Ben bu gün doğdum ki



Bugün 7 eylül ve ben bir yaş daha büyüdüm...Olduk mu 24 yaşında az muz değil bayagı bir yaşlandıgımı hissediyorum bu yıl...Yavaş yavaş saçlarımda beyazlar olmaya başladı , yüzümde güldügüm zaman hafif kırışıklıklar.Kendimi  hissedebiliyorum bedenimi ruhumu düşüncelerimi...Sanırım büyüdükçe insanları daha iyi tanıyorum ya da  hayatın verdigi zorlukları daha fazla  fark edebiliyorum...Mesela çocukken bilmedigim siyasi  hareketlerin amacını  neden yapıldıgını  ya da savaşlar oldugunda  savaşı başlatanların değil sivillerin öldügünü  biliyorum...Hani o çocukken sadece çizgi film ve oyundan başka bir şey bilmezdik ya bu gün  ekmegin kaç para oldugunu asgari ücretle nasıl geçim yapılması gerektigini yaşamanın ve hayatın ne kadar  pahalı oldugunu biliyorum.Daha bir sürü şeyi çok daha iyi biliyorum...Sanırım büyüdükçe daha fazla sorumluluk almamız gerektigini anlıyorum... Ee zaman içerisinde büyüdükçe ögrendigin şeylerde olmuyor değil hani yani;mesela hayatında iyi gün,kötü gün dostu oldugunu  ögreniyorsun ve ya insanların ne kadar çıkarcı oldugunu ve  saymaya kalkarsak daha bir çok şeyi ögreniyorsun.Ha birde o gelecek kaygısı yok mu ,o gelecek kaygısı..Önce okul,ardından iş belki sonrasında evlilik ve çocuklar her yaş büyüdükçe bunlardan biraz daha korkmaya başladım  gerçi şuan 2. adımdayım   malum iş bulmam gerekiyor fakat ilerisi için çok kaygılıyım  gerek ülkemiz adına gerek yaşamımda çizecegim yol bunlarda  dogum günümle birlikte  kafamın içinde bir yer etmeye başladı...Anlayacagınız biraz neşeli, biraz düşünceli ,biraz kaygılı bir  dogum günü geçiriyorum ...
Aa birde bugünün  anlam ve önemi bir başka her ne kadar gidemesemde bugün kpop festivali musicbank istanbul konseri var saat 19.00 da
Ne yalan söyleyim bir ELF olarak kalbim çok acımadı değil helede dün fotograflar videolar geldikçe az iç çekmedim ..Ama açıkcası yinede gururlandım sevindim dün bizim  korefanları hava limanında bayagı bir  coşturmuşlar ortalıgı çok kalabalıkmış ve çok coşkuluymuş  Ankara'dan o gidenlere selam çaktım...
Bu beni gururlandırdı  açıkcası  sonuçta ülkemize ilk defa gelen gruplar gerçekten ateşli fanlarla karşılaştılar belkide onların bildiginden düşündügünden farklı bir  atmosfer görmüşlerdir ...2. gururumsa   en başta Suju olmak üzere gelen grupların  ve  onlarla gelen insanların İstanbul'u görecek olmaları (umarım hayran kalır hepsi tatil içinde gelirler)..Benim hayran oldugum insanların benim ülkemde bir yer görmesi kadar  harika bir  olay yok herhalde birde Siwon var tabi Türkçe twit atan adamım  bir gün buluşacagız diyen adamım  sırf sadece onun İstanbul'u görecek olması bile  büyük bir haz büyük bir heyecan benim için..Sevindigim konu ise;  Güney kore müzik sektoru Türkiye'yi tanımaya başladı  bu sayede daha fazla konser olabilir.Hadi biraz uçayım imza günleri  ya da   çeşitli farklı etkinliklerde daha fazla kpop grubunu görebiliriz...Bel ki  kimbilir Türkiye'yi tanımayan Güney koreli vatandaşlarda öğrenmiş olurlar bu sayede..2. sevindigim konuda  bizim fanların   sevdikleri  grupları görebilecek belki dokunabilecek ya da onlarla canlı canlı şarkı söyleyebilecek olmaları.İnanın bana kendim ordaymış gibi seviniyorum...Benim yerime de eglenin bu akşam  tadını çıkarın  gecenin.
Sonuç olarak ben dogum günümde evde iç çekerek oturuyorken   başkalarının bu  şansa sahip olmaları beni sevindiriyor  ve umarım ben gibi olan arkadaşlarda bir gün  başka bir konserde böyle bir şansı yakalarlar ...



Son olarak başta google olmak üzere dogum günümü kutlayan bütün arkadaşlarıma (ögretmenlerime) ve beni mesajlarıyla hiç yalnız bırakmayan telefon operatorume teşekkür ederim ...



Yorum Gönder

0 Yorumlar