Ay! İzleyici Sayıma Bir şey Oldu

Tuhaf ama gerçek arkadaş sayım birden azalmaya başladı.Anlamadığım bir şekilde dakikalar içerisinde 15 kişiye yakın takipten çıkarıldım.Aklıma kötü kötü şeyler geldi acaba hakkımda biri bir şey mi yazdı,yoksa ben blogumu güncellemedim yada  yanlış bir post mu yazdım demekten kendimi alamadım.Sorunun ne olduğunu çözemesem de kendimi bir anda kötü hissettim.Şimdi oturdum sürekli takipçi sayıma bakıyorum daha fazla azalma yaşanacak mı bilmiyorum ama bir anda olan bu şey beni çok tedirgin etti. 


Acaba sizler de böyle bir şey oldu mu yoksa bana özel bir durum mu?

Yorum Gönder

34 Yorumlar

  1. Bloggerdan kaynaklanan bir şey gibi geliyor bana çünkü herşeydenkonuşmali blogunun sahibi de bu konuyla ilgili bir yazı yazmış bugün (bknz.http://herseydenkonusmali.blogspot.com.tr/2015/12/bloggerda-ne-oluyor.html)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay normalde link yayınlamıyorum ama bu dursun şurada belki başkasının da başına gelmiştir.
      Öyle gibi gözüküyor aklıma bir ton şey geldi.Birde tam azalırken gördüm yeniledikçe azalma oldu o yüzden de tedirgin etti. :D

      Sil
  2. Çok takipçim yok ama ben de de azalma var. Bu konuda yalnız değilsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevineceğim hiç aklıma gelmemişti. :3

      Sil
  3. Bende de 568 kişi vardı sanki bi anda 565 e düştü:/ Galiba blogger dan kaynaklanıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ondanmış bu kadar kişinin azalmasının başka açıklaması olamaz. :3

      Sil
  4. Biraz önce benim blogumda da bir anda 9 takipçi azaldı. Ben de aynı hissi yaşadım. Neyse ki yalnız değilmişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. His fena yaptı değil mi? Adeta bir soğuk duş etkisi... Evet yalnız değilsin. :3

      Sil
  5. Ay banada aynı şey olmuştu, zaten 16 tanecik olan takipçi sayımın 14e düşmesi üzmüştü beni. Yılmak yok ama :D Benimle ilgili olmaması sevindirdi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla beni de sevindirdi. Bol takipçiler şimdiden yolun açık olsun. :D

      Sil
  6. Aynısı bende de var :( ne oluyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hiç bilmiyorum,kapatılan blogları mı temizliyor yılın sonunda blogger anlamadım ki. Aklıma o geldi herkes de olduğunu anlayınca...

      Sil
  7. Yaklaşık 40 izleyicim gitti :( daha bu sabah yerli yerindeydiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay senin daha fazla gitmiş benimde şuan için toplamda 15 kişi gitti. He ay bir markete gittim geldim o arada olan oldu. :3

      Sil
  8. Aynı şey bende de oldu. Bunun nedeni muhtemelen bloggerın takipçi olmaktan çıkan kişileri de saymayı devam etmesini sağlayan bir hata vardı ama demek ki hata düzeltildi de sayı düştü. Giden 15 kişi muhtemelen daha önceden takibi bırakmış kişilerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantıklı bak, olabilir ama takibi bırakan olunca sayı azalıyordu benim aklıma kapatan ve kapatılan hesaplar geldi.Çünkü kendi listende de varsa görürsün blogunu kapatanlar hala duruyor ama resimleri yok şekilde yılın sonu diye onların temizlenmesine gidilmiş olabilir diye düşünüyorum. :3

      Sil
  9. Tahminim uzun süre yazmayan ve şuanda blog hayatına devam etmeyen bloggerları google temizlemeye başladı bence normal bir durum ama bir anda bu kadar izleyici kaybetmek çok garip ve acı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa başıma geldiğinden bana anormal geldi. Hemde ne acı oldu bir baktım tek tek gidiyorlar her birinde ayrı bir acı. :D

      Sil
  10. Sabahtan beri yavaş yavaş benim de izleyicilerim azalıyor. Ben de benden sıkıldılar zannetmiştim, genel bir sorun var sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin gibi düşünmüştüm galiba bir şey yaptım gittiler sanmıştım. Evet genel sorunmuş. :3

      Sil
  11. Malesef bende de azalma olmus siz yazinca iyice fark ettim :(

    YanıtlaSil
  12. Düşen 15-17 arası takipçi sayımla beni de ekleyebilirsin.
    Ama ne yazık ki biranda olan bir şey değil geçen hafta da böyle bir problem yaşamışyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim başıma dün geldi maalesef, demek ki yıl sonu temizliği yaptılar... :(

      Sil
  13. aynı durumdayım canım bir anda takipçim azaldı gözüm hep takipçi sayımda anlamdım gitti umarım düzelir

    YanıtlaSil
  14. Umarım mantıklı bir açıklaması vardır benimde 6 üyem gitmiş halbuki ne zorluklarla kazanıyoruz üyelerimizi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? ''CEFASINI/SEFASINI'' oldu resmen cefasını biz çektik sefasını blogger yönetimi. Umarım bir daha böyle bir şey yaşamayız. :3

      Sil
  15. Aynen, bir ara çok sinirim bozuldu.

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar, aynı sorunu bir hafta önce farkettim arastırayım istedim size ulastım. bir gün icerisinde 11 takipci beni terketti cok üzgünüm yaa yakınlarımı kaybetmisim gibi hissediyorum ve umarım bir sorun varsa cabuk cözülür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çözülür aynı şey yeniden olursa, çok üzülürüm... Hepimiz o kadar emek veriyoruz sonuçta. :(

      Sil
  17. Merhaba, bende bu konuyu araştırırken buldum sizi :) aynı durum bendede mevcut 16 eksik var bendede malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı fazla gitmiş sizinde inşallah bir daha hiç birimizin başına gelmez. :(

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)