PIKU (Film)

İzlediğim en güzel baba-kız ilişkili filmlerden biri oldu.Hele sonuna doğru bir ağlama tuttu beni sormayın gitsin.Baba ve kızın ilişkisini anlatan filmde en büyük sorun kabızlıktı. Affedersiniz filmin başından sonuna kadar bir b*k meselesi vardı sormayın gitsin.Filmi belki de bu kadar eğlenceli yapan bu meseleydi kim bilir.Bu filme üstad Amitabh Bachchan için başlasamda Deepika Padukone ve Irrfan Khan'da acayip yakışmıştı.Bu üç oyuncunun olduğu film haliyle unutulmaz filmlerin arasında yerini almıştı bile.Amitabh Bachchan'a ALLAH uzun ömür versin daha fazla film çeksin,ben her filminde adamın daha fazla hayranı oluyorum.Her role rahatlıkla girebilen bu insanın hayranı olabilmek için bir kere izlemeniz yeterde artar bile. Ay! bana bıraksanız över de överim. Her neyse filme dönersek. Giriş,gelişme,sonuç olarak filmi çok iyi bağlamışlardı. Zaman zaman hoşunuza gidebilecek repliklerle doluydu.Özellikle babanın kadın haklarını savunması ve aksi olsa da oturmuş düşünce tarzı çok hoşuma gitti.Film çok akıcıydı.Ne zaman başladı ne zaman bitti pek anlamadım.Keşke biraz daha uzun bir film olsaydı düşüncesiyle bitirdim.Aile ile izlenebilecek sıcacık bu filmi kaçırmamanızı ve hemen izlemenizi tavsiye ederim.
Piku
Tür: Aile,Komedi
Yönetmen:Shoojit Sircar
Yapımcı:NP Singh,Ronnie Lahiri ,Sneha Rajani
Öykü:Juhi Chaturvedi
Senaryo:Juhi Chaturvedi
Müzik:Anupam Roy
Sinematografi:Kamaljeet Negi
Düzenleme:Chandrashekhar Prajapati
Üretim şirketi:MSM Motion Pictures,Saraswati Entertainment,Creations Limited,Rising Sun Films
Dağıtımcı:Yash Raj Films
Yayın tarihi:8 Mayıs 2015
Süresi:122 dakika
Ülke:Hindistan
Dil:Hintçe
Konu:
Piku babasıyla yaşayan genç başarılı bir iş kadınıdır.Hayatı babası ve işi arasında mekik dokumakla geçer.Çünkü babası bencil ve hastalık hastası bir adamdır.Ayrıca bencilliğinin yanı sıra huysuz da bir adamdır.Piku'nun evlenmesini asla istemez.Tam tersi Piku'nun yanında yaşlanmasını ister.Bu yüzden Piku'nun hayatına hep engel olur.Aslına Piku'da babasıyla yaşaya yaşaya ona benzemiştir.O da huysuz ve çekilmez bir kadın olma yolunda ilerlemektedir.Filmde bu huysuz baba ve  kızın ilişkilerinin eğlenceli yönünü izleyeceğiz.
Oyuncular:
Deepika Padukone  Piku Banerjee
Amitabh Bachchan  Bhashkor Banerjee
Irrfan Khan  Rana Chaudhary
Jisshu Sengupta  Syed Afroz
Moushumi Chatterjee  Chhobi Mashi
Balendra Singh  Budhan
Raghuvir Yadav  Dr. Srivastava
Aniruddha Roy Chowdhury  Nabendu
Akshay Oberoi  Aniket
Rupsa Banerjee  Eisha

**SPOİLER CAPS**
Normalde caps alsam bile paylaşmıyorum biliyorsunuz.Fakat bu filmin paylaşmak istedim. Bu sahneler gerçekten en çok dikkatimi çeken sahnelerdi.
***
Ne kadar da doğru replikler değil mi? Evlenmek için mi evleniyoruz yoksa bir amacımız mı var, bunu düşünmemize sevk eden replik olarak bunu seçtim.

Bende filmin en vurucu sahnesi buydu.Nasıl kahkaha attığımı ev halkı bilir. :D

İşte bu kadar spoiler verebilirim size.Şimdiden iyi izlemeler.Umarım sizde benim kadar çok beğenirsiniz.

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Ben bu filmi izleyecektim. Sonra izlemekten vazgeçtim nedense. :/ İzleyeyim boş vaktimde.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu amcanın filmlerini çok seviyorum ya Aishwarya Rain'inin kayın pederi demi bu hehe :)

    YanıtlaSil
  3. hint filmlerini seviyorum ben ya :) tamam izlenecek bir film daha buldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum. Şimdiden iyi izlemeler. :3

      Sil
  4. Ahh Syed, kabız olduğu için terk edilen efsane adam :) Sanırım bende en çok bu sahneye gülmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok güldüm, tam üzülürken kahkahayı bastım, bu sahneyi beklemiyordum. :D

      Sil
  5. ilk fırsatta izleyeceğim :) teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Komedi mi :))) Bunu filmi de listeme aldım :)) Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  7. Bunu bir arkadaşım önermişti :) Hint filmlerini çok seviyorum ben :))

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)