Kış Sezonu İzlediğim Türk Dizileri (2020)

Bu yıl sezon Pandemi olduğu için devam edemedi ve erken sezon finali yapan diziler oldu. Bunun yanında yeni başlayıp Pandemi yüzünden zarar edip final bile yapmadan bitirilen diziler oldu. Haliyle bu sezondan biz izleyicilerde hiç bir şey anlamadık. Zaten bana göre güzel bir sezon olmadı. Evet, çok kaliteli diziler başladı ama bir o kadar da bir kaç bölüm oynayıp bitirilen diziler oldu. Bu yüzden açıkçası izleyici çok sinir oldu. Çünkü sosyal medyadan okuduğum kadarıyla, izleyecek dizi buldum diyenler aynı şekilde bir kaç bölümde diziler bitirilince büyük bir hayal kırıklığına uğradılar. Bitirilmeyi hak etmeyen o kaliteli diziler için çok üzgünüm. Bu yüzden de aşırı tatsız bir sezon oldu. Umarım yaz sezonu verimli geçer ve güzel diziler izleme şansımız olur. 

Ben bu kış  düzenli olarak şu dizileri izledim; 

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Pazartesi:
Çukur

Çukur dizisini ilk iki sezon izlediğim gibi üçüncü sezonunu da düzenli bir şekilde izledim. Çukur öyle bir dizi ki en saçma bölümlerinde bile kendini izletmeyi başarıyor. Resmen bağımlılık yapan bir dizi. Bu yüzden hangi dizi gelirse gelsin vazgeçemiyorum. Umarım yeni sezonda da severek izlerim. 

Salı
Hekimoğlu

Hekimoğlu dizisinin tam olarak değerinin bilindiğini sanmıyorum. Çoğu izleyici şans vermek istemedi, vermedi ama bence çok şey kaçırdılar. Timuçin Esen dizide mucizeler yarattı yazsam yalan olmaz. Çünkü kimse bu kadar iyi performans göstereceğini düşünmüyordu. Orijinalini izleyenler özellikle çok ön yargılı yaklaşmışlardı. Fakat izledikten sonra birden benimsendi. İnşallah yeni sezonunda dikkat çeker. 

Çarşamba 
Benim Adım Melek

Karagül dizisini soluksuz izlemiş ve bir kadının mücadelesini severek izlemiştim. Bu dizi de bana hep Karagül dizisini hatırlatıyor. Melek, o kadar güçlü, o kadar anaç bir karakter ki izledikçe içime sarasım geliyor. Dizide sadece bir oyuncu değil tüm oyuncular çok iyi ve tüm karakterlerin ayrı bir hikayesi var. Bu durum beni dizinin sadık izleyicilerinden biri yaptı. Yeni sezonda da severek izleyeceğim bir dizi. 

Perşembe 
Mucize Doktor 

Son günlerde dizinin bir kaç oyuncusunun ayrıldığına dair haberler var. Dizinin orijinalini düşününce böyle bir yola gidilmesini anlamadım. Demek ki artık senarist senaryoya bağlı kalmayacak kafasına göre saçmalayacak demektir. Çünkü genelde böyle olur. İnşallah böyle güzel bir iş yeni sezonda bozulmaz ve bu kadar izleyici hayal kırıklığına uğramaz. Gerçekten bu dizinin reytinglerinin düşmesini istemiyorum. Yeni sezonda işleyişe göre izlemeye devam edeceğim. Eğer sapma olursa direk satış yaparım... NET! 

Cuma 
Babil

Babil dizisi cidden çok kaliteli bir iş. Hatta o kadar kaliteli ki bu işin internet üzerinden yayın yapmasını isterdim. Fakat dizi ilerledikçe diziyi seviyor muyum sevmiyor muyum pek anlamadım. Hatta Pandemi arasından bir kaç bölüm önce cuma gününe dizi olmadığından dolayı izlemek için izledim desem yalan olmaz. Böyle harika bir işten özür diliyorum ama yeni sezonda cuma gününe dizi gelirse direk satış yaparım. 

Cumartesi
Kuzey Yıldızı İlk Aşk

Türk televizyon dünyasının en yüksek sesli işi. İlk bölümden son yayınlanan bölüme kadar dizi hep bağırma ile geçti. İzlerken çok eğleniyorum o ayrı bir durum ama neden bu kadar bağırış var anlamıyorum. Bir Karadeniz insanı olarak bizim Karadeniz'de bu kadar bağırarak iletişim kurulduğunu hiç görmedim. Hani, belki ben batı Karadenizliyim bizde yok ama orta Karadeniz'de böyledir bilemem. Bence dizide ki tek sorun da bu durum. Bu durum haricinde doğa temasına, oyuncularına, işleyişine, her bir şeyine bayılıyorum.

Pazar 
Şampiyon 

Dizinin gününün sezon içinde değiştiğine en çok sevinen izleyicilerden biriyim. Perşembe günü yayınlanırken benim için çok zor oluyordu. Fakat bu şekilde rahat rahat televizyondan izleme şansım oldu. Bu dizi beni spor temalı olduğu için çok heyecanlandırıyor. Karşılaşma sahnelerinde sanki gerçekten bir boks maçı izliyormuş gibi kendimi kaptırıyorum. Bu durumdan Tolgahan Sayışman'ın da katkısı büyük ve büyük ihtimal oynarken o da kendini kaptırıyor. Yani izleyici olarak bunu hissedebiliyorum. Şu an bu listede olan dizilerin içinde sadece bu dizinin ara vermeden önceki bölümü çok kritik yerde bitti. Bu yüzden tek devamını merak ettiğim dizi bu dizi. Bir kaç söylenti vardı, bitecek diye. İnşallah böylesine kaliteli bir diziyi bitirmezler. 

Bonus
Alef:

blutv'nin son yayınladığı muhteşem ötesi dizi. Öyle tadında öyle güzel bitti ki, tadı damağımda kaldı. Finali ters köşe yapan nadir dizilerden biri olması daha bir anlam kazandırdı benim için.

Dizi tasavvuf üzerine kurulmuş polisiye bir diziydi. Gerek oyuncuların uyumu, gerek senaryonun güzelliği, gerek işleyiş ve kurgunun yerinde olması diziyi çok sevmeme sebep oldu. Bu yüzden bence blutv'yi açıp bir şans verin.


Kış sezonu izlediğim diziler bu şekildeydi. Üstte de yazdığım gibi arada yeni başlayan dizilere şans verdim olmadı, olduğu dediğim kaldırıldı. Zaten sezonun yarısında Pandemi oldu öyle gitti falan filan derken tatsız tuzsuz bir sezonu kapadık. Televizyonun devri yavaş yavaş kapanıyor birde bu tür şeyler olunca izleyici daha çok soğuyor ve kırılıyor. Artık kanal yönetimi ve yapımcılar bu dizi kaldırma, rastgele senaryo seçip dizi yayınlama işine bir çare bulmalılar. Hadi izleyiciyi geçtim birde o kaldırılan, final bile görmeden bitirilen dizilerin kamera arkasında çalışan yüzlerce insan var onlara da günah. Yeni yayın dönemi eylülde başlayacak, inşallah yeni yayın döneminde bu tür şeyler yaşanmaz ve daha güzel bir televizyon kış geçiririz. 

Çok yazdım farkındayım, peki siz neler izlediniz?

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Bizim favorilerimiz hekimoğlu ve mucize doktordu :) Babam hala hekimoğlunun tekrarı çıktıkça izleyip yeni bölüm soruyor :) Ailecek favorimiz doktorlu diziler :)

    YanıtlaSil
  2. Hekimoğlu dizisini seviyorum ben de :) House MD’ye yeniden başlama isteğim geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Gonca yazmış gerçi ama ben de yazayım 🤭 bizim evde Hekimoğlu ve Mucize Doktor izleniyor. 😊

    YanıtlaSil
  4. Nomalde hastane dizilerini hiç sevmem ama Mucize Doktor ve Hekimoğlu çok iyiydi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hastane yani medikal türü severim ama gerçekten ikisi de çok iyi. :)

      Sil
  5. bende baştan izleyeceğim çukuru merak ediyorum . genelde babam habşre tvde kanal değiştirir hiç dizi serimi yoktur :D

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar çok😍Ben aralarından sadece Benim Adım Melek'i izledim çok başarılıydı😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteşem bir dizi başarılı demek az olur. :)

      Sil
  7. Cukur izlemedim ama senin cukur fanatikliligini biliyorum. Hatta bir cukur gecesi klasigi adi altinda abur cuburlarina bakmayi ozledim :)

    YanıtlaSil
  8. Bende Mucize Doktor dizisini çok seviyorum ve sizinle aynı kanıdayım. İnşallah saçmalamazlar.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)