Gençliğim Eyvah (Dizi)

Sonunda yaz sezonu açıldı. Bu yıl Pandemi olduğu için yaz sezonu başlamaz diye düşünmüştüm ama neyse ki düşündüğüm gibi olmadı ve başladı. Açıkçası dizi beklentimin üstünde bir başlangıç yaptı. Fragmanlarına baktığımda eğlenceli olacağını düşünüyordum ama güleceğimi düşünmemiştim. Diziden bahsetmeden önce oyuncularından bahsetmek istiyorum.

Elif Doğan oyunculuğunu sevdiğim bir oyuncu ama dizi için uygun olup olmadığına karar veremedim. Bir kaç bölüm izlemeden tam olarak nasıl bir performans çıkaracak bilmiyorum. Fakat ilk bölümde performansı yerindeydi . Sadece Ekin Mert Daymaz ile yakıştıramadım. İkisinin arasında kimya olarak pek bir uyum göremedim. Yani birlikte oldukları sahnelerde bir şeyler eksik gibi geldi. Bu yüzden inşallah Burak Tozkoparan ile çift yazılmıştır diye umut ettim.

Ekin Mert Daymaz da sevdiğim bir oyuncudur. Fakat yazdığım gibi Elif ile uyumlarını hiç sevmedim. Tam tersi Ecem Atalay ile minicik bir sahnesi olmasına rağmen daha çok yakıştırdım. Eğer Ecem Atalay'ın sahneleri fazla olursa ikisinin birlikte yazılmasını çok isterim. Bireysel olarak düşünürsek Ekin Mert Daymaz her zaman ki gibi oyunculuğunu konuşturmuştu.

Burak Tozkoparan ve Elif Doğan sahnelerinin güzelliğini dört gözle bekliyorum ama ilk bölümde
Erdem Kaynarca ile ilişkilerine aşık oldum. O kadar uyumlu olmuşlar ki Elif Doğan'ı boş verin siz ikiniz çift olun diye bağırasım geldi. O kadar şapşik ve tatlı karakterleri var ki hemen ikisini de çok sevdim ve çok ısındım. Burak Tozkoparan bana göre ilk bölümde güzel performans çıkarmıştı. Yalnız şu aksan işi çok komik duruyor.

Erdem Kaynarca çok çekici bir adam değil mi? Böyle anlam veremediğim farklı bir aurası var. Hele güldüğü zaman ''kelebek görse ömrü uzar'' şeklinde oluyor. Oyunculuğu da bir o kadar hoşuma gidiyor. Ayrıca bildiğim kadarıyla ilk defa bir komedi dizisinde oynuyor. Buna rağmen performansı benim hoşuma gitti. Sadece şu aksan işi biraz komik olmuştu ama zaten dizi komedi dizisi çokta göze batmıyordu. Şimdilik usta oyuncular haricinde en sevdiğim karakter (Çavi) ve performans Erdem Kaynarca'ya ait.

Bahar Süer ve Kemal Uçar'ı çift yapmak kimin aklına geldiyse aklına sağlık. Yani, bu kadar nokta atışı yapılabilirdi. Kırk yıl düşünsem ikisinin bu kadar uyumlu olacağı aklıma gelmezdi. Resmen karakterlerini oynamamış yaşamışlardı. İkisi de on numara beş yıldız oyuncular.

Cengiz Bozkurt, Levent Ülgen, Günay Karacaoğlu, Ulviye Karaca ve Beyti Engin usta oyuncular olduğu için onlar hakkında yazmak bana düşmez. Levent Ülgen ve Cengiz Bozkurt'un sahnelerine çok güldüm. Bence muhteşem ikili olmuşlar.

Dizinin jenerik ve jenerik müziği çok eğlenceli olmuş. Jenerik klasik gibi dursa da müzik ile birleşince farklı bir havası olmuş. Yönetmenin bildiğim bir kaç projesini izlemiştim. En son belgesel tarzında bir projesi vardı en çok o işini sevmiştim. Bu dizi ile kıyasla hemen hemen aynı formatı kullanmış olduğunu düşünüyorum. Yaz dizisine uygun şıkır şıkır bir renk paleti, rengarenk kıyafetler ve mekanlar muazzamdı. Bence dizinin komedi türüne uygun geldi. Sadece bazı sahnelerde çok fazla ışık olduğunu düşündüm. Parlama değil ama açık hava sahnelerinde güneş vurmuş gibi. İlk bölümde bunu bir tek sevemedim. Bu durum haricinde bana göre oyuncusundan, çekimine kadar her şeyi dört dörtlüktü. Çok zor bir kış geçirdik hepimiz zor günlerden geçtik. Bu yüzden biraz kafanızın dağılması gerektiğini düşünüyorum. Bu günlerde izleyebileceğiniz, gülebileceğiniz bir dizi olduğu için şiddetle tavsiye ediyorum. Oturun bu diziyi izleyin ve bir kaç saat lütfen her şeyi unutun. Umarım seversiniz, şimdiden iyi izlemeler. 
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

GENÇLİĞİM EYVAH

Tür: Komedi, Romantik, Aile
Yönetmen: Deniz Yılmaz Şayir
Senaryo: Ayhan Barış Başar, Ünal Yeter
Yapım: Süreç Film
Yapımcı: Ali Gündoğdu
Yapım Yılı: 2020
Yayın Günü: Pazartesi
Yayın Saati: 20.00
Yayın Kanalı: ATV
Başlangıç Tarihi: 15 Haziran 2020
Konu:
Arif ve Zekeriya aynı sokağın iki rakip kebapçısıdır. Zola ve Çavi adındaki iki İtalyan'ın mahalleye gelişi; Arif'in de Zekeriya'nın da hayatlarını alt üst eder. Çavi elinde yıllar önce çekilmiş bir fotoğrafla mahalleye gelip babasını aramaya başlar. Zekeriya ve Arif yıllar sonra ortaya çıkan bu çocuk meselesi yüzünden perişan olurlar. İki ezeli rakip, iş birliği yapmak zorunda kalır. Yaşanan tüm bu olaylar sırasında Zola, mahallenin en güzel kızı Azra'ya aşık olur. Ancak Azra, Arif'in oğlu Ahmet'le ailelerinden gizli ve fırtınalı bir aşk yaşamaktadır. Rekabet, aşk, sırlar, kaçma kovalamaca, bakalım bu küçük mahalleye sığacak mıdır?
Oyuncular: 
Cengiz Bozkurt
Levent Ülgen
Günay Karacaoğlu
Ulviye Karaca
Elif Doğan
Ekin Mert Daymaz
Burak Tozkoparan
Erdem Kaynarca
Bahar Süer
Kemal Uçar
İpek Çiçek
Ecem Atalay 
Beyti Engin

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Çok güzel bir dizi olacak gibi oyuncu kadrosundan dolayı . sevdimmm

    YanıtlaSil
  2. Tanıtımına sıkça denk geldiğim, oyuncu kadrosu sağlam bir dizi😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok eğlenceli olmuş sağlam olduğu için .:)

      Sil
  3. Merakk ediyordum bu dizi henuz izlemeye vakit bulamadim. Bolumler biriksin oyle bakiyim.

    YanıtlaSil
  4. Eğlenceli bir diziydi tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar çok sık görüyorum ama izlemedim, denk gelirsem şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
  6. bu da keyifli gidiyoooo işallah temposu düşmez :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)