Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Tutmuyor Her Yanım

Gizli okuyucum kendini göstermeyen çilekeş  internet kullanıcım ... 

Nasılsın iyi misin ?  Beni sorarsan çok fenayım arkadaş  temizlik günü geldi çattı  inşaat temizligi  çok fena bir şeymiş , ne kol kaldı ne bacak yorgunluktan ölüyorum. 

  Ustalar o kadar pis çalışmışlar ki   din iman kalmadı temizlerken bol küfürlü adrenal yüklü zaman geçirdim sinirden geberdim kendimden geçtim . 

Fayansları bile boyamış boyacısı olur mu böyle bir şey resmen oyun oynamışlar ayıp beee neyse ki az kaldı 2 gün boyunca yapılan   10 saatlik toplamda 20 saatlik temizlik sonucunda bi adama benzedi ev kaldı pazar günü taşınma o da bittikten sonra bizden iyisi yok ...
Hadi ben yorgunlugumu atmaya gidiyorum görüşürüz sonra baybayyyyyy :D 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma