Music Bank İstanbul'a gelecek Kpop Grupları

Ya var ya Abi nasıl posta girecegimi bilemedim heyecandan  Siwon geliyor ulaaaaannnn  :D
....
Ama ben göremicem :( Tamda dogum günümde arkadaş olmaz ki vay anasını laaaaaa bebeee niye Ankara da oturuyorum ben  :/ niye eylülde konser :( Ofs ya  çok sinir bozucu bir durum...Her neyse yinede  mutluyum bir gün görüşücez diyen Siwon'um geliyor ya  İstanbul'u görecek ya  o da yeter bana...
Bu gün yayınlanan videoya göre gelecek olan gruplar ;


SUPER JUNİOR
FT ISLAND
MBLAQ
BEAST
Miss A
Ailee


daha fazla bilgi için : tık tık
Dipnot: Abi gelecek olan gruplara bak ya FT ısland (hong ki) Mblaq (thunder) Beast  (yoseob) Miss A (suzy)Super Junior  (hepsi) Ailee  zaten başlı başına müthiş bir ses ..
Arkadaş sırf şu isimler için ölünür gidilir  konsere ama zaman bana uymuyor malesef :( Nasıl bir E.L.F'im ben :(

Bir kaç bilgi:
alıntı : tık

2013 İstanbul-GyeongJu Dünya Kültür Exposu’nun etkinliklerinden biri olarak gerçekleşecek 2013 KBS Music Bank İstanbul için belirlenen bilgiler;

Tarih: 7 Eylül 2013 (Cumartesi) 19:00

Yer: Ülker Sports Arena ( Ataşehir) ( 15.000 kişilik)

NOT: Gelecek gruplar ve bilet fiyatlarının bu ay içinde belirlenmesi bekleniyor.

KBS Music Bank'in yapılacağı salon Sinan Erdem Spor Salonu olarak açıklanmıştı ancak şuan gelen bilgilerde İstanbul'un Anadolu yakasında bulunan Ataşehir'deki 15.000 kişi kapasiteli Ülker Sports Arena'da yapılacağı açıklandı."

NOT: Gelecek gruplar ve bilet fiyatlarının bu ay içinde belirlenmesi bekleniyor.

Music Bank İstanbul'un Resmi Sitesi : 

Yeni bilgi yukarıdaki linkten konseri canlı verme ihtimalleri çok yüksekmiş...



Music Bank İstanbul'un Bilet Fiyatları Belli oldu





Yorum Gönder

0 Yorumlar