Falım Fallanmış

Dün canım bir sakız çekti, bir sakız çekti anlatamam. Resmen dilimi filan çiğnemeye başladım. Bende 5'li paket falım sakız alayım dedim. Bilirsiniz sakız manileri meşhurdur, ilk diş sakızda bu yazı çıktı...
''Gökyüzüne bakacak yıldızları sayacak sevdiğin çekik gözlü bakışları pek sıcak''
Belki bir çoğunuzda çıkmıştır ama çekik gözlü erkekleri seven onlardan hoşlanan biri olarak bende çıkması beni çok sevindirdi, hatta heyecanlandırdı. Aklımdan şu geçti, acaba bu maniyi yazan çekik gözlülerden mi hoşlanıyordu?1993 yılından itibaren yazıldığına göre kesinlikle bunu yazan ya çekik gözlü biriyle evli ya çekik gözlü birine aşık ya da o da Asya dizileri filmleri izleyen müzikleri dinleyen biri. Kim bilir belki de aksiyon filmleri seven biridir. Bu sevincim ile düşündüm, yazıda ki geçen çekik gözlü kimdi?

Rüyamda Yoochun güya ekmek bayisinde çalışıyormuş...Bende ekmek almaya gidiyordum..Sonra başta yüzünü görmüyorum bana 5 ekmek verir misiniz diyorum (Evde 2 kişiyiz 5 ekmeği ne yapacaksak rüya işte)...


Yoochunda beyaz bir poşete ekmekleri koyuyor...O sırada yoochun olduğunu fark ediyorum ''-Aaa! Sen Yoochun değil misin? Burada ne yapıyorsun? ''diyorum, o da ''-Ben artık burada çalışıyorum... Bak burada 5 ekmek daha var alırsan uzun süre almazsın para üstünü alma sen onun yerine ekmekleri al.'' diyor ama ekmekler parçalanmış ekmekmiş onları da poşetime sokuşturuyor... Sonra ekmek bayini kapatıyor böyle şehir içinde köprüler olur ya onların altlarında dükkan olur genelde öyle bir yerdeymiş.  Ankaralı olanlar bilir, Abidinpaşa merkez cami var orası oluyor birden...Elimi sıkıca tutup Dikimevine doğru yürüyoruz.. Orada uyanmışım...  Anneme anlattım rüyamı ''-Kıçın açıkta kalmış kızım senin!'' dedi...Artık Kore dizisi izleye izleye, kpop dinleye dinleye psikolojim bozulmuşsa ne yapalım ... 



İşte öyle oldu bir fal çıktı gece rüyama girdi... Şimdi hayırdır inşallah diyorum.  Takip edenler biliyorsunuzdur,  music bank geliyor İstanbul'a 7 eylülde, üzerine JYJ konser versin diye anketler filan yapılıyor... Yoksa??? Imm!!! Bize de düşer mi ki o organizasyonlarda bir çekik gözlü...






Yorum Gönder

0 Yorumlar