24 Ocak 2017 Salı

2016 Begendigim Tayland Dizileri Top 10

Çin, Tayvan derken Tayland dizileri top 10 listesini unuttum ya ben!  Nasıl bunu yaptım bilmiyorum. Aslında aklımdaydı ama galiba özel hayatımın yoğunluğundan bu zamana kaldı. Nasıl olduğunu tam kestiremiyorum, her neyse.  Tayland dizilerine karşı ilgi bayağı büyük. Sürekli olarak öneri yapmama için gelen insanlar oluyor.  Fakat  Tayland dizilerine karşı  şöyle bir  algı oluştu. Sürekli olarak kadına şiddet ve tecavüzün olduğu sanılmaya başlandı. Aslında hayır! Dikkatlice  izleyiciyi izliyorum ve inceliyorum. Bir kesim  var sürekli bu tarz diziler öneriyorlar. Hatta grup oluşturup bu şekilde öneri yaptıklarını bile düşünmeye başladım.  Haliyle çok fazla istek gelince bu tür dizilerin çevirisi de çoğalmaya başlıyor. Yoksa  Tayland dizilerin hepsinde  böyle bir durum yok. Gayet güzel romantik komedi dizileri de var.  Sadece dizi seçmeyi bilmek gerekir diye düşünüyorum.  Ben diğer Asya dizilerinde en çok Tayland dizilerini seviyorum. Tayca bana çok akıcı ve bizim  dilimize yakın geliyor. Özellikle replik yaparken  uzun repliklere sahip olduğu için  çok rahat  ekran görüntüsü alıyorum. Bu yüzden haliyle beni  çok sıkmıyor.  Bazı Tayland dizileri   bizim dizilerimiz gibi uzun olabiliyor ama  dili çok akıcı olduğu için zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Tayland dizileri Kore dizilerine diğer Asya dizilerinde bir tık daha yakın gibi geliyor. Bana göre Tayland dizilerinin olmazsa olmazı bir tane  abla olması. ( eş cinsel erkek) Neredeyse her dizi de bir tane abla var. Abla olmayan dizilerde bir boşluk oluşuyor gibi geliyor. Alışınca insan, ister istemez -''Hani bu dizinin ablası?'' diye düşünmeden kendini alamıyor. Şimdi biraz top 10 listemden bahsetmek istiyorum. Sırf bu algı yüzünden  kadına şiddetin  daha az olduğu temel konusu olmayan dizileri listeme almaya karar verdim. Umarım listemi beğenirsiniz. Bu arada Tavsiye Edebileceğim Tayland Dizileri postumda daha fazla öneri de  bulunmuştum. Oraya da bakmayı unutmayın.

Bu arada dizileri belki  bulamazsanız www.tayvan-drama.com 'dan  bulup izleyebilirsiniz.

İşte Top 10 listem;

1.I Wanna Be Sup'tar (2015)
2.Angel Magic (2014)
3.Kiss Me (2015)
4.Devil Lover (2015)
5.Kiss The Series (2016)
6.Two Spirits' Love (2015)
7.U Prince Series: Handsome Cowboy (2016)
8.Oum Ruk (2006)
9.U Prince Series: Lovely Geologist (2016)
10.Love Started at the Fence (2013)

Biraz da öne çıkan iki diziden bahsetmek istiyorum. Bu iki diziden biri yukarı da bahsettiğim dizilerden. Aslında ikisinde de kadın mağdur ama Cubic dizisinde o kadar değil. Bahsedeceğim diziler izleyici tarafından çok ilgi görmüş öne çıkmış diziler. Top 10 listemden hariç bu dizileri de araştırabilirsiniz.

1.Cubic 

Bu dizi  çeviri bulduğu zamanlarda acayip sevilmişti. Hatta  haftada iki gün olsun diye  yorumlar yapılmıştı. Biraz okul biraz mafya biraz da Kore dizisi Boy Over Flowers  tarzı bir dizi gibi görülünce çok sevildi. Lin Lan Ser   ve Nark aşkını bende sevdim ne yalan söyleyim  farklı bir tatlılıkları vardı.  Fakat  işte  Bomb'un oyunculuğunu çok odunsu bulmuştum. Ona rağmen dizi çok tutuldu. Galiba ülkesinde de çok tutulmuş bu dizi. Vaktiniz varsa izlemelisiniz. 

2.Roy Leh Sanae Rai
Kadına şiddetli dizilerden. İŞte bu diziler ön yargılara yol açtı. Fakat bir gerçek var ki bu dizi deli gibi istendi. Yanlış hatırlamıyorsan istek çoktu.  Çeviri zamanı izlenmesi de hayli yüksekti. Ben kızın oyunculuğunu hiç beğenmemiştim. Hep aynı mimikler  dram var donuk,  komedi var donuk... Bu nasıl oyuncu anam demiştim.  2013'ten bu yana oyuncu ama pek tutulmuyor sanırım. Düğer oyunculara göre kadın daha az dizi de oynamış. Normalde tutulan oyuncular yılda 2 ve ya daha fazla dizi de oynuyor.  Bu kız sadece 5 dizide oynamış.  Kızı  geçersek diziyi Push götürmüş diyebiliriz. Ona rağmen  dizinin  bu kadar sevilmiş ve istenilmiş olması şaşırtıcı. Bence geri de kalmayın bu diziye bakın. Hani başrol  kız  pek bir donuk ama diğer oyuncular iyi yine bakılır diziye.   Dram içerikli dizileri seviyorsanız kaçırmayın. 

Uyarı: 
Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.





Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun. 




Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.



Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..



2 yorum:

  1. kiss me ve full house thai versiyonu benim favorim! yani aslında ben tayland dizisi pek izlemiyorum da mike d'angelo hayranıyım onun dizilerini izleyip izleyip bayılıyorum hihi^^ bu sene princess'li (adını tam hatırlayamdım) bi dizisi var nu izlemek istiyorum bi de devil lover'ı merak ediyorum sırf kardeşi oynuyo diye ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet My Little Princess dzisi Çin menşei o dizi. Sadece Mike ile sınırlı kalmamalısın çok güzel diziler var. Devil Lover çok güzel çok ince espriler var izlemelisin. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma