Dedikodu// Ryeowook Asker Oldu


Biraz geç oldu ama bu postu yazmak için anca bu saatte vakit bulabildim. Bu gün her seferinde olduğu gibi bu seferde biz ELF'lerin kalbinin tuhaf hissettiği günlerden biri yaşandı. Shindong, Sungmin, Eunhyuk, Donghae, Siwon ve son olarak Ryeowook'da bu gün asker oldu. Aslında daha önce asker olacaktı ama bir takım sebeplerden dolayı askerliğini ertelemek zorunda kalmıştı. Fakat ben son 2 aydır pek fazla internet ile içli dışlı olmadığımdan gidişini maalesef çok yeni öğrendim. Yeni öğrendiğim için de benim için biraz ani bir haber oldu
. Neyse o gün geldi çattı ve Koreli ELF'ler tarafından birliğine uğurlandı. Ryeowook aktif bir askerlik yapacak. Biliyorsunuzdur Kore'de iki tip askerlik var biri kamu ( bu biraz memur sistemli oluyor), diğeri ise aktif yani orduda yapılan askerlik. Edindiğim bilgilere göre, Ryeowook ise orduya katılmayı seçmiş. Sanırım şu an bu yüzden Kore halkı tarafından artı bir puan kazanmıştır. Ayrıca Ryeowook Kuzey Chungcheong Eyaleti, Jeungpyeong kentindeki 21 aylık askerlik hizmetine başlamadan önce 11 ekimden itibaren 5 hafta sürecek olan acemilik eğitimi alacak. Hep şey düşünürdüm ben tüm üyeleri asker olarak gözümün önüne getirdiğimde sanki Ryewook ağır bir askerlik yapamaz gibi gelirdi. Hep o temiz görüntüsünün arkasında naif bir erkek olduğunu düşünürdüm. Bu yüzden ilk duyduğumda biraz endişe etmiştim ama gelen fotoğraflarla onun çakı gibi bir asker olacağını anladım. Çok tuhaf ama Siwon harici tüm üyelerde ayrı bir hüzünlendim. Siwon'da tam tersi çok mutluydum. Aslında insan biası için daha çok üzülmesi gerekirken ben tam tersi olmuştum. Nitekim Ryeowook'da kalbime hançeri sapladı gitti. Sanırım Shindong'dan sonra en çok üzüldüğüm Ryeowook oldu. Sanki evimde ki o küçük çocuk askere gitmiş gibi hissettim. Bilmiyorum neden böyle oldu ama farklı bir duygu yaşadım. Her üyeye yaptığım gibi Ryeowook içinde 10 Temmuz 2018'e kadar geri sayım yapacağım. İnşallah bu zaman dilimi içerisinde asla mutsuz olmaz ve başarı ile askerliğini tamamlar. Tüm güzel dileklerim seninle Zürafa çocuk.

Ryeowook için hazırlanan bannerlar 


1. Tam burada Ryeowook'u bekliyor olacağız.
2.Ryeowook!! Çabucak dön. (Sen dönene kadar) Erkek arkadaşım olmayacak!!
3.Oppa, 2018 senesini bekleyeceğiz!!!


Netizen Yorumları: 


HABER: 'Heyecanlı olan tek kişi Leeteuk' Ryeowook askere gitti
KAYNAK: Mydaily via Nate


1. [+580, -64] Ryeowook Big Bang TOP ve Lee Min Ho ile yaşıt... peki onlar neden hala askere gitmiyor???? Kamu hizmetine mi girdiler yoksa hariç mi tutuluyorlar? 88'lerden 2017'ye kadar askere gitmesi gereken isimler şunlar: Kim Soo Hyun, Kwanghee, Ok Taecyeon, G-Dragon, Kyuhyun, Lee Joon, Im Siwan... eğer seneye kadar gitmezlerse ya kamu hizmeti yapacaklar ya da hariç tutuluyorlar.

2. [+364, -20] Özgüvenli çıkmış~~~~~~

3. [+333, -28] 86'lılar: JYJ Junsu, Yoo Ah In
87'liler: Big Bang TOP, Lee Min Ho, Jang Geun Suk, Seo In Guk, Jung Il Woo, Joo Won... henüz askere gitmemiş starlar. Çabuk olun.

4. [+28, -13] Leeteuk şu anda kimseye bir şey öğretecek konumda değil;; askerliğini ünlü askerler bölüğünde yaptı ㅋㅋ

5. [+25, -11] Saçı böyle tıraş edilince oyun delisi çocuklara benzemiş;;

6. [+25, -6] Ryeowook bir yerlerde gördüğün ama nerede gördüğünü hatırlamadığın ajumma yüzüne sahip ㅡㅜ

7. [+23, -3] Size %100 diyorum G-Dragon kamu hizmeti yapacak

8. [+21, -6] Aralarından en kolay askerliği yapmışken Leeteuk'un hareketlerine bakın. Bahse varım Ryeowook'a ders vererek başını şişirmiştir sürekli ㅋㅋㅋ

KAYNAK: Naver

1. [+2,046, -34] SuJu'nun çoğu askerliğini yaptı artık, Steve Yoo ya da MC Mong gibi starlara kıyasla çok daha iyiler. Çoğu da sessizce gitti askere. Umarım Ryeowook güzel bir askerlik geçirir ve sağlıklı-güçlü bir şekilde geri döner.

2. [+1,298, -20] Ryeowook, sağlıklı bir askerlik silerim, 2 yıl sonra yine şarkı söylediğini görelim!

3. [+1,047, -14] Sağlıklı bir askerlik dilerim

4. [+877, -15] Faal askerlik yapacak, kendine dikkat et

5. [+737, -14] İyi bir askerlik dilerim ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

6. [+132, -6] Bu adam yaşlanmıyor... en azından Super Junior'ın çoğu sessizce askerliğini yaptı

7. [+89, -3] Zaman uçup gidiyor! Üzülme ve güvenli bir askerlik geçir!

8. [+69, -1] Havalı görünüyor ^^ sağlıklı bir askerlik geçir

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU):

[+52] Umarım güvende olur ve askerliğini güzelce yapar. Askerlik rutini onun işine yarayabilir, düzenli yemekler ve uyku falan. Askere gitmeden önce bize Cosmic Love'ı verdiği için çok mutluyum, harika bir şarkı.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. bu kişiyi tanımam da konu ile alakasız olacak . Kim hyun joong ne oldu dondu mu askerden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'de askerlik 2 yıl. KHJ 12 Mayıs 2015'de asker oldu. 11 Şubat 2017 yılında askerden dönmesi bekleniyor. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)