Shaadi Ke Side Effects (Film)

Filmi sevdim mi diye sorarsanız orta şekerli cevabını rahat bir şekilde benden alabilirsiniz.Filme Farhan Akhtar ve Vidya Balan için başladım ama filmin son 45 dakikası filan beni çok sıktı.İzlenilebilecek tarzda bir film olmasına rağmen akıcı değildi.Belki de ilişki evreleriyle ilgili konulara karşın biraz olsun ilgisizliğimden dolayı böyle olmuş olabilir.Bende mi bir tuhaflık var gibisinden bir düşünceye kapılara başka yorumlara da baktım çok olmasa da benim gibi düşünen bir kaç yorumu daha yakalayabildim.Film gerçekten çok tatlıydı ama saçma şeylerde vardı.Mesela gerçek hayatta baba ve anneler evlatları olduklarında onlara kendilerini adarlarmış.Bu filmde baba karakter eğlence ve zevk düşkünü bir adam gibi bir şeydi.Bir türlü çocuklu yaşamı kabullenemedi tam tersi karımla gezeyim tozayım derdindeydi.Sonra çocukları olmadan önce her şeyi dibine kadar yaşamış bir çift olmalarına rağmen hala ısrarla sanki içlerinde kalmış yaşayamamışlar gibi bir halleri vardı.Film biterken bile anne içinde kalmışçasına şeyler yapıyordu.Bilmiyorum o yüzden sanırım hoşlanmadım pek filmden.Farhan Akhtar ve Vidya Balan olmasa galiba filmi yarıladıktan sonra kapatırdım gibime geliyor.Sonuç olarak izlenilebilir bir film ama beni açmadı.Yine de siz bir deneyin derim.
Shaadi Ke Side Effects 
(The Side Effects of Marriage)

Tür:Aile,Romantik,Komedi
Yönetmen: Saket Chaudhary
Yapımcı: Ekta Kapoor,Shobha Kapoor,Pritish Nandy
Senaryo: Saket Chaudhary
Dağıtım: Balaji Motion Pictures
Müzik: Pritam
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Süre: 2 saat 21 dakika
Yayın tarihleri: 28 Şubat 2014
Konu:
Siddharth ve Trisha büyük bir aşkla evlenirler.İlişkilerinde her zaman fantezi ve şehvet eksik olmaz.Bir gece yine fantezi dolu bir akşam yaşarlarken Trisha yanlışlıkla hamile kalır.Başta bu bebeği çiftimiz istemese de bir kaç olay sonrasında istemeye karar verirler.Çiftimizin bebeği doğduktan sonra yaşamlarına ve ilişkilerine dair bütün her şey değişir.Bu çiftimiz anne ve baba olmayı öğrene bilecekler midir?

Oyuncular:
Farhan Akhtar / Siddharth Roy
Vidya Balan / Trisha Roy
Ram Kapoor / Ranveer
Vir Das / Manav
Gautami Kapoor / Aanchal
Purab Kohli / Shekhar
Ila Arun / Aunty
Rati Agnihotri / Trisha'nın annesi

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. komik bir filme benziyor ben hint filmlerini seviyorum belki istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet komik bir film anne ve babanın düşünce yapısını baz almazsak :D

      Sil
  2. Nasıl izleyebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a filmin ismini yazıp sonuna "izle" yazarak.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)