İnadına Aşk (Dizi)

Acayip iyi ve doğal bir dizi yapmışlar gül gül öldüm.Özellikle Çınar karakterine bayıldım.Dizinin her sahnesinde muhakkak komedi bir durum gerçekleşiyordu.O kadar akıcı bir diziydi ki nasıl başladı nasıl bitti hiç anlam veremedim.Hiç sıkılmadım aksine bir iki saat daha devam edebilirdi.Herhalde hafta içinde ne zaman tekrarı verilse diziyi izleme gereği duydum.O kadar sevdim yani.Ne derler tam böyle bir yılın komedi dizilerine benzemiş.FOX işini biliyor bu konuda.Nerede güzel romantik dizi var kapıyor.Dizi iyi dizilerle çakıştığı halde şimdiden kendini öne çıkardı.Oyuncuların oyunculuklarına bayıldım,doğal ve seri oynuyorlardır yani;pot bir durum yoktu.Bu yüzden reytinglerinin gitgide yükseleceğini düşündüğüm diziler arasında yerini aldı bile.İzlemediyseniz diziye bir göz atın derim.Eminim dizde benim kadar beğeneceksiniz.
Reytinglerde dizi yayınlandığı sürede;12. sırada , tekrarı; 6. sırada ilk bölümünü kapattı.

İnadına Aşk

Tür:Romantik,Komedi
Yapımcı Firma: Sinegraf
Yapımcı : Osman Sınav
Yönetmen: Osman Sınav- Yusuf Ömer Sınav
Senaryo: A.Ferda Eryılmaz- Nehir Erdem
Görüntü Yönetmeni: Yusuf Akkuş
Başlangıç Tarihi:2 Temmuz 2015
Günü : Perşembe
Saati: 20:00
Konu:
Dizide; inatçı kadınlar,inatçı erkekler ve inatçı aşklar konu alınıyor.Bu dizide her şeyi bulabilirsiniz,kin,nefret,sevgi,arkadaşlık...Defne yazılım mühendisidir bir gün iş başvurusu yapar ve şirket onu beğenir.Defne iş günü işe geç kalır, patronu işe geç kaldığı için onu kovmaya hazırlanır.Defne şirkete geldiğinde kovulmayı beklerken Aras Teknoloji'nin sahibinin kız kardeşi ile tanışır ve arkadaş olurlar.Bu kız kardeş bir anlaşma yapar ve Defnenin işte kalmasını sağlar.Fakat küçük bir sorun vardır.Defne ve Aras Teknoloji'nin patronu Yalın daha evvel kötü bir şekilde karşılaşmışlardır.Dizide tamamen birbirine zıt karakterlerin  hikayesini izleyeceğiz.
Oyuncular:
Defne Barutçu Açelya Topaloğlu
Yalın Aras Can Yaman
Yeşim Aras Nilay Duru
Çınar Barutçu Eren Vurdem
Ezgi Aksoy Cevahir Turan
Deniz Aras Cem Belevi
Leyla Aksoy Yeşim Dalgıçer
Toprak Barutçu Taner Rumeli
İdris Doruk Barutçu Tibet Tursun
Pembe Barutçu Bilge Şen
Süreyya Aras Selim Gürata

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Senaristlerin ilk dizisi olmasına rağmen iyi iş çıkartmışlar. hikayelerinden olan alıntılarda gğzel olmuştu. ben bi tek çınar ın giyim tarzını çok itici buldum. ama gerisinde bende eğlendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ilk dizilerimiymiş bunu bilmiyordum.Kesinlikle öyle çok güzel olmuş dizi.Bende Yalın'ın giyiminden nefret ediyorum çok tiksinç. :D

      Sil
    2. evet ilk dizileriymiş. senaristlerin ikisi de wattpad de yazar imiş ondan sonra teklif almışlar:D

      Sil
  2. Çok eğlenceli, keyifli bir dizi!.. Defne'nin konuşmaları, yapılan espiriler falan çok güzel, lazlar ayrı, inatlar ayrı favori yerli yapımlardan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok eğlenceli hala kendini bozmadı aynı yükseklikte devam ediyor umarım da bozmaz. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)