Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon / Bir Garip Aşk (Hindistan)

Dizi Türk sitelerde çevrilmeye başladığı andan itibaren çok tutulan diziler arasında yerini almaya başlamıştı.Hint dizi ve filmlerini izlemeyenler bile dizinin müptelası olmuşlardı.398 bölüm olmasına rağmen izlemeyi göze alan izleyiciyi Kanal 7 fark etmiş olmalı ki dizinin haklarını satın alarak, Türkçe dublajlı olarak gündüz kuşağında diziyi geçtiğimiz günlerde yayınlanmaya başladı.Kanal 7 diziyi günde iki defa yayınlıyor.Sabah saatlerinde tekrarını,akşam üstü de yeni bölümünü yayınlanarak diziyi sevenlere güzel bir hediye veriyor.Hala bu diziyi keşfetmeyen varsa denemesini tavsiye ederim.İçinizi kıpır kıpır yapacak olan bu dizi,aşkın sıcaklığını ve muzipliğini önünüze serecektir.Ben diziyi çeviri olarak maalesef izleyemedim.Bölüm sayısı çok fazla geldiği için beni zorlayacağını düşünüyordum.Bu yüzden şuan televizyondan takip etme şansına ulaşabildim.Onu da yayın saatinde değil tekrar saatinde takip edebiliyorum.Şimdilik dizi çok komik ve güzel gidiyor. Umarım bütün bölümlerini izleyebilme şansım olur.
***
Peki siz izleyenler diziyi  beğendiniz mi? İzlemek isteyenlere  önerir misiniz? 
Dizi Kanal 7'de 9 Kasım'da başladı.Dizi hafta içi her gün 16.00'da yayınlanıyor. Tekrarı ise; hafta içi her gün 11:45'de yayınlanıyor.
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

Tür: Romantik,Komedi,Dram
Yönetmen: Arshad Khan,Lalit MohanSenarist:Aakash Pandey,Ved Raj,Sudhir Kumar ,Gautam hegde,Janaki V,Hitesh Kewalya,Jainesh Ejardar
Yapımcı: Gul Khan,Nissar Parvez,Rajesh Chadha
Yapım Şirketi: 4 Lions Films
Çekim yerleri: Delhi,Lucknow
Sinematografi: Hrishikesh Gandhi
Yayın Kanalı: Star Plus
Bölüm süresi: 20 dakika
Bölüm Sayısı:398
Yayın günü: Günlük dizi
Yayın tarihi: 6 Haziran 2011 - 30 Kasım 2012
Konu:
Kendi halinde,aile değerlerine bağlı,manevi ilkelerle hareket eden Ksushi,inandığı değerlerin arkasında duran,güçlü karakteri ile tüm zorlukların üstesinden gelebilen genç bir kızdır.Onun tam zıttı olan Arnav ise hırslı,ne olursa olsun amacına ulaşmak için çalışan,dünyada aşk dahil her şeyin satın alınabileceğine inanan bir adamdır.Farklı karakterlere sahip Kshushi ve Arnav’ın aşk ve nefrete dayalı ilişkilerinde Arnav,herkesi kontrol edebileceğini kanıtlamak için,Khushinin sarsılmaz ahlaki değerlerini sürekli yıkmaya çalışırken;diğer taraftan Khushi her zaman kendi değerlerini ve ilkelerini takip etmeye çalışır.(Konu Kaynak:Kanal 7)

Oyuncular:
Barun Sobti  / Arnav Singh Raizada
Sanaya Irani / Khushi Kumari Gupta Singh Raizada
Vishesh Bansal / Aarav Singh Raizada (çocukluk)
Daljeet Kaur / Anjali Jha
Abhaas Mehta / Shyam Manohar Jha
Deepali Pansare / Payal Gupta Singh Raizada 
Akshay Dogra / Akash Singh Raizada 
Karan Goddwani / Nanda Kishore 
Sanjay Batra / Shashi Gupta 
Tuhina Vohra - Pyumori Mehta / Garima Gupta 
Abha Parmar / Madhumati Gupta 
Jayshree T. / Devyani Raizada 
Utkarsha Naik / Manorama Raizada 
Rajesh Jais / Mahendra Raizada 
Sana Makbul / Lavanya Kashyap 
Swati Chitnis / Subhadra Devi 

Yorum Gönder

57 Yorumlar

  1. bu diziyi görmüştüm ama hiç izlemedim. Cok swverim ben de Hint filmlerini aslinda denk gelirse izlerim :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin, denk gelir de denersen düşüncelerini bekliyorum. :3

      Sil
  2. Bence izlenesi bir dizi kesinlikle :)) Bir çok yönden bizim Türk dizilerimizi anımsatıyor aslında :)) Yabancılık çekmeden oldukça eğlenerek bazende üzülerek izlediğim bir dizi, halen bitiremedim ama bitecek inşallah :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerdiğin için teşekkür ederim, evet biraz andırıyor. :D

      Sil
  3. İzlemeyen çok şey kaybeder bence.Hayatımda izlediğim en güzel dizilerden biriydi.Bende çok farklı bir yer edindi :D Yeni bitirdim keşke bitmeseydi diyorum ki 398 bölüm izlemiş olmama rağmen :D Arnav ve Khushi der susarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Öneri için teşekkür ederim, bende çok sevdim. :D

      Sil
    2. Ben de severek izliyorum gozde hanim sonu mutlu mu bitiyor bunu çok merak ettim siz seyrettiyseniz finalini bana da soyler misiniz lütfen çok merak ettim

      Sil
  4. Ara ara bakıyorum ve güzel bir diziye benziyor.Zaten şarkılarının yeri ayrı .Ama Arnav artık kıza iyi davransın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş bir kıpırtılar başlıyor gibi gibi. :D

      Sil
  5. Sanirim. Bizde gunde 6 bolum felan veriliyor çünkü yaklaşık 1 buçuk saat sürüyor öyle dahil olsa bitmesine daha çok var hahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bitmesine çok var, dizi kendini izleten bir dizi :D

      Sil
  6. Muhtesem ... Saatler bile gecmek bilmiyo resmen ... Kotu bi drum var bn ygs ogrencisiyim allah kurtarsin:-):-(

    YanıtlaSil
  7. Ya bisey sorcam az bucuk arastirdimda dizi 405 bolum sanirim siz 398 demissiniz... Hintce Adindan baktim???:-) yanlissam duzeltin .. Tesekkrler simdiden..:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereden baktınız bilemiyorum ek olarak 8 bölüm daha yayınlanmış özel bölüm gibi ondan öyle yazılmış olabilir emin değilim. Google'da ''ıss pyar ko kya naam doon izle'' olarak taratıp çevirisini bitiren sitelerden filan bölümü sayısına bakarsanız daha tatmin olursunuz. :3

      Sil
    2. ya acaba hangi siteden tum bolumleeini izleyebilirim

      Sil
    3. Google'a ''Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon'' yazdıgınızda finali yayınlanan siteler çıkıyor aratıp bulabilirsiniz.

      Sil
  8. Yaaaa ben yeni basladm izlemeye eski bolumleri nerden izleyebilirm lütfen yardm edin arıyorum bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a:
      Türkçe dublaj için: ''bir garip aşk izle'' yazın çıkar.
      Türkçe alt yazı için: ''Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon'' yazmanız kafidir. :3

      Sil
  9. Bende diziyi cok seviyorum kanaldan takip ediyorum .
    Umarim dizinin sonu mutlu bitiyodur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bakalım neler olacak izleyip göreceğiz. :3

      Sil
  10. Kessinlikle çok iyi bir dizi türk dizilerinden bin kat daha iyi bir dizi olduğundan eminim foverim Arnav 😂

    YanıtlaSil
  11. Bence dizi aşırı gıcık bir dizi ama annem sag olsun onun sayesinde her gün izlemek zorundayım arada bi sevdiğim oluyo tabi ama kusi şok şımarık ya bu arada annemle saat 4 ve 6 arasında konuşmak yasak 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümlerde pek o saatlerde izleyemedim ama uzun zamandır hem tekrarını hemde akşam üstü olan yeni bölümünü izler oldum. Bizim evde de öyle ah birde misafir gelmese... :( Khushi şımarık değil aslında Khushi Arnav ona sinirli davrandığı için öyle davranıyor. Çakal bir karakter birazda tabi. :D

      Sil
  12. Slm ... İts wonderfull👏💖💕💓💘👌 Bu dizi artik bnim icin resmen oksijen gibi bisey 😅 yalniz gittikce merakim icimi kemiriyor yaw tek ricam ne kadar kaldi bitmesine neler olcak soyleyn lutfen ruyama giriyo geceleri arnav😩😍💏 hic olmasa azck ipucu haa bide kacinci bolum suan tam olarak walla acil yardm n,oluuuurrrr😇😥😦simdiden coookk tsekkurler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 398 bölümlük bir dizi. Hiç bilmiyorum ama orijinalinde 200 küsürlerde şuan dizi. Daha evvel alt yazılı olarak izleyenlerin yazdıklarına göre mart sonunu bulurmuş finali çünkü Kanal 7 5-6 bölümü birleştirerek yayınlıyormuş. :)

      Sil
  13. İimis :-)zaten hastayim bu diziye saolun :-)

    YanıtlaSil
  14. Cok samimi bizim dizilerimizi cok ruhsuz oynuyolar😖ama bu cok icten etkilendigim filmlerin ilk 3 e girdi ... Demekki bosuna bollywood demiyo adamlar:-) onlarla tanismayi isterdim hemde cok..;-)(sizide merak etmiyo degilim-ufak bi saka yanlis anlasilmayalim sonra:-))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle, tellywood bu ama bollywood da vazgeçilmezdir iyi filmler çıkıyor. Yok yok yanlış anlamam. :3

      Sil
  15. Demkki sizden ogrenecegim cok sey war :-) sadece tesadufen denk geldm bu siteye ama ii kide denk gelmisiim :-)ii geceler:-)

    YanıtlaSil
  16. Ya cok guzelll ... Ama dert yanicam size dün barun sobti geldi .. Enteresan anlara sahit olduk yaa herkes sikayetci olmus durumdan gerektigi gibi olmadi... Bn sahsen ekran basinda cok uzuldm .. Sunucu hanim ne yapacagina sasirdi.... Cok uzucu bi durumm
    :-(gecmis olsun diyelimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izleyemedim işim vardı. Gelince izlerim demiştim ama gördüğüm fotoğraflar ve videolar karşısında izlemedim. Blogumda yazı olarak girecek ve anlatacaktım sırf bu yüzden onu da yapmayacağım. Dün gidip gören herkes ve yanlış yapan herkes şapkasını önüne koyup düşünmeli. Yaptığı hareketi, davranışı onun harici bana düşmez cümle yazmak. Herkes kendinden ve yaptığından sorumlu... Kanal 7 kanalına minnettarım. :)

      Sil
  17. :-) haklisiniz ... Tabiki kanal7 medya grubuna sonsuz tesekkurler..😅bi bollywood yildizi gecti.. Cok anlamli ve guzeldi ben sahsen ekran basinda bile titriyodum .. Hersey iyi gidiyodu seyircinin azizligine ugradilar.. 😡😕Sahsen bn yasanandan utaniyodum walla izlerken ..😑 İlk cikan kizlarin grubu surekli adama selfi diyip durdu pat diye bi kiz- can ı kiss you dedi .. 😱😨😰Tabi barun noouu dedi hakli olrak.😰. Adam neye uyradigina sasirdi resmn bnce bole beklemiyodu...😟 Yani olanlar bir anda oldu ortam karisti yayin yarim saatte kesildi ..😲 İnsallah telefisi yapilmistir diye umuyorum..😇😊😢 Cunku ordaki her izlenim turk halki hakkinda bi profil olusturuyorr..🙍 Herseye ragmen kanal7 saolsun bize bole bi dizi tanitip aşkin nasil olup yasanabilecegini ogretecek cinsten bi diziyle tanistirdi bize...😙😘😗😋😝😍 Hayallerimi gerceklestirme konusunda fazla beceriksizim ..😖 Yinede ne demisler once hayaller olür sonra insanlar.. Bu yuzden herturlu yasatiyor hayalerimi..🙆 Simdi ne alaka dicez tabi..😌 Ama sunun icin barun sobtiye sordular kushi gibi seviyomusunuz esinizi diye oda - arnav notanything yani arnav hicbisey, arnav neki dedi:-) bnde her milyonlarca genc kiz gibi onu gormek isterdimm.. Yinede burdan haykirayim bari barun sobtiyi seviyorum cookkk:-)💏💑💃💃💖💓👍👍👍✌👋💎💍💒💐💌insallah bigun bn giderim hindistana👻👼👼👼💁💁💁👳👳👳🙏🙏😏😳😳😳😍😮😇😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yapmıştır. Yazdığım gibi herkes kendi yaptıklarını sorgulamalı, herkes kendinden sorumludur. Umarım gidersin. :)

      Sil
    2. Yapmistir???

      Sil
    3. Hoş hoşlanmadığım bir soru şekli. '' İnsallah telefisi yapilmistir diye umuyorum'' yazısına cevaptı. :)

      Sil
  18. Aceba o sonradan cekilen ozel bolumleri yayinlarlar mi.. Hani size sormstum 408 bolummuymus diye .. Sizde ozel bolum demistiniz ya?? ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ama 26 martta bitiyormuş dizi öyle yazıyorlar. :)

      Sil
  19. Dun gece soöz ve müzikte yayimlanan rportajlari izledim .. Barun cok memnundu. İi ayrilmis ... Biz zaten ordan yanaitilani girmustuk.. Ama uzulmeme okadar degmemis yaaa:-) saolsunlar kanal 7 kendine yakisani fazlasiyla yapmis canli yayin azizligi okadar.. Tekrar gelicem diyodu.. Tabi barunun hosgormesi mutevaziligi saskinim hala..En azindan artik mutluyum.. Hic kimsenini o kanal yapti artik gece gunduz takip:-)����������������������(ha bu arada uzun uzun yaziyom k.bakmayin ya .. İcimi dokuyom ne yapim ama vaktinizi ayirip dondugunuz icin cok tesekkur ederimm:-)-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlemedim ondan ne konuşuldu bilmiyorum için rahatladıysa sevindim. Yok sorun değil yazabilirsin. :)

      Sil
  20. Ha bu arada arada sacmalams oluyor olabilirim k.b ya biliyomusun iyice baglanmisim bu diziye kendimi kaybediyorum diyebilirim bu ilk kez oluyo... Bi kusur olmussa k.b
    😜😍😛😮😰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok olur mu estağfurullah, yazabilirsin hiç sorun değil. :)

      Sil
  21. Anlayisin icin tesekkurler renklitirtil😜😋😏👏👋👍👍👍😳😳😄😄😆👍✌✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yorumlar için ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  22. :-) gerci Barunun gelisini neden magazinler de gormedik bi bilgin var mi.. Sozlesme geregi olabilir tabi .. Deglmi ???

    YanıtlaSil
  23. Hmmm :-) ok ! Thank you so much lady;-)
    İi aksamlar 😋😆😄😳👍

    YanıtlaSil
  24. Ya dizi bitecek valla kalbim sıkısyoo ne yapcazzz :-( neyse google amca saolsn barunun ayrica tabi sanaya ninda filmlerini indirip izlicez:-)

    YanıtlaSil
  25. Mrb renklitirtil .. Sana bisey sorcam bna yardimci olursan bni cok mutlu edersin.. Ya bn ipkknd dizisinin sarkilarini indirdim ama ikisini bulamiyorum .. Biri anjeli aglarken hani bi kadin aaahaaaa haaa haa diye acikli bisey mirildaniyo hatta ilk bolumde kushi arnavin kucagina dustugundede aynisi caliyo.. Biride akash ile payel bakisirken ohoho ho diyo ya onu bulamiyorum... Çok açıklayici oldu.. :-p ya iste melodi bole simdiden saol... Bilmiyosanda cann saolsun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hiç bir bilgim yok. Yardımcı olmak isterdim ama üzgünüm. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)