Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

1 Ekim 2016 Cumartesi

İlişki Durumu: Evli (Dizi)

Neden dizilerin suyunu çıkarırlar anlamıyorum. Çoğu zaman tutulan bir dizi varsa muhakkak isim değiştirerek devamı çekilir ve nedense bu diziler de sonradan hiç tutulmaz. Dizinin yolu açık olsun ama keşke tadında bırakmayı seçselerdi. Zaten diziyi izleyen ve takip edenler nasıl bir dizi olduğunu iyi biliyorlar. Bu yüzden dizi hakkında ne yazacağımı pek bilemiyorum. Bilinen bir dizi olduğu için şöyleydi böyleydi ilk bölümü yazmak da saçma gelir diye düşünüyorum. Bildiğimiz Ayşegül ve Can'ın tuhaf ilişkisi yazsak yeridir. İlişki Durumu: Karışık dizisinin finalinde Ayşegül ve Can evlenmişti. Şimdi ise, Banu Kiremitçi Bozkurt'un Kore dizisi Full House'dan uyarladığı dizinin, sıfır konusu ile Gani Müjde bu evliliği işleyecek. Yönetmen ve senarist değişiminin yanı sıra başrol oyuncuları Pamir Pekin ve Eda Ece'nin yerine Serenay Aktaş, Anıl İlter gelmişti. Dizi de replikler birazcık senaristten dolayı farklılık gösterip düşüşe geçse de işleyişi aynı tadında olacağını sanıyorum. 40 bölüm oynamış, bilinen bir dizi olduğu için pek fazla yazacak bir şey bulamıyorum. Umarım daha önce izleyenler ve izleyecek olanlar severek izlerler.
Dizi reytinglerde yayın zamanı  3. sırada, tekrarı ise 12. sırada tamamladı. 
İlişki Durumu: Evli


Tür: Romantik, Komedi, Aile
Yönetmen: Çağrı Bayrak
Senaryo: Gani Müjde
Yapım: MF YAPIM
Yapımcı: Faruk Bayhan
Kanal: Show Tv
Gün: Cumartesi
Saat: 20.00
Başlangıç Tarihi:  1 Ekim 2016 
Konu:
Can ve Ayşegül, deli dolu ailesi ile birlikte "hem mutlu; hem de evli olmak mümkün mü?"nün cevabını arayacak. Bazen fırtınada sığınılacak bir liman olacak onlar için evlilik, bazen fırtınanın ta kendisi... Ama geminin yükü hep "aşk" olacak. Ayşegül yeni evlenmiş bir genç kız olarak şunu çok iyi bilecek ki "Her başarılı erkeğin arkasında, onunla gurur duyan bir karısı ve bu işe şaşakalmış bir kayın validesi vardır".

Oyuncular:
Seren Şirince
Berk Oktay
Serenay Aktaş
Anıl İlter
Nurseli İdiz
Fırat Altunmeşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma