Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

2 Mayıs 2015 Cumartesi

Blogu Google+ Hesabından Blogger Hesabına Çevirme

Bu konu uzun süredir beni ciddi anlamda çok gıcık ediyor çünkü beni takip eden kişileri görüyorum merak ediyorum bloguna girmek ve hoşuma giderse bende onu takip etmek istiyorum fakat bir tıklıyorum fotoğrafının üzerine birden karşıma hata sayfası çıkıyor.Bu olay bir süre önce blogun kendine değişmesiyle olmaya başladı.Eskiden direk g+ hesabına giriş yapılıyordu ama artık o da mümkün değil.Bu yüzden arkadaşlar kendinizi en azından takibe alıp takip eden listenizde fotografınıza tıklayıp bir bakın google plustan mı blogu almışsınız yoksa blogspottan mı?Şimdi bu gün nasıl çevireceğimizi resimli bir şekilde size anlatmak istiyorum.

Öncelikle https://www.blogger.com/home bölümünde üstte sağ tarafta bulunan yıldız şeklini andıran butona tıklıyoruz.Karşımıza seçenekler çıkıyor bu seçeneklerden Blogger profiline döndür  linkine tıklıyoruz.
Ardından karşımıza ya isim yazacagımız panel gelir ya da geçiş için uyarı gelir.Eğer isim bölümü gelirse oraya yorum yaptığınızda çıkacak isminizi yazıyorsunuz.Sınırlı bir Blogger profiline geçin yazısı gelirse Sınırlı bir Blogger profiline geçin butonuna tıklıyorsunuz.
Bu işlemi yaptıktan sonra artık Blogger profiline geçtiginize dair size uyarı gelir ve işlemi tamamlamış olursunuz.
Son olarak google+ profilinizde Hakkında bölümüne geliniz.Orada Baglantılar bölümü var Diğer profillere Blogunuzun linkini ve diger görülmesini istediginiz sosyal hesaplarınızı ekleyiniz.Takip ettiğiniz kişi sizin resminize tıkladıgında kolay bir şekilde sizin blogunuzu bulabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma