Tavsiye Edebileceğim Tayvan Dizileri

Tayvan dizilerini keşfetmem üç dört yıl önceye dayanıyor. Bu süreçte izlediğim dizilerin çoğunu hatırlamıyorum. Ciddi anlamda düzenli olarak izlemeye başladığım zaman ise 2015 eylül ayına dayanıyor. Aslında  farklı ülkelerin dizilerini izleme gibi bir hevesim yoktu.  Fakat  blog içerisinde  insanların bana  olumsuz yönde gelen tepkilerinden dolayı  arayış içerisine girdim.  
(Tayland dizileri önerimde bahsettiğim için tekrar  yazma gereği duymuyorum.) 
Bu arayışın sonunda arkadaşım vasıtasıyla tekrardan Tayvan dizilerine başlamış oldum. Bir iki derken izlediğim  sitenin de düzenli ve iyi olmasından dolayı farkında olmadan alıştım. Çok fazla dizi izlemek ve bu konuda doymak istiyorum ama okuldan dolayı sadece güncel olarak dizi izleyebiliyorum. Evet doğru okudunuz güncel yazdım. Çünkü sitede düzenli olarak güncel diziler yayınlanıyor. Diğer Asya dizilerinde alışılmadık bir durum olsa da böyle bir sistem internet ortamında var. Her neyse bir diziyi final yapmam da bu yüzden uzun sürüyor. Buna rağmen baktığımda bir sürü dizi izlemişim ve izlemeye de devam etmek istiyorum. İzleyici genelde dil konusunda sıkıntı yaşıyor. Bunun sebebi ise ön yargı ve şartlandırmadan dolayı oluyor. Aslında dil sorunu diye bir sorun yok şartlanma ve ön yargı var. Eğer ki bir iki bölüm şartlandırmadan izlerseniz alışmanız mümkündür.
Uyarı: 
Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma gereği duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emeğimi yarım saatte bloğunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.


Benim blogumdan aldığınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.


Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış.. 

İşte o afişler;

Because Of You Yazımı Okumak İçin Tıklayınız

Bromance Yazımı Okumak İçin Tıklayın

Fall in Love With Me Yazımı Okumak İçin Tıklayın

Go, Single Lady Yazımı Okumak İçin Tıklayın

I Am Sorry, I Love You Yazımı Okumak İçin Tıklayın

Just You Yazımı Okumak İçin Tıklayın

 Marry Me, or Not? Yazımı Okumak İçin Tıklayın
Moon River Yazımı Okumak İçin Tıklayın

Refresh Man Yazımı Okumak İçin Tıklayın

School Beauty's Personal Bodyguard Yazımı Okumak İçin Tıklayın

When I See You Again Yazımı Okumak İçin Tıklayın
Prince Of Wolf
Back to 1989




İzledikçe güncelleyeceğim.

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. sınavlardan dolayı bromance'nin ortasında takıldım kaldım.sence onu bitirince hangisine başlayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Because Of You dizisinde Bromance dizisinin başrolleri oynuyor o olabilir. Bu diziden başka When I See You Again ve ya Refresh Man dizilerini deneyebilirsin. :)

      Sil
    2. because of you'yu deneyeceğim.çok sağ ol (:

      Sil
    3. Umarım beğenirsin, rica ederim. :)

      Sil
  2. Işte bunu bekliyordum tesekkurler 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım yararlı bir liste olur. :)

      Sil
  3. Tesekkurler cok yararli oldu elinize saglik

    YanıtlaSil
  4. Canım yaaa senin bloğunu çok beğeniyorum. Izledigim bir çok diziyi senin sayende izledim. Rica etsem bana just you fated two love you full house gibi aynı evde yaşamak zorunda kalıp daha sonra birbirlerine aşık olan konu içerikli dizi onerebilir misin? 😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle teşekkür ederim. Aynı evde kalmasalarda aynı butik otelde kalan When I See You Again , yine aynı yeri işletip arka tarafında kalan Because Of You , kızın koruması olarak aynı evi paylaşan uçuk dizi School Beauty's Personal Bodyguard var. Çin ve Tayland dizileri de izliyorum onlardan da bu türde izlediğim muhakkak çıkar. İstersen o ülkelerden de önerebilirim. :)

      Sil
    2. Tesekkurler. Çok memnun olurum bekliyorum önerilerinizi. School beautys personel bodyguard o izledim. Güzeldi.

      Sil
  5. Ne izlesem ki diye gezinirken denk geldim bloguna ve tavsiyelerini dikkate almayı düşünüyorum. Emeğine sağlık.
    Ama dışarıdan bir göz olarak izlenimimi aktarayım. Uyarı kısmı eklemişsin. Ne kadar haklı sebeplerle koymuş olsan da ilk gelen biri olarak biraz itici geliyor. Bunu pop-up şeklinde veya yan tarafa gadget olarak ekleyebilirsin bence.
    Emeğine sağlık tabi benimki nacizane bir tavsiye.

    Fall in Love with me yi şans eseri izlemiştim. Ama henüz diğerlerine cesaret edemiyorum. Tayvanlılar Korelilere göre sanki daha erkeksi gibi geliyor bana ama adamlar sadece s-ş ve sesli harflerle yaşıyorlar gibi. Heceleri bile ayrıştıramıyorum. :D Go, single lady ve Bromance arasında kaldım. Bakalım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikayen üzücü diyemeyeceğim tam anlamıyla sinir bozucu. Yani onu yapanlara küfretsen olmaz zaten onu yapan belli ki laftan anlamaz, uğraşsan bi sonuç çıkmamış.. iki ucu da ayrı pislik. Tabi ki anlıyorum. Ama yazının onları durduracağını da sanmıyorum. Arsız arsızdır yani. Valla kolay gelsin sana ne diyeyim.

      Bromance'in trailerına baktım You are beautifulla aynı :D onu izlemem muhtemelen. Konu aynı olunca sarmaz. Moon River eğlenceli gibi.. Bakalım. Legend of the chusen diye bi çin dizisi gördüm az önce trailer fena değil gibi, bilmiyorum izledin mi de. Yukarıdan aşağıya trailer izleye izleye geliyorum. Hiç bulamazsam şu fall in love daki xiaolu nun peşine düşerim :D :D bi de onların romantizonu deli ediyor beni :D niye shalou değil de xiaolu diyorlarsa.
      Tayvanda Koreli bi ablam var gel diyo burada Türkçe dersi verirsin. Ben dedim çince bilmiyorum napıcam orada. Öğrenirsin nolucak diyo. Koreceyle çok benziyo diyo da ben pek bi benzerlik göremedim. :D Yazında da ilk dediğin gibi önyargıdan mı acaba?

      Sil
    2. Yok konu aynı değil sadece erkek kılığında kız olayı benziyor, başka benzeyen yanı yok dizinin. Yazdığın dizi 55 bölüm. Alışkın olmadığın için dile yadırgıyorsundur yoksa çok benziyor diller birbirine. Belki Tayland dili yani Tayca biraz uzaktır. (Taycayı çok seviyorum bir dil öğrenecek olsam Tayca öğrenmek isterim. Bir youtuber var adı Tayland TV orada okuyor onu izledikçe çok özeniyorum oralara. ) Japonca dahil hepsi birbirinin aynısı. Aslında ablan doğru söylüyor yaşamaya başlayınca birazda İngilizce bilince pek sorun olmaz bence. Sorun dil olsun öğrenilir. Büyük bir ihtimal ön yargılardandır ama onu aşması çok kolay akışına bırakınca sorun kalmıyor. Onu çok şeetme :D

      Sil
  6. Dün yazıyordum pc ısındı kapandı, telefonda da bir gönderdi bir göndermedi bir şeyler oldu :D Bugün yazayım o halde.

    Tayca hakkında çok bilgim yok. Tayvanda Çincenin bir aksanı kullanılıyor diye biliyorum. Türkçeyle Azerice arasındaki fark gibi bir farkı varmış. Koreliler için Çince öğrenmek de bizim Osmanlıca ya da Arapça Farsça öğrenmemiz gibi bir şey. Zaten Seoyoung unni de o yüzden öğrenirsin ne olacak demişti :D Japoncayla Korece arasında çok fazla ortak kelime var. Ama Japonca biraz daha sert kalıyor. Ama bence içlerinde en kolayı Koreceydi :D Seoyoung unni geldiğinde yanında iki tatlış Tayvanlı abla vardı. Biri çat pat Korece biliyordu onunla biraz anlaşıyorduk da öbürü İngilizce bile bilmiyordu. Çok komik oluyordu anlaşmak. İnsan tek kelime bile öğrenemez mi o süre zarfında :D Telefonda klavyeleri falan o kadar karışık ki.

    Bu arada Just You ya karar verdim. Geçenlerde instagramda görmüştüm ama sonra bulamamıştım iyi oldu. Aaron un da dizi listesini güncellememişler görememiştim. Bu akşam başlarım herhalde izlemeye, hafta sonu tatil nasılsa. Sonra yorumumu sayfana bırakırım :)
    Teşekkür ederim, hem güzel bir sohbetti hem de faydalı bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mandarin dili kullanılıyor. Üstte de yazdığım gibi diller birbirlerine çok yakınlar bu yüzden benzemeleri normaldir. Senin eğer şansın olursa Çince ve ya Japonca öğren Türkiye genelde Çinliler ve Japonlarla çok çalışıyor hiç yoktan ilerde işine yarar. Korece'nin pek faydası olmaz doğruya doğru kısıtlı olur ama en ufak bir eşyanın parçası bile Çin'de üretiliyor. Yerli mallarımızın üretim fabrikaları hep Çin'de. Bu yüzden Çince belki bayar ama iş anlamında çok yararlı olabilir. Tayca'da genizden konuşuluyor şu dizileri izle de sana Tayca dizi de önereyim. Tamam bekliyorum yorumlarını inşallah beğenirsin. Asıl ben sohbetin için teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Bende dil öğrenmek keyfi bişey oldu artık :D Çinceyi deniyorum da yazmayı çözemiyorum bi türlü. Koreceyi de iş mantığıyla öğrenmedim ki kolay geldi :D Yoksa kimyagerim zaten öyle bi kaygım yok. CVmde şık duruyo şimdilik hahahaha
      Başlıyorum Just You ya, döneceğim buralara.. ;)

      Sil
    3. Olsun lazım olur belki hiç bilemezsin. Tamamdır iyi izlemeler. :)

      Sil
  7. Gerçekten özenle hazırlanmış bir liste suanda listedeki bir diziye başlıyorum

    YanıtlaSil
  8. Selam bir oyuncunun instagramını bulamıyorum ama varmıdır bilen --Lee Phillip-- secret garden oyuncularından, Teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)