Cubic / 2014 (Tayland)

-spoiler içermez-
Benim gözümde 16 bölümlük şıkır şıkır bir dizi bu Cubic. Sert erkek, zeki kız severler dizi arıyorsa tam onlara uygun bir dizi hiç durmadan başlamalarını tavsiye ederim. Dizi de başrol erkek karakter Lin Lan Ser'i canlandıran Bomb Tanin Manoonsilp'in oyunculuğunu pek beğendiğim söylenemez. Yorumlara göre diğer dizilerinde iyi bir oyunculuk sergilese de bana göre bu dizi de fazla donuktu. Rolü donuk olduğu için göze batmasa da bana çok duygu geçiremedi. Yine de diziyi genel olarak düşünürsek başka bir oyuncunun bu rolü kaldıramayacağını düşünüyorum. Ayrıca Nark karakterini canlandıran Mint Chalida Wijitwongtong ile kimyaları uymuştu. Zaten önemli olan da bence buydu. İkilinin sahnelerinde yapaylık olmaması çok hoştu. Diziye genel olarak bakarsak ara ara mantık hataları olduğunu fark etsem de güçlü ve güzel kurgulanmış bir konu vardı. Beni sinirlendiren kötü karakterlerin yanı sıra oyunculuğu yapmacık gelen bir oyuncu vardı. Başrol kızın ablası Nan karakterine hayat veren Selina Pearce'ydi. Dizi de çok sahnesi olmasa da olduğu sahnelerde hiç güzel oyunculuk yapamadığını fark ettim. Başka dizilerinde nasıldır bilmiyorum ama bu dizide rol yaptığı çok belliydi. Nan karakteri harici oyunculuğu gözüme batan bir oyuncu yoktu. Bilakis oyuncular o kadar iyi oynadılar ki çoğundan nefret ettim yazabilirim. Dizi okulda da geçtiği için bana biraz Boys Over Flowers Gu Jun Pyo ve Jandi ilişkisini hatırlattı. Hatta ilk bölümlerde Bomb'un ve Mint'in fiziksel özelliklerinden dolayı acaba Boys Over Flowers dizisi gibi mi işleyecek diye düşündüm. Fakat işleyiş açısından maalesef benzemedi. Bence okul ve mafya birleşimini iyi işlemişlerdi. Zamanınız varsa hiç durmayın derim.

Cubic (คิวบิก, Küp)

Tür: Dram, ​​Aksiyon, Romantik, Okul, Polisiye
Yapım yılı: 2014
Yapım: Uma 99
Ülke: Tayland
Dil: Tayca
Kanal: Channel 3
Günü: Cuma, Cumartesi, Pazar
Süresi: 1 saat 46 dakika
Bölüm Sayısı: 16
Yayın zamanı: 8 Mart 2014- 12 Nisan 2014
Konu:
Nark'ın babası iflasın eşiğindedir. Bu yüzden tanınan bir Hong Konglu bir mafyadan borç para alır. Bir süre sonra bu borç parayı ödeyemeyeceğini anlayınca karşılığında teminat olarak güzeller güzeli kızı Nan'ı gösterir. Fakat Nark'ın babası, ablası Nan'ı verme zamanı gelince, Nark'ı ardında bırakarak Nan'la birlikte kaçar. Hiç bir şeyden habersiz Nark eve ablası ve babasını aramaya gelince Hong Konglu mafya Lin Lan Ser'in adamları tarafından kaçırılır. Nark akıllı ama ablası kadar güzel değildir. Herkes onu çirkin ördek yavrusu olarak çağırır. Nitekim Lin Lan Ser'de  Nark'ı görünce bu şekilde düşünür. Bu yüzden borç karşılığı ablası ve babası bulunana kadar Nark'ı hizmetinde çalışan olarak atar. Fakat zamanla Lin Lan Ser, Nark'a aşık olur.
Oyuncular:
Tanin Manoonsilp (Bomb) / Lin Lang Ser
Chalida Vijitvongthong (Mint) / Ruthainark "Nark" Ritthivong
Nuttanicha Dungwattanawanich (Nychaa) / Mina
Chotika Wongwilas (Noey) / Fang Mei Jing
Warit Tipgomut (Ta) / Lang Yong Wen
Surasak Chutchavalchotikul (First) / Danny Tapia
Selina Pearce / Nunthaka Ritthivong
Chanidapa Pongsilpipat 
Passin Ruengwoot

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. meraba ilk öncelikle sayfanızı beğendim.umarım hep güncellersiniz. cubik(küp) adlı diziyi hangi siteden izlediniz aceba cevap veriseniz sevinirim . şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, google'a ''cubic tayvandrama'' yazarsanız diziye ulaşabilirsiniz. :)

      Sil
    2. Ben bu diziyi yeni izledim .çok da beğendim .acaba dizide hangi müzikler kullanıldı nasıl öğrenebilirim. Bulamadım da .

      Sil
    3. Hiç bilgim yok maalesef :)

      Sil
  2. Öncellikle diziyi izleyebileceğimi düşündüğüm için bof'a biraza benzettiğinde çok korktum,gerçekten :) ama neyseki değilmiş ohh. konuya geçince bana çok tanıdık geldi ve biraz düşününce buldum nerden tanıdık olduğunu...daha öncelerde baktığımmPyeong Beonhan ge Joaa! adlı manhwayı(kore mangası)anımsatıyor.ama manhwaya şöyle bir göz atmıştım ve de diziyi izlemedim o yüzden sadece benzetmiş olabilirim :) zaten konularda çok uçuk değil o yüzden benzeyebilirler tabi.ama manhwada kızın ablası yoktu ve de kız güzeldi:çok da fazla benzemiyormuş aslında :) ama yine de onlar dışında benzetebiliriz gibime geliyor 'o.o'mesela okul-mafya,kızın borçtan ötürü adamın yanında çalışması falan filan... neyse zamanım olunca diziye de göz atar benzerliklerine bakarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizi ülkesinde de Türkçeye çeviri zamanı da bayağı tutuldu hatta haftada 1 bölüm geliyordu 2 ve ya daha fazla gelebilir mi diye istekleri bile gördüm. Sever misin bilmem ama denemekte fayda var. :)

      Sil
    2. Doğru bir söz:''Bir diziyi denemeden bilemezsin!'' :) teşekkürleeer!

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)