Kazara Aşk (Dizi)

Beklediğim ama afişini beğenmediğim dizisi bu akşam yayın hayatına başladı. Fragmanları izleyiciyi ikiye bölmüştü. Kimi beğense de bu dizi güzel olmaz diyen bir kesim vardı. Fakat bu akşam sosyal medyada gördüğüm kadarıyla fragmanlarını beğenmeyen kesimden şans verenlerde diziyi beğendiler. Ben diziyi afişi haricinde beğenen kısımdaydım ama nasıl bir dizi olacağını bir türlü kafamda oluşturamamıştım. Neyse ki sonunda başladı ve tüm sorularım cevap buldu.

Ümit Kantarcılar'ı televizyonda görmeyi özlemişim. Ekrana o kadar çok yakışıyor ki devamlı ekranda görsem sıkılmayacağım oyunculardan. Yeteneğinin yanı sıra oyunculuğunu da çok severim. Her karakterine kendinden bir çok şey katar. Bu yüzden ayrı bir severim. Civan karakteri hovarda diyebileceğimiz bir karakter. Fakat zamanla şimdiki kişiliğinden vazgeçecek gibi geldi. En azından Şimal ile birlikte farklı bir hayatı seçeceğini düşünüyorum. Ümit Kantarcılar ilk bölümde her zamanki gibi yüksek bir performans sergilemişti. Tam beklediğim gibi bir ilk bölüm performansıydı. Bölümler arttıkça çok güldüreceğini düşünüyorum.

Sude Zülal Güler çok güzel bir kız değil mi? Sude'yi ikinci defa izliyorum. İlk dizisine göre kendini geliştirmiş ve yerinde saymamış. Bu durum benim hoşuma gitti. Zaten yeteneği var birde üzerine katarak kariyerini oluşturduğu için iyi yerlere gelir diye umut ediyorum. Sude'nin şansından mı bilmem ama iki dizidir yaşından çok büyük ve deneyimli oyuncularla partner oluyor. Bu da eksiklikleri olsa da kapatmasını sağlıyor. Bu dizide ki şansı da hem partneri hem de müthiş bir oyuncu kadrosu. Karakterine gelecek olursak;
Şimal karakterini sevdim, klişe bir karakter olmasına rağmen Sude enerjisi ve güzel performansı ile karakteri sıkıcılığından kurtarmış. İlk bölüm olmasına rağmen Ümit ile de kimyalarının uyması hoşuma gitti. Bir kaç bölüm sona sevilen çiftlerden biri olurlar.

Selin Işık'ı bir kaç yapımda gördüm diye hatırlıyorum. Oynadığı karakteri sevemedim ama magazin dünyasını iyi takip ettiğim için izlerken bir kaç ünlümsü aklıma geldi. Hepimiz biliyoruz ki bu tür kişiler var. Bu yüzden hayattan bir karakter olduğunu düşünüyorum. Senaristler de bence bu karakter için magazin dünyasından ilham almışlardır. Nazlı karakteri ilerleyen bölümlerde çok çile yaşatacak gibi duruyor. Selin'in performansı hakkında ilk bölümden bir şey yazamıyorum tam fikir sahibi olamadım ama gıcık olduğuma göre iyi oynamış olmalı .

Sadi Celil Cengiz'e bayılan tek ben değilimdir umarım... Her karakteri birbirine benziyor ama her seferinde sıkılmadan izleyebiliyorum. Ümit Kantarcılar gibi her oynadığı karaktere kendinden bir şeyler katıyor. Bu dizide de kendinden çok şey katmıştı. Ümit Kantarcılar ile rekabet eden kardeş karakteri ile güldüreceğe benziyor.

Aycan Koptur'u daha önce izlemediğimi düşünüyorum ve izlemediğim için çok şey kaybetmiş olabilirim. Bu nasıl bir yetenek, bu nasıl bir oyunculuk... Tek kelime ile bayıldım. Oyuncu bölüm boyunca oynamadı resmen karakterini yaşadı. Gerek yaptığı ağız ile gerek beden dili ile favori karakterim oldu. İnşallah ilerleyen bölümlerde Vildan karakterini daha fazla görme şansımız olur.

Uğur Çavuşoğlu, Servet Pandur, Burak Tamdoğan diziye ayrı bir hava katmışlar. Resmen dizi komedi de başka bir boyut kazanmış. Usta oyuncularımızın emeklerine sağlık.

Dizinin senaristlerinden Rana Mamatlıoğlu'nun senaryosunu sezon içinde bir dizide izledik ve izleyiciden tam not aldı, Bekir Baran Sıtkı ise geçmişte yazdığı dizilerle kendini kanıtlamış bir senarist. Bu iki senaristin bir araya gelmesiyle kötü bir senaryo çıkacağını düşünemezdim. Keza düşündüğüm gibi oldu. Tabii ki kemik konu ve işleyişinde yer de klişeler olsa da güzel yazılmıştı. Zaten iki komik ailenin olduğu bir dizi de bol eğlence olur. Bu dizi de eminim çok eğlenceli olacak.

Dizinin oyuncu kadrosunu kim oluşturduysa ellerine sağlık. Kadro bana göre yıkılıyordu ve uyumlulardı. Bunun yanında teknik kısma baktığımda üstat Sadullah Celen yönetmen koltuğunda oturuyor. Haliyle ortaya ekibi ile dört dörtlük bir iş çıkarmışlardı. Yalnız müzikler biraz daha güçlü olsa daha iyi olurdu diye düşündüm. Yani sahneleri bir parça öne çıkaran müziklerdir. Müziklerde sahnelere göre o tutkuyu alamadım ama yaz dizisi için uygundu.

Bizim dizilerimizde son yıllarda teknik kısım daha bir özenli oldu. Belki teknolojinin gelişmesi ve dünyadan yeni şeyler öğrendiğimiz içindir bu konuda bilgim yok. Ama son bir kaç yıldır yazdığım dizilere bakarsanız izleyici olarak hiç bir kusur bulamıyorum. Özellikle geçiş kısımlarımız çok sorunlu gelirdi, bu yüzden en çok geçiş kısımlarına dikkat ediyorum. Bu dizide de geçiş kısımları kusursuzdu. Bana göre bir bütün olarak afişi hariç her şey uyumluydu. Ben diziyi sevdim ve izlemeyi düşünüyorum. Yolu açık olsun umarım dizinin reytingleri bu kadar emeğe karşın iyi gelir. Bence izleyin sizde seversiniz.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
KAZARA AŞK
Tür: Romantik, Komedi, Aile
Yönetmen: Sadullah Celen
Senaryo: Bekir Baran Sıtkı, Rana Mamatlıoğlu
Yapım: Koliba Film
Yapımcı: Ata Türkoğlu
Yapım Yılı: 2021
Yayın Günü: Perşembe
Yayın Kanalı: STAR TV
Başlangıç Tarihi: 26 Haziran 2021
Konu:
Üniversiteyi bitirdikten sonra sevdiği adamla evlenerek mutlu olma hayalleri kuran güzeller güzeli bir genç kız… Zengin bir ailenin veliahtlarından genç ve yakışıklı bir genç…
Umutları ve hayalleriyle mutluluğun peşinde koşan bu iki gencin yolları hiç beklenmedik bir anda, bir kaza sonrası kesişir… Artvinli Şimal’le, Gaziantepli Civan’ın kazara başlayan serüvenleri, arka arkaya sıralanan yalanlar ve beklenmedik olaylarla bambaşka bir boyuta sürüklenir…
Oyuncular:
Ümit Kantarcılar 
Sude Güler 
Selin Işık 
Sadi Celil Cengiz 
Aycan Koptur 
Uğur Çavuşoğlu 
Servet Pandur 
Burak Tamdoğan
Deniz Altan
Burakhan Yılmaz 
Ali Haydar Çataltepe
Öykü Candanadam
Çağdaş Tekin
Nermin Aslan
Nalan Örgüt
Billur Pınar Yılmaz

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Buna yorum yapacaktım, unutmuşum. :) Ümit bence de çok iyi oyuncu. O yüzden komedi yerine Vuslat dizisindeki gibi ilginç ve karanlık rollerde oynamasını tercih ederim. Vuslat' ta ana karakterlerden çok onun sahnelerini beklerdim. Kız da çok güzel, sempatik gerçekten. Romantik komedi olmasa izlerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslat dizisi bambaşka bir diziydi, aynısı gelir mi, sanmam. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)