Yaz Sezonu İzlediğim Türk Dizileri (2021)

Bu sezon dizilerin sanki gün yokmuş gibi aynı güne gelmesinden çok büyük rahatsızlık duydum. Çarşamba günü Sen Çal Kapımı karşısında Cam Tavanlar yenildi. Birde TRT1 Dünya Hali dizisini koydu. Yine Ada Masalı ve Baht Oyunu daha yüksek reytingler alacakken aynı güne yayınlanarak birbirlerinin reytinglerine engel oldular. Kalp Yarası ve Aşkın Tarifi aynı güne geldi ve Aşkın Tarifi dizisi bitti. Daha tuhaf olanı iyi giden Baş Belası dizisinin yerine ATV İkimizin Sırrı dizisini getirdi. Sezon en yüksek reytinglerini alan Aşk Mantık İntikam dizsinin karşısına koydu Baş Belası dizisinin reytingleri düştü. Haliyle dizi erken final yapacak haberleri yazılıyor. Bu yüzden bu sezon tüm kanallar çok düzensiz ve anlaşılmaz bir rekabet yaptılar.
Bakalım yeni sezon ile birlikte hangi diziler kalacak hangileri bitecek... İzleyip göreceğiz. 
Ben bu sezon;
Pazartesi:
Kalp Yarası
Sezon içi dizileri için daha uygun olan türde bir dizi olmasına rağmen sıcak günlerde izlemesi güzel olan bir dizi oldu. Açıkçası düzenli olarak izlemek konusunda emin değildim. Fakat dizide beni çeken şeyler oldu ve düzenli olarak kaçırmadın izledim. Bana göre kemik kitlesini yeni sezon içinde hazırladı. Sezon içinde de izleyicisinin olacağını düşünüyorum. 
Devamı İçin  Tıklayınız

Salı:
Ada Masalı
Ada Masalı bana Medcezir dizisinin enerjisini veriyor. Gençlik dizisi ama bir yandan da romantik komedi türünde değil. Yaz dizilerine ve romantik komedi türüne göre daha oturaklı geliyor. Hafif melodramlık var. Bu yüzden genç kesime hitap ederken belli yaş üzerine de hitap ediyor. Ben her hafta keyifle izliyorum. Umarım sezon içi de devam eder. 
Perşembe:
Kazara Aşk
İlk bölümünden sonra gitgide daha komik bir dizi oldu. Fakat romantik kısmı hiç yok. Yani aile komedi türünde devam ediyor dizi. Diğer yaz dizilerinde romantizm ve aşk başlamasına rağmen bu dizide o elektriği alamıyorum. Aslında çiftte yakışıyor ama şu esas adamın evlilik olayı ve esas kızın gereksiz sevgilisi olayı sıkmaya başladı.
Devamı İçin Tıklayınız

Cuma:
Aşk Mantık İntikam
Bu diziyi yaz boyu deli gibi izledim ama büyük bir ihtimal Sen Çal Kapımı gibi olacak benim için. Yani yeni sezon ile birlikte bırakacağım bir dizi olacak. Çünkü uyarlama olduğu halde bizim klişe çoktan sardı bile. Gereksiz sahneleri beni benden alıyor ve son iki bölümdür yarısında kapatıp uyumaya gidiyorum. 

Pazar:
İkimizin Sırrı
Yeni başlayan uyarlamalarımızdan biri. Aslında çok yeni olduğu halde yaz sezonu dizisi sayılır mı emin olamıyorum. Fakat sezon başlamadan ağustos ayının ilk haftasında başladığı için yaz sezonu içine almak istedim. Geçtiğimiz sezon pazar günü yayınlanan dizilerin reytingleri pek iyi değildi. Eğer karşısına bir rakip gelmezse nasıl reytingleri olacak merak ediyorum. 

Bonus:
Baht Oyunu
Baht Oyunu dizisinin ya gününde ya da tekrarında izliyorum. Ön yargılı olup müptelası olduğum bir dizi oldu. Tek sıkıntısı Ada Masalı ile aynı gün olmasaydı. İnşallah yeni sezonda kanal şans verir ve devam eder. Bence devam etmeyi hak ediyor. Pazar gününe  alınsa devam etse çok sevinirim. Sezon içinde haftanın son günü olduğu için  pazar günleri eğlenceli şeyleri izlemeyi   istiyorum. Bu dizi ilaç gibi gelirdi. 

Ben yaz boyu bu dizileri izledim... Peki siz hangi dizileri izlediniz?
 -reklam değildir.-

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Aşk Mantık İntikam' a ara ara bakıyorum. Ada Masalı' na başta biraz bakıp bıraktım. Diğerlerini izlemiyorum. :) Dünya Hali' ne bakıyorum bir de denk gelirsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada Masalı çok iyi ilerliyor umarım bozmazlar. :)

      Sil
  2. Ben hala Avrupa yakası ezel askı memnu falan izliyorum ama Aşk Mantık İntikam güzel sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk Mantık İntikam güzel evet. Eski dizileri bende izlerim ara ara. :)

      Sil
  3. bu dizilerin hiç birisini izlemediğimi fark ettim

    YanıtlaSil
  4. Aralarından merak ettiğim birkaç tane vardı ama Masterchef'i izlemekten dizilere bakamadım😂

    YanıtlaSil
  5. Ben de Aşk Mantık İntikam dizisinin ilk bölümlerini çok severek izledim ama yoğunluktan unutmuştum izlemeyi. Şimdi diğer karakterlerle bir şeyler oluyor sanırım aralarında, Ozan'ın vb. Açıkcası hiç sevmediğim bir klişe bu o yüzden de üzüldüm. Baht Oyunu baştan takip etmediğim bir dizi ama başlarsam sizin gibi müptela olabilirim keyifli duruyor :)) Bunların içinden sanırım Ada Masalı'na bir şans vereceğim ben de. Teşekkürler öneriler için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baht Oyunu çok güzel gidiyor bozmazlarsa, Ada Masalı muazzam bir dizi. :) Aşk Mantık İntikam dizisini son bölümü ile tamamen bıraktım artık katlanamıyorum. :)

      Sil
  6. Aşk mantık intikamı çok beğendim :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)