Acı Aşk (Dizi)

Sevemedim kara gözlümlüler listeme bir dizi daha eklendi.Oysa ki ne umutlarla başlamıştım,Selin vardı,Seçkin vardı.Ta ki başrol kıza kadar.Yalan yazarsam çarpılırım kız fıstık gibi hatta taş ama konuşana kadar.Hele o gülüşü beni hayattan soğuttu.Bence kızın rolünü Selin oynamalı,kız 2. rolde olmalıydı,o zaman belki dizi tadından izlenmezdi.Aslında Berk Atan'la ilk Best Model olduklarında Beyaz Show'a çıkmıştı o zaman sevmiştim kızı ama dizide nedense sevemedim.Oyunculuğu
ortalamalarda o yüzden mi,yoksa ses tonundan mı kaynaklı oldu bilemesem de sıkıcı geldi.Bunun yanında dizinin menşeisi her zaman ki gibi Kore (Bad Love). Kore uyarlamasını izlemedim,fakat bildiğim bir şey var ki Kore uyarlaması denildiği zaman artık ilk akla gelen Seçkin Özdemir oluyor.Açıkçası Seçkin'e yakışıyor da.Böyle onda o Kore erkeklerinin duruşu,aurası var bu yüzden de uyarlama yapan yapımcıların ilk seçeneği olmasını yadırgamıyorum.Selin'in sahneleri çok efsaneviydi.Bu kız ileride çok büyük oyuncular arasında adını altın harflerle yazdıracak,tam da şuraya yazıyorum.Yeni nesil oyuncularda ortalama oyunculukları vardı,öyle gözüme çarpan biri olmadı.Bunlar haricinde diğer oyuncular zaten usta oyunculardı,onlar hakkında zaten yazmam ayıp olur.Bu diziyi izlersem Selin ve Seçkin sahneleri için izlerim...Yine de siz bir deneyin derim belki çok beğenirsiniz.
Dizinin ilk bölümü reytinglerde yayın zamanı 21. sırada,tekrarı 60. sırada bitirdi.
ACI AŞK

Tür:Melodram
Yönetmen:M. Çağatay Tosun
Senaryo:Sema Ali Erol,Figen Şakacı,Mahir Erol
Yapım:TMC
Yapımcı:Erol AVCI
Müzik:Kıraç
Kanal:Show TV
Gün:Pazar
Saat:20:00
Başlangıç tarihi:20 Aralık 2015
Konu:
Melek ve Bulut birbirlerinden gördükleri andan itibaren etkilenirler ve güzel bir aşk yaşamaya başlarlar.Aşkları ilerlerken Melek bir gün Bulut'un evli olduğunu öğrenir ve rüya gibi aşk kabusa döner.Bir yanda Bulut ve Melek'in imkansız aşkı,diğer yanda sevgiye aç Sude'nin çırpınışları,aşkın fedakarlık ve cesaretten ibaret olduğunu hatırlatan Alper'in bu kör düğümü nasıl çözülecek,işler nasıl yoluna girecektir.

Oyuncular:
Selin Şekerci
Seçkin Özdemir
Sezgi Sena Akay
Alperen Duymaz
Hüseyin Avni Danyal
Neriman Uğur 
Erkan Can
Mutlu Güney
Sırma Gülen
Tolga Mendi
Nazan Diper
Çağla Özavcı
Umur Yiğit Vanlı 
Türkü Turan

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Reklamlarını görüdüm ama izlememiştim, ben pek yerli dizi izlemiyorum ama ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerli diziler eskisi gibi değil çok düzelttiler kendilerini bu yüzden dene. :3

      Sil
  2. Bildigim kadariyla koreden uyarlama bu dizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende öyle yazdım zaten :3 ''Bunun yanında dizinin menşeisi her zaman ki gibi Kore (Bad Love). Kore uyarlamasını izlemedim,fakat bildiğim bir şey var ki Kore uyarlaması denildiği zaman artık ilk akla gelen Seçkin Özdemir oluyor.'' ^_^

      Sil
  3. Fragman yayınlanmadan önce Selin ile Seçkin'i çift olarak izleyeceğimizi düşünüp çok sevinmiştim. Sonrasında farklı bir kız daha olduğunu görünce açıkçası daha başlamadan diziden soğudum. Geçenlerde ilk bölümüne rastladım ve boşa tepki vermediğimi görmüş oldum. Reyting almak istiyorlarsa kesinlikle Sude ile Bulut'un birbirine aşık olması gerek -imkansız olsa da-, zararın neresinden dönseler kar^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana daha ilginç bir şey yazacağım geçen biri beni uyardı, ben izlemedim ama Kore versiyonunda Bulut başrolde değilmiş Alper rolü başrolmüş. Yani;Seçkin ve Selin 2. başroller... :(

      Sil
    2. Bende orijinaline biraz baktım, yorumları okudum. Sonradan Melek dediğin gibi diğerine aşık olacakmış ama Bulut bunları ayırmak için Alper'in ölen sevgilisine benzeyen bir kızı aralarına sokacakmış. Anlatırken bile içim şişti, umarım bizimkiler daha mantıklı şeyler yapar :))

      Sil
    3. Sanmam Kore versiyonu mantıklıdır. Şöyle ki oyuncu seçiminde isabet etmişler, baktım hangi rol kimin diye. Bizim versiyonun mantıksız olma durumu oradan kaynaklı zaten. Alper ve Melek , Selin ve Seçkin olmalıydı. Daha çok tanınmış olan oyuncular yerine yeni oyuncuları tercih etmeleri olmamış.:3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)