Üyelik Olmadan Bloglara Nasıl Yorum Yapılır

Facebook açtıgımdan bu yana genelde g+ hesabı ve blogu olmayan takipçilerimle sohbet etme fırsatım oldu bu yönden çok mutluyum umarım bu şekilde başkalarıyla da güzel  sohbetlerimiz olabilir.Bu gün ki postum  aslında bu takipçilerimi baz alıyor.Hepsinin yazdıgı ortak şey senin blogunu çok seviyoruz postlarını severek okuyoruz fakat hesabımız olmadıgı için yorum yapamıyoruz.Bu cümle bana her seferinde geldiginden böyle bir post açma geregi duydum.Bilmeyen ve bloglara üye olmadan yorum yapmak isteyenler için umarım post yararlı olur.Aşağıda tek tek aşamalarını anlatıcam.


1. Önce  hakkında yazmak istedigimiz postun  altında ki yorum yazabilecegimiz  kutucuga geliyoruz.Hemen alt  bölümde YORUMLAMA  BİÇİMİ  var onu ANONİM'e çeviriyoruz.Ardından yorumumuzu yazıp YAYINLA  butonuna basıyoruz.

 2.Çogu blogda  sarı alt  rengi olan yazı çıkıyor. Bunun anlamı blog sahibi  onaylı yorum sistemi yapmıştır o yorumu onaylamadan yorumunuz gözükmez yani 2-3 defa aynı mesajı yazmamalısınız.
3. Daha sonra blog sahibi  onayladıgında mesajınız bu şekilde gözükecektir.Mesajınız hayırlı olsun :D


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Oncelile sayfanizi asiri beğeniyorum. Cok samimi bir dil kullanarak yaziyorsunuz ve cok yararli oluyor,tebrikler. Rica etsem triple H grubuyla alakali bir yazi da yayimlayablilirmisiniz?
    Youtube de weekly idol seyrederken buldum fikirlerinizi merakediyorum
    simdiden tesekkurler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne tatlı bir yorumcusun sen. :*
      Öncelikle öneri için teşekkür ederim. Başta grubu tam anlamıyla anlamam ve tanımam lazım. Direk olarak yazarsam yanlış bilgi vermiş olurum bu da o bahsettiğin samimiyeti kaybetmeme sebep olur. Hakim olmadığım için yazar mıyım bilmiyorum. Bu yüzden söz veremem. Fakat grup hakkında biraz düşüncelerimi sana yazabilirim. Ben grubu sevdim. Her ne kadar ''365 Fresh'' klibi eleştiri alsa da, ''Dream or Reality'' +19 görülüp KBS tarafından banlansa da ben tarzlarını çok beğendim. Hyuna seksi bir kadın açıkçası açıklık yakışıyor da. Pentagon grubundan Hui ve E-dawn'da Hyuna'ya uyumlu olmuş. Genel olarak grubun rahat ve salaş tarzı yakışmış. Kpop adına farklı bir grup gibi görülüyor. Ömrü ne kadar olur bilmiyorum ama başarılı alt grup bir projesi olmuş.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)