İzlenilecek Animelerin Listesi

Tavsiye Edebileceğim Animeler-Tavsiye Anime Listesi
Aslında bloguma yazmam gereken o kadar çok anime var ki hiç biri için zaman bulamıyorum, çünkü çok şey izliyorum. Hangi birini yazacağımı bilmiyorum.Bu yüzden şimdiye kadar yazdığım görüşlerimi belirttiğim animeleri bir post altında toplamak istedim.Bu şekilde hem ben neleri yazdığımı kolayca bulmuş olacağım,hemde sizler daha kolay ulaşabileceksiniz.Normalde ben öneri yaparken kesinlikle o izlediğim şeyin afişiyle öneri yapardım.Fakat;biraz blogum için işler karışık bu yüzden bu şekilde sıralamayı doğru buldum.Başta harf sırasına göre sıralamamıştım, fakat; çok karışık gözüktüğü için harflere göre kategori yapmak zorunda kaldım.Umarım önerilerimi sizlerde severek izlersiniz.İşte önerdiğim animeler.
İzlenilecek Animeler Listesi;




A
Another
Akagami no Shirayuki-hime
Akagami no Shirayuki-hime 2nd
Akatsuki no Yona
Amaama to Inazuma
Ame-iro Cocoa
Ame-iro Cocoa: Rainy Color e Youkoso!
Ansatsu Kyoushitsu (TV)
Ansatsu Kyoushitsu (TV) 2nd Season
Aoharu x Kikanjuu
Arslan Senki (TV)
Arslan Senki (TV): Fuujin Ranbu

B
Barakamon
Barakamon: Mijikamon

C-Ç
Chaos Dragon: Sekiryuu Seneki

D
Diabolik Lovers
Diabolik Lovers More,Blood
Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken
Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken 2 Sure-me
Dance With Devils
Danchigai
Death Note
Durarara!!

E
-
F
-
G-Ğ
Gugure! Kokkuri-san
Gin no Saji
Gin no Saji 2
Gintama
Gintama (2015)
Gintama Movie
Golden Time

H
Hotarubi no Mori e
Heisei Tanuki Gassen Pompoko
Handa-kun
Hibike! Euphonium
High School Star Musical
Himouto! Umaru-chan
Himouto! Umaru-chan'S
Hitori no Shita: The Outcast
Honobono Log
Hori-san to Miyamura-kun


I-İ
Isshuukan Friends
Imawa no Kuni no Alice

Inu x Boku SS

J
Junjou Romantica
Junjou Romantica 2
Junjou Romantica 3

K
Kiseijuu : Sei no Kakuritsu
Kokuriko-zaka kara
Kekkai Sensen
Kimi ni Todoke
Kimi ni Todoke 2
Kono Danshi, Sekka ni Nayandemasu

Kowabon

L
M

N
O-Ö
Orenchi no Furo Jijou
Omoide no Marnie
Orange
Ojisan to Marshmallow

P
-
R
-
S-Ş
T
Tokyo Ghoul √A
Tanaka-kun wa Kyou mo Kedaruge
Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge

U-Ü
V
-
Y
-
Z

Zamanla güncellenecektir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. charlotte u öneririm :) ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncel animelerin hiç birini daha yazamadım :3 Öneri için teşekkür ederim. :3

      Sil
  2. İtazura Na Kiss ve Death Note da oneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledim ama yazamadığım için listeye almadım, önerin için teşekkür ederim :3

      Sil
  3. Bir çox iyi anime yok. Death Note, Fullmetal Alchemist, Steins;Gate, Sailor Moon, gibi ünlü yapıtlar nasıl olur bu listede olmaz? Date A Live, Kill la Kill, Akame ga Kill!-i demiyorum bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bu liste de olmaz sorusuna ciddi anlamda şaşırdım. Gördüğün gibi izledigim animeleri bloguma yazıyor ve linkiyle birlikte bu listeye ekliyorum. İzleyip de daha yazmadığım bir sürü anime var haliyle yazmadığımdan daha listemde yok. Bahsettiğin animelerden sadece Death Note'u izledim diğerlerini izlemedim, izlemeyi de düşünmüyorum. Bu yüzden Death Note harici diğer animeler listemde olamayacak. :)

      Sil
  4. yoksa attack on titan ı daha izlemedin mi? Kesinlikle öneririm çok güzel. Kurgusu, karakterleri, duyguyu yansıtabilmesi bakımından benim için bir numaraydı. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemedim, öneri için teşekkür ederim. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)