İlişki Durumu Karışık (Dizi)

Full House Kore dizisinin uyarlaması.İlk uyarlaması yapılacağını ve adının Üç Oda bir Aşk olacağını duyduğumda günlerce ne ti'ye almıştım.İyi ki dizinin ismi o olmamış.90'lı yılların dizi ismi gibiydi çok komikti.Ti'ye almak bittikten sonra biraz sinir oldum.Daha doğrusu ben uyarlamalara bir şey demiyorum muhakkak Kore dizilerinin geneli uyarlama oluyor fakat benim sevdiğim diziler uyarlama olunca hafiften bir sinirlenme oluyor.İşin tuhafı hep benim gözde dizilerim uyarlama yapılıyor.Hani diğer ülkelerin uyarlamaları gibi de olmuyor birden klişe Türk dizilerine çeviriliyor bu da ister istemez hayal kırıklığı yaratıyor.Konuya ve işleyişe sadık kalınsa hiç sorun değil bütün Kore dizilerini uyarlayabilirler.Her neyse sonra ismi;Aşk kapıda denildi.Bir süre öyle sanırken yayın günü bir de baktım ki İlişki Durumu Karışık olmuş dizinin ismi.Oyunculardan da Seçkin Özdemir başrol denilmişti o da yoktu.Dizi biraz gafil avladı yani.Dizide başrol kız oyuncu başrol erkek oyuncunun göbeğine geliyordu küçücüktü ve hareketleri sevimliydi başrol kızı çok sevdim.Evet güzel bir kız değil ama çok tatlı bir kız.Oyunculuğuna gelince rol tam oturmamıştı biraz kasıyordu fakat sevimliliğiyle bunu örtüyordu.Diğer karakterlere gelince cidden olmamıştı ama oyunculukları iyi bu yüzden zamanla oturacağını düşünüyorum.Acayip yadırgadım.Bu yüzden de dizi beni birazcık sıktı ama sıfır izleyen ev halkından beğenenler oldu.Fakat bir konuda teşekkür etmeliyim ki orijinal senaryoya bağlı kalınmış.Ufak tefek işleyişleri farklıydı ama o da olması gerekiyordu sonuç itibariyle Kore ve bizim kültürümüz çok farklı birebir aynı olursa izleyiciden tepki alabilirlerdi ama o değiştirdikleri küçük bölümleri de iyi konuyla birleştirmişler.Ayrıca başlarken uyarlama senaryo ve sonunda Full House dizisinden uyarlanmıştır yazılarını gördüğümde çok mutlu oldum.Bence izleyin sırf başrol kız için bile izlenir.Umarım uyarlamanın dışına çıkılmaz.Bence bir deneyin derim.İkinci bölüm fragmanına göre dizi daha eğlenceli bir hal alıyor gibi.

Dizi reytinglerde;Yayın süresince 1.,tekrarı 8. oldu.

İlişki Durumu Karışık



Tür: Romantik,Komedi
Yapımcı: MF Yapım-Faruk Bayhan
Yönetmen :Bülent İşbilen
Senaryo:Banu Kiremitçi Bozkurt
Başlangıç: 4 Temmuz 2015
Günü:Cumartesi
Saati:21:00
Kanal: Show tv
Konu:
Ayşegül kendi halinde ailesinden kalan huzurlu mutlu evinde hayali senarist olmak olan ve onun için uğraşan bir kızdır.Bir gün en samimi arkadaşları Ece ve Efe ona bir tatil çeki çıktığını ve hemen bu tatile gitmesi gerektiğini söylerler.Başta Ayşegül ne kadar kuşkulansa da bu tatili kabul eder ve Yunanistan'a gider.Ayşegül tatil sırasında Türkiye'nin en iyi oyuncularından Can ile karşılaşır ve bir kaç kötü olay yaşarlar.Ayşegül tatilinin ikinci gününde tuhaf olan bir şeyler olduğunu düşünür.Beş parası kalmamıştır ve en yakın arkadaşlarına ulaşamamıştır.Bunun üzerine bir şekilde Ayşegül ülkesine döner ve evinin satıldığını öğrenir,hemde satın alan kişinin Can olduğunu.Ayşegül bu durumu kabullenmez ve bu şekilde hikaye başlar.
Oyuncular:
Seren Şirince Ayşegül
Berk Oktay Can
Pamir Pekin Murat
Eda Ece Elif
Mert Türkoğlu Efe
Özlem Öçalmaz Ece
Gülden Avşaroğlu Handan

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. neden alıntı yapıldığı yazmıyor sanki özgün senaryoyu kendileri yazmış gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyor ya dizi bitiminin sonunda 'Full House dizisinden alıntıdır'' diye ve başlarken isimlerin yazdığı bölümde senaryonun uyarlama olduğu daha ne kadar yazsınlar. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)