Koreliler Neden Tüysüzdür

Daha başlığı yazarken gülmeye başladım bu postun sonuna kadar gülmeden ya da sapıkça düşüncelere girmeden bitirebilirsem benden iyisi yok. Çoğu insanın yanıldığı koreli erkekler tüysüzdür düşüncesini kırmaya geldim.Hayır koreli erkekler tüysüz değildir sadece koreli erkekler çok bakımlıdır. Metroseksüel olarak adlandırılan bakımlı erkeklerdendirler.Sürekli sinek kaydı tıraş olup epilasyon yaptırdıkları için tüysüz gibi görünüyorlar ee haliyle idoller birde kamera önünde kozmetik ürünleri kullanarak çıktığından bebek gibi gözüküyorlar kıllarını salmış koreli erkeklere bir bakalım asdfghjklşl;


ilk erkeğimiz Cha Seung Won namı diğer bıyıklı kedi ismini bilmeyen Kore Fanlarının çoğu onu bıyıklı kedi olarak anıyor kesinlikle sakalın bıyığın yakıştığı erkeklerden biri sanki sakal bıyık olmayınca her şey onda eksikmiş gibi geliyor... :D


Gong Yoo kıllı erkegim benim,  tıraş olduğunda bile o yüzündeki kılları görebilirim ve sexy olduğunu düşünebilirim.

Han Jung Soo  chuno dizisinde böyleydi sanırım  gerçekten kılın yakıştığı erkeklerden


Hecchul de bu  kılları gördüğümde OMG demiştim, hatta  takma olup olmadığını araştırmıştım görünen o ki gerçek  o güzel kız suratın yerini serseri tip almış.

Sonradan keşfedip The Snow Queen dizisini izleyenler cemiyet liderini  gördüklerinde eminim ki  yadırgamışlardır ee malum çoğumuz Secret Garden den tanırız onu gamzeli  yakışıklımız  Hyun Bin'e ne yakışmaz
 (The Fatal Encounter filminden )

 Ve bir  adet Jang Hyuk o da chuno dizisinin kıllılarındandı  kılın yakıştığı erkeklerden

Kangin'in hep kıllı bir erkek olduğunu  hayal etmiştim işte onun muhteşem kılları


Kibum'a kıl olayını  bir türlü yakıştıramam sahte gibi durmuyor mu?  Kılsız gez  bebegim. 

Ve yakıştıramadığım diğer aktör Kim Ji Suk. Her ne kadar  dudak üstü kıllarından vazgeçemese de ben yadırgıyorum  Angel Eyes dizisinde de kıllı değil mi?

 İşte adam  çoğumuz Muhteşem Kraliçe de Bidam olarak keşfetmedi mi o diziye girdikten sonra televizyon karşısında ölüp bitmedi mi  hele o son  ölüm sahnesi hala  aklımızdadır değil mi en son Shark dizisinde de kıllı ve sexy di Kim Nam Gil  her şekilde karizmatiksin

 Gu jun pyonun ekşınlı nişanlısı   All About My Romance dizisinin gözü kara millet vekili Cunning Single Lady dizisinin fettan kızı Lee Min Jung'un  herifi. Irıs  dizisinde öldük bittik bıyıkların karizmatik gösterdiği adamlardan Lee Byung Hun 

  ALLAHıııııımmm Wild Romance dizisini izlerken hem çok gülüp hemde Lee Dong Wook'un kılları sizinde gözünüze battı mı? Derhal burayı terk et Lee Dong Wook

Lee Hong ki  sana ne yakışmaz ki kıllı erkek  istediğin şekilde  fotoğraf çekil hepsine kabulüz

Adamlar dizisinin (A Gentleman's Dignity) çapkın   kurdu Chuno dizisinde kıllarını bize gösterdi  cidden çok kıllı bir diziydi  çok  yakışmış  kurda Lee Jong Hyuk  kabulümüzsün 

İnanamadığım inanmak istemediğim ve hala  yapıştırma olduğunu düşündüğüm ama yinede  bu listeye almaktan çekinmediğim adam Lee Min Ho  Faith dizisinin finalinde  şoka girmiştim  Minho'yu böyle görünce  Lee min ho derhal sende burayı terk et

Tam anlamıyla kıllarımı salsam mı salmasam mı diye ikilemde kalan kıllımız   kirli sakal da değil  ama  berduş bir  hava yaratan  karizmatik  doktorumuz Lee Pil  Mo senin bu kadar karizmatik yapan bu çıksam mı çıkmasam mı diye düşünen kıllarındı. Bu arada Emergency Couple dizisinin izlemeyenlere tavsiyedir gülün gülün durun öyle bir dizi 

 Size Chuno dizisi çok kıllıydı derken yalan söylemiyordum. İşte bir kıllı daha Oh Ji Ho  sana farklı bir hava katıyor kıllar.

Park Shi Hoo her haliyle  kabulumuz olan bir başka ünlü  ona bütün kıllar helal olsun 

 Philip Lee  bence  bu şekilde dogmuş onu  kılsız görmeye katlanamıyorum  hep böyle kalması dilegimizle

Ryeowook  her zaman bakımlı  ve sinek kaydı olarak tanırız onu ama o da bir ara bi boşlukla hafif salmış kendini  yakışmışta kerataya...

İşte benim aşkım biasım diye demiyorum naparsa yapsın harika görünüyor 24 lü yaşlarında  heves etmiş zaar  beğenmemek  mümkün mü seni Shindong 

 Kesinlikle her türlü kıl yakışıyor bu adama Siwon  n'aparsa yapsın karizmatik havalı ve çok doğal duruyor   Siwon'da en çok merak ettigim bizim Muhteşem Yüz Yıl dizisinin oyuncuları gibi sakal keşke  öyle sakal  bıraksa da görsek malum Swing için Ayhan Işık olmuştu 7. albümde de bir Muhteşem Yüz Yıl style  olsun güzel olmaz mı?
sexy bitch seni...

So Ji Sub 'u böyle görünce ne ne seninde mi kılların oluşuyor demiştim  tuhaf gelmişti zamanla alıştım cidden  çok hoş durmuyor mu ?

Song Seung Hun ve kılları farklı bir ifade katmıyor mu yüzüne

Yoo Ah in  sana yakışmıyor  kıllar anam cidden  yadırgıyorum farklı biri yapıyor seni  lütfen burayı şimdi terk et

Beyond the Clouds  dizisinde nasıl üzülmüştük başına gelenler  hepimizi üzmüştü ama o karizmatik  kılları her şeyin önüne geçmişti  hep böyle kal Yoon Kye Sang

birazda igrençleşelim ama azıcık  sırf yüzde kıl yok kol ve bacaklarda da var her insanda oldugu gibi  ben  örnek olarak bacakları seçtim eee her bloggerin  hakkıdır biraz igrençleşmek.
siwon ve bacak kılları  siwonun kıllı bir erkek olduğunu hepimiz biliyoruz  özellikle bacak kıllarıyla barışık oldugu için  tebrik ediyorum 

Eunhyuk   ve kılları  bir  dergi için  poz verdiginde bacak kıllarını aldırmadıgı için herkesten özürdilemişti  çoğu zaman   kılsız gördügümüz bacaklarını arada bir üşeniyor mu napıyor salıveriyor gidiyor üstündeki etek gibi şey  marilyn monroe kılıgına girdigindeki elbise 

Ft Island  grubu her zaman çok dogaldır özellikle hong ki oldugu gibi cidden bu yüzden seviyorum onu  bride of the century dizisindeki hamam bölümünde de kıllarını gizlemekten çekinmedi ve bu fotografı paylaşırkende çekinmedi  grup üyelerinden jaejin ve hong ki 
(resimleri hayranların  tahminine göre yazdım )

heheyt uzaylının bile kılları var  bir çekim için şort giyen uzaylımız  erkek adamın  bacagı kıllı olur demiş ve   agdalatmadan kamera karşısına geçmiş kim soo hyun ve onun çok hoş duran kılları  en çok  bu bacak kıllarını sevdim 

Kyuhyun gizli kıllılardan olduğunu biliyorsun ne kadar  sinek kaydı dolaşsanda  deniz suyu seni ele vermiş saklama o bacaklarını kıllısın hep kıllı kal 

çeken eunhyuk  yükleyen o  şaşırtıcı bacaklar mı bacak kılları mı ne diye atmıştı palet gibi çirkin olan ayakların siwona ait olduğunu bilmeyen yoktur cidden çok çirkin ayaklara sahip bu çocuk  diger minnakta donghae bu  resimle bir kere daha kıllı bacak olduklarını kanıtladılar.

ve kol altı  kılları diyormuşum ıyyy onu zaten çoğu klipte neyim görmüşünüzdür o kadar igrençleşemicem maalesef  ..Gördügünüz gibi koreliler tüysüz ve harika vucutlara sahip değiller sizin bizim gibi normal  kıllı insanlar yani    koreliler tüysüzdür koreliler  şöyledir böyledir diye düşünüp gözünüzde büyütüp  özenmeyin maalesef onlarında bizler gibi kıl sorunları var kadınları da dahil tabi ki buna ALLAHın herkesi eşit yarattıgını bir kez daha bu konuyla kanıtlamış olduk ... Umarım bu posttan sonra  hala   tüysüzdür diye tabularınızı yıkmamış olmazsınız ... Peki sizin bildiğiniz başka  kadın /erkek kıllı  koreli  var mı?

Yorum Gönder

29 Yorumlar

  1. İlginç bir araştırma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek araştırma sayılmaz sadece şu tabuyu yıkmak için dizilerden filmlerden kliplerden bildigim ünlüleri paylaştım,yeni Koreyi tanıyanlar için. :3

      Sil
  2. Dedemin asker arkadaşı Park amcanın kulak kıllarını paylaşmak istiyorum. Rahmetli dedem ölmeden önce askerlik sırasında tanıştığı arkadaşı Chan-Suk Park amcayla Seoul'de buluşmuştuk. Kimchi falan tuhaf bir de üstüne o kıllarla zor bir yolculuk olmuştu benim için. Ayrıca yazıdan sonra, gördüğüm apache tabir edilebilecek gençliği ve koreli kadınları hatırladım da; evet, normal kıllı insanlar bunlar da. Ama ne olsa bir Ye Jin Son gerçeği var ve en önemlisi epilasyon var, gam yok. Araştırma için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehehe anını okurken güldüm özür dilerim ama komik geldi ''Kimchi falan tuhaf bir de üstüne o kıllarla zor bir yolculuk olmuştu benim için.'' İzninle bir kez daha kahkaha atıyorum. ''hahahahahahaha''
      Ciddileşeyim hemen.Çok haklısın epilasyon var, buna başvuran Koreliler de var.Zaten biliyorsun estetik görünüm çok önemli milletçe.Asıl ben bu güzel yorum için teşekkür ederim. :D

      Sil
    2. Bu sakallara sakal demek bin şahit ister.

      Sil
    3. Konumuz çok sakal az sakal değil zaten kıl çıkıyor mu çıkmıyor mu... :)

      Sil
  3. O May Gadnıs SuJu Hyun Bin ve geri donup bakmak istemedigim diger herkes Lee Min Ho ya kadar bu ne yaa ? Tırtıl n'aptın? Shksoshdidkfh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen Şok, Sen İptal, sen Wefat. :D Valla hangi kafayla yaptım n'aptım bende bilmiyorum. :D

      Sil
  4. Su an kendime bile inanmiyorum vefat olmak uzere yolculuk yapiyorum

    YanıtlaSil
  5. evet onlarda da kıl oluyor çok şükür tecillendi sayende teşekküt ederim vallahi :D ama şimdi bir Türk teki kadar kıl hayatta olmaz. bunu kendileride diyolar Türkiyede yaşamış biri kız diğeri erkek koreliler var youtube video yüklüyorlar ismini versem mi diye düşünüyorum sorun olmazsa. :) onların videosunda diyolardı siz fazla kıllısınız doğuştan olaraktan :Dd demişlerdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Irk meselesi o, kıllı olmamız çook normal. :D

      Sil
  6. Yaa ji jin hee yi unutmussun yaziktir gunahtir djdjjdjd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda bulunan yorumları 3 kez sildim daha evvelde bu söylendi. Fakat ekleme yapmadım posta eklemeli miydim? :D

      Sil
  7. madem kılsız değiller bakımlı oldukları için kıllarını alıyorlar ozaman kuzey koreli erkekler neden kılsız ? onların bakımlı olduklarınımı sanıyorsunuz birkaç tane kıllı istisna var diye kılsız değiller diyemeyiz eğer bakımdan dolayı kılsız olsalardı kuzey korelilerde kıllı olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazacağımı şaşırttın bana. :)
      Kuzey Kore'de erkeklerin kılsız olduğunu yazdıgın için Kuzey Kore'ye turist olarak gittiğini varsayıyorum. Çünkü Kuzey Kore'de fotoğraf çekmek yasak insanları ve ülke kapalı kutu.(Gizli çekimler mevcut) Hatta bir teoriye göre devlet halka Dünya'da birinci olduklarını ve diğer ülkelerin de fakirlikten kırıldığını aşılamış durumda.Ülke sosyalizm temellerine dayalı komünist bir ülkedir. Ülke de devlet başkanlığı babadan oğula geçer. Halka ise bazı şeyler dayatılmıştır. Mesela sinek kaydı tıraş ve saçta asker tıraşı kadınlarda etek boyu gibi. (Erkekler devlet başkanını örnek almak zorundadır.) Bunları araştırırsan zaten internetten bulabilirsin. Yani demem o ki ülkenin insanı zaten dayatmalarla yaşıyor sakallı bir erkek görmek garip olurdu. Belki ilerde Kim Jong il sakal ve saç uzatırsa halkı da böyle bir hakka sahip olabilir. Diğer konu ise postum. Sen postumu çok yanlış anlamışsın. Ben ALLAHın hiç bir ırka ülkeye deyim yerindeyse kıyak geçmediğini anlatmak istedim. Ülkenin halkı, ünlüsü de kıllı demek istedim. Bu postu da herhalde tanınmış kişilerin fotoğraflarıyla paylaştım. Koreli x kişinin fotoğrafını kullanamazdım. Sonuç olarak bizim ülkede de köse diye tabir ettiğimiz insanlarda var, Kore'de de kıllı diyebileceğimiz insanlar var. Ha bizim ülkenin ki gibi döşü kıllı Koreli arıyorduysan yazımda orasını bilemem.(Asyalılar, orta doğulular kadar kıllı olamaz) Ama Koreliler kılsız değil. Koltuk kılı, bacak kılı, bıyık, sakal ve vücudu kıllı erkeklerde, kadınlarda yani halkta var. Bunun içinde en azından biraz Kore televizyonlarında haber programlarına ve ya dizilerde ki bir iki sahnelik figüranlara bakman kafidir. Umarım açıklamam seni tatmin etmiştir. :)

      Sil
  8. Bu uzaylı muhabbeti ne acaba ? Her yerde görüyorum ama anlamadım
    Bu arada çok guzel olmuş bu araştırman yeni sayılmasam da çok şey bilmiyordum bu sayfa sayesinde yeni şeyler öğrendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzaylı muhabbeti derken Kim Soo hyun için söylenense You Came From Stars dizisinde bir uzaylıyı canlandırıyordu. O dizi ile zirveyi buldu Asya'da dizi büyük bir ses getirdi. Tabii ki Kore dizisi izleyen ülkeler içinde bu durum söz konusu oldu. Uzaylı durumu oradan geliyor. Teşekkür ederim yazılarım işine yaradıysa ne mutlu bana. :)

      Sil
  9. bts üyeleri hakkında? onların fotoğraflarını bulabilir misin o halleriye acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni nesil idollerden bir kaçının kıllarını gördüm. Fakat BTS grubuna hiç rast gelmedim daha kıllarını salmaya cesaretleri yok sanırım ama bir iki yıla kadar bol bol görürsün. :D Üyerlerden V olabilir mesela o kol altını da göstermeye çekinmiyor ondan umudum var. :D Başka Rap Monster olabilir onunda marjinal bir tarafı var bu iki üye ilk cesaret edenlerden olabilir. :D

      Sil
    2. Ehuehe aslında BTS üyelerinin koltuk altlarını birçok kez görmüştüm :Q geçenlerde suga'da da çıkmıştı sakal.

      Sil
    3. Bende görmüştüm sanırım :D

      Sil
    4. Jimin de her zaman gösterdi akajka ve kainin cesurca gösterdigi bacak kılları

      Sil
  10. Biliyordumm !?.Tüysüz olmaları imkansız. Bende kanıt arıyordum. Teşekkürler bilgi için

    YanıtlaSil
  11. BTS den V nın kol kılları.

    YanıtlaSil
  12. Bir kuzenimin 21 bölüm 1 saat gel bi bölüm izleyelim demesi üzerine izlemeye başladığım ''My love from another star'' adlı diziyle koreliler ve onların sakalsız kılsız vücutlarıyla tanıştım. Velhasıl efenim kolu göğsü anlarım epilasyon yaparlar diye de yüz ne alaka diye düşünüyordum. Yazdık googlea yazınız çıktı. Ve uzaylımızın bacak kılları olduğunu öğrenmem beni biraz rahatlattı. Ulan kendimden nefret ediyordum adamın vücudu o kadar kılsız diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehehe! Yorum için teşekkür ederim. Her şey epilasyondan geçiyor. :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)