Kolaylık Gelen Öneriler : 

16 Haziran 2013 Pazar

Prenses Organizasyon Ankara

selam naber millet;
İki üç gündür yine yogundum yaklaşık bi kaç aydır pek bilgisayara giremiyorum biliyorsunuz  girdigim vakitlerde de bana yazdıgınız  mesajlara cevap vermekle geçiriyorum..Size yeni yeni güzel şeylerle geldim...Bu seferde biraz reklam yapmalıyım değil mi :p  Olay şu ki teyzemin bir arkadaşı var çok tatlı bir bayan .Bir organizasyon  hizmeti verdigini  duydum.... Sonra siz aklıma geldiniz hemen hafiyelik  sorumlulugumu üstlendim ve sizler için araştırdım..Özellikle Ankara'da olanlar   şimdi   altta yazacagım yazıyı  dört gözle okuyun. :D 


Öncelikle sloganı çok hoşuma gitti sizle onu paylaşayım ...
Prens ve Prenseslerinin en özel ve en mutlu anlarını bir şölene çevirmek ve geleceğe güzel hatıralar bırakmak isteyen anne ve babalar için buradayız...

Çok şeker değil mi? :D Prens ve prenses  7 den 70 e herkesi prens ve prenses görebilen müşterisine deger veren bir hizmet sunduklarını farkettim. Sloganla birlikte aslında dikkatimi çeken ismi oldu..Bana yaratıcı geldi prenses olarak düz mantıgın içine prens gelmiş  ..Tek   ismiyle  ya da sloganıyla değil birazda ne yaptıklarına baktım ..Teyzemden ulaştıgım facebook grubundan  yola çıkarak  adresini buldum  tıktık


Hizmetlerimiz


BEBEKLER İÇİN ORGANİZASYONLARIMIZ
-Baby Shower Partileri
-Hastane Doğum Odası Süslemeleri
-Ev Bebek Odası Süslemeleri
-Mevlit Organizasyonları
-Diş Buğdayı Organizasyonları
-1 Yaş Partileri
ÇOCUKLAR İÇİN ORGANİZASYONLARIMIZ
-Doğumgünü Kutlama Organizasyonları
-Sünnet Organizasyonları
-Palyaço Hizmetleri
-Balon Süslemeleri
-Kız çocukları için Tütü kostümleri
-Özel gün magnetleri
DİĞER ORGANİZASYONLARIMIZ
-Açılış organizasyonları
-Toplantı organizasyonları
-Yemek-Davet organizasyonları
-Piknik organizasyonları
-Catering Hizmetleri


Hizmetlerini gördügümde daha da ilgimi çekti  sitesi ve derinlemesine  araştırmaya başladım ...(ay kendimi  CIA  ajanları gibi hissettim :D ) Her neyse yaptıkları işlere bakarken çok keyif aldım bi kaç fotograf atmışlar  sitelerine ve facebook adreslerine ..En önemlisi ögrendigime göre  tabi ki çaktırmadan teyzemden laf aldım biraz   bu hizmeti veren cici   ablamız   çok fazla emek veriyormuş hatta kendisi  yapıyormuş çogu  şeyini yani el emegi göz nuru emek  isteyen bir iş yapıyormuş..Eee içimden tabi bi helal olsunu çakmadım değil ...Hak ediyor  aferini bence alnının teriyle para kazanıyor emegini ortaya döküyor bu da güzel bir şey ...İşine önem veren özenle yapan ilk işiymiş gibi sahiplenen insan candır.Ha bu arada anlaşırsanız güzel fiyatlarda sunabiliyormuş ablamız yani kesenize  uygun fiyatlarda anlaşabilirsinizde ...
yaptıgı bir kaç işi atayım hatta size ...
İşte sayfasından çaldıgım resimler...
Bir kişinin bekarlıga veda partisi yapılmış  onun için  küçük küçük hediyelikler hazırlanmış..

Ve benim bayıldıgım bu oldu  bakın duvarda kırmızı bir pano var o çerçeve gibi  üstünde kişinin bekarlıga veda partisi hatırası olarak yapmışlar o şekilde espirisine fotograf çekilip  size güzel ve değişik bir anı bırakmanıza sebep oluyorlar  çok hoşuma gitti  bi digeride tabi ki vazgeçilmez maskeler   ve  sandalyelerde asılı olan gelin taçları   ..(ilerde evlenirsem kınama bende böyle birşeyler istiyorum özendim mi ne?)
Özellikle gelinin ki hoşuma gitti başta kurabiye  sandım :D ama gelin için özel hazırlanmış taç ve kuşak oldugunu farkettim (ilk gördügümde tam yemelik dedim  sonra bi baktım   kurabiye değil arkadaş  hayallerim suya indi :D)

birde bunları topluca gösterelim 


fazlası için tıktık

Dügün için  yaptıklarını attım birazda minikler için napıyor onları atayım bir kaç fotografla yaptıkları işlere bakalım..
Öncelikle buna bayıldım ögrendigime göre galiba ablamız kendisi yapmış   kız için olanını paylaşıyorum  çünkü çok tatlı...

ve hatıra çiçekleri (ayıcık=korean drama  bilirsiniz kore dizilerinin vazgeçilmezidir bu ayıcık aklıma direk kore geldi yine bak cümleyi nasılda koreye bagladım :D )

dogumdan sonra bazı  kişiler bir  dua okunsun hayırlı bebek olsun  evliligimize mutluluk katsın diye mevlid okuturlar bilirsiniz ya da   atıyorum bir sünnet  yaptırırsınız  sonra bir dua okutalım dersiniz bu organizasyon onuda düşünmüş arkadaş buzdolabı süsü bunlar  ama hatıra amaçlı yapılmış...Dügünlere yaparlar da  mevlide olmaz mı arkadaş?

 ve  partiler   en çokta dogum günü partileri   tek tek her gelenle ilgilenme sorunu yaşayabilirsiniz özellikle de bebek ve ya çocuk dogum günü yapıyorsunuz o curcunada unuttuklarınız olabilir  onun içinde  afiş düşünülmüş

ve son yılların vazgeçilmezi dogum odasını süsleme.Ne zaman  dogum yapmış birini ziyarete gitsem (hastane ,ev)hem süslemelerle karşılaşıyorum açıkcası çogununda begenmiyorumda işte begeniyormuşcasına aaayyyyy çok güzel olmuş demek düşüyor ama  bu  organizasyonunun bi kaç fotografına baktım  çok hoşuma gitti..
anne bilekligi ( kurabiye gibi :D )

Bebek çantası ...ee bebek  olunca 40 valizle gezer anneler  beziydi biboronuydu bir sürü eşyası olur bebegin rahatça sıgabilecek büyüklükte  çanta tasarımı 

taze annemiz için  lohusa tacı 

birazda bebek odalarına bakalım  kızlar için olanını paylaşıyorum;
puset sepet

oda kapı süsü

dilek agacı gibi bende odama istiyorum  :3

çubuk şekerler 

veee biblolu şekerler

 lavanta keseleri

arı mayalı takı yastıgı 

bu da bez hediye pasta   :D (çok orijinal )

fotograflar   o kadar şirin ki hepsini paylaşmak istiyorum  ama abartmamalı  daha daha fazlası için tıktık
 ve tıktık 2

Ne kadar çok yazdıgımın  farkındayım  blogcum senin en iyi hizmetlerden yararlanman için en iyi şeylerden haberdar olman için  araştırıp duruyorum..Uzun zamandır koreliler harici bir araştırmamda olmamıştı  ama bu organizasyondan büyük bir elektirik aldım  eger ANKARA'daysan  içim rahat bir şekilde söyleyebilirim ki bu organizasyonla bir görüş..Eminim yaratıcı güzel değişik fikirlerle sana en iyi hizmeti sunacaklardır ...Piknigin mi var görüş,yemek mi  vercen görüş ,dogum sonrası hoş şeyler mi  yapmak istiyorsun bebegin ve kendin için görüş ne bilim dogum günün mü var görüş ,kınan mı var görüş,toplantın ya da minik bir ev partin mi var görüş daha bir çogu üstte de verdigi organizasyonları  paylaşmıştım sonuçta bir alo dersin ararsın   bakarsın  görüşürsün kafana yatmadı mı  çalışmazsın olur biter ama bence  benim açımdan size  iyi bir tavsiye ... Hadi ne duruyorsun  postun içindeki linkleri tıkla ve incele.
iletişim: 
Müge ALTUN
telefon: 0506 831 00 37
E posta : info@prensesorganizasyon.com
Adres: 3.Cad.49.Sok. No:10/D Bahçelievler/ Ankara

Hakkında
Prens ve Prenseslerinin en özel ve en mutlu anlarını bir şölene çevirmek isteyen aileler ve özel günlerini kutlamak isteyen özel insanlar için buradayız...
 Sunduğumuz hizmetler: 
Bebek ve çocuklar için; Doğum Odası Süsleme, Bebek Şekerleri,Baby Shower,Mevlit, Diş Buğdayı, Sünnet Organizasyonu, Doğumgünü Organizasyonu,Kına Gecesi, Bekarlığa Veda Partisi Organizasyonu, Nikah Şekeri, Davet Organizasyonu
Açıklama
Tüm ürün ve hizmetlerimiz kişiye özel tasarlanmaktadır. Türkiye'nin her yerine kargo hizmeti verilmektedir.


Devamı için TIKLA

14 Haziran 2013 Cuma

NU'EST Türkiye'ye geliyor


Bugün gündem yine hareketliydi en son exid ve rania  haberini sizlerle paylaşmıştım .. tıktık..Sanırım 7 eylüle kadar daha çok k-pop grubu görecek bu ülke .Hani kpop grupları gelsinde hangisi gelirse gelsin kafasındayız bu aralar...Bir Elf olarak gönül isterdi ki SUJU gelsin ama onlardan bir haber yok..Fakat bu seferde iyi haber Nu'est ten geldi..Nu'est çok çok çoook yakında Türkiye'de. Kpop dinleyenler bilir Nu'est  geçen yıl  çıkışını yapan beş kişilik bir erkek grubu. Üye isimleri  : JRAron,Baekho,Minhyun,Ren


Peki neden geliyorlar?

Kore Kültür Merkezi'nin yaptığı açıklamaya göre 29 Haziran'da düzenlenecek olan K-POP COVER DANS ve K-POP COVER SONG ŞARKI YARIŞMALARI'nda jürilik yapacaklarmış SBS kanalıda bu  etkinligi çekecekmiş.
Bu arada; 

Başvurular için son tarih: 14 Haziran 2013
Sonuçların ilanı: 17 Haziran 2013
Başvuru adresi:2013kpopyarismasi@gmail.com

Yani demek oluyor ki başvurular için son gün bu gün katılacak olan  varsa elini çabuk tutsun.

Araştırmama göre  İstanbul Büyükşehir Belediyesi Cemal Resit Rey Konser Salonu'nda düzenlenecek bu yarışma  fakat girişler kontenjanlı olacakmış izleyici başvurusu da henüz başlamamış

Bu arada koreanturkten çaldıgım bir bilgide ''Etkinliğe sadece K-Pop Cover Yarışmasına Katılan ve daha önce konusunu açtığım fan stantları etkinliğine katılan kişiler katılabilecekmiş.'' yazıyordu tam olarak araştırmak lazım ama  koreanturk diyorsa dogrudur diye düşünüyorum :p


Anlayacagınız L.O.Λ.E 'ler yaşadı darısı elflerin başına.(Kıskandım mı ne?) Bir bilgi  daha bulursam konuya eklerim öptüm sizi anacım :)

Tasarım:Sawako Kuronuma