5 Eylül 2015 Cumartesi

Nefesim Kesildi Sandım

Geçenlerde babam hastaneye yattığı andan itibaren günlük gibi bir şey tutmuştum.Güya babam hastaneden çıkınca o defteri ona hediye edecektim.O zamanlar çocukluk aklı işte böyle bir şey yapmıştım tabi 8. sayfadan sonrası yoktu.Bende o defteri o günden sonra saklamaya başladım.Defterin ilk kapağıyla ilk sayfası arasında cenazelerde yakaya fotoğraf takıyorlar ya o fotoğraflardan bir sürü vardı birde ben her yıl ayın 2 ve 3 ünü yırtarım.Daha yılın başında ne olur ne olmaz diye yani takvim alınınca direk o iki sayfayı alırım kurtuluşu yoktur.Neyse geçenlerde ben bu defteri yırttım.Yırtmamın sebebi de ne zaman elime geçse okuyup sonra da o saçma sapan iyilik cümlelerini görmek sinirimi bozuyordu.Tekrar tekrar hatırlamak bir de hoşuma gitmiyordu.Neyse o arada ki bahsettiğim şeyleri de başka bir şeyin arasına koymuştum.Dün de babamın mevlidini yaptıktan sonra bir bakıyım dedim.

Tabi benim aklımdan defteri yırttığım uçup gitmiş.Arıyorum arıyorum defter yok.Hatıra kutuma bakıyorum,kütüphaneye bakıyorum, ders kitaplarımın arasına bakıyorum yok.Deli oldum resmen çıldıracaktım bir an.ALLAH'ım diyorum kendi kendime nereye gider bu defter.Bütün evi halıların üzerine döktüm.Bulamadıkça resmen kalbim boğazımda atmaya başladı.Evdekilerde arıyor defter yok.Neyse sonra defteri yırttığım aklıma geldi..Şimdi kaldı içindekileri bulmak .Ee! Neyin içerisine almıştım bunları?Bu sefer onu aramaya başladım.Aklıma bin bir türlü şey geldi.O günle ilgili tek anım o ve sorumsuzluğum yüzünden çöpü bile boylamış olabilirdi.İyice böyle kızardım kalbim filan sıkışmaya başladı.Tam böyle neredeyse ağladım ağlayacağım,resmen önüme kendini attı babam,sanki ağlama ben buradayım der gibi.ALLAH'ım ALLAH'ım görünce bir rahatladım o kalbimin atışı bir normale döndü beni görecektiniz.Sanki 1 trilyon para bulmuş kadar sevindim.Yani anlayacağınız bir parçam kopmuş kadar sancılı bir kaç saat yaşadım,nefesim kesildi sandım.Ay inşallah bir daha böyle bir şey yaşamam.Siz siz olun bir şeylerin yerini değiştirirken iyice hafızanıza kazıyın sonrasında çok zorluk çekiyorsunuz.

6 yorum:

  1. Okuyunca o anı yaşadım sanki.Başın sağolsun güzelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH razı olsun canım dostlar sağ olsun...

      Sil
  2. Ay ne denir bilemedim, boğazım düğümlendi. Başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH razı olsun,dostlar sağ olsun...

      Sil
  3. Mekani cennet olsun, Kalanlari saglik diliyorum

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma