Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri #vol 12

2023 başında kendime bir söz vermiştim. Bu yıl Kore dizilerini çok az izleyeceğim hatta hiç izlemeyeceğim diye. Şubat ayında hiç dizi izlemedim geride kalan 11 ayda sözümü farkında olmadan yemişim. Her izlediğim dizinin afişini finalinden sonra indiriyorum klasörde o diziler kalıyor bu gün klasörü bir açtım tam tamına 52 dizi izlemediğimi gördüm. Ya izlemedim gibi ya da izledim mi aynı afişi tekrar mı indirdim gibi bir karışıklığa düştüm. Tuttum çevirisini izlediğim siteyi açtım yıl başından itibaren tüm dizileri kontrol ettim. Fakat yalnız bu yıl çok fazla mini dizi izledim yani iki günde bir dizi bitti ondan da kaynaklı olabilir ama ben bu kadar dizi izlemiş olamam. Her yıl kontrollü bir şekilde dizileri izlerdim belli sayıya ulaşıyor mu bakardım bu yıl hiç birini yapmadım. Evet her yıl hemen hemen bu sayılarda ya da bu sayılara yakın dizi izliyorum ama bu yıl azaltmayı düşünürken çoğalması biraz şaşırttı beni. Belki telefondan izlediğim için daha az olduğunu düşünmüşümdür kimbilir... Beceremedim bu işi yani ben elendim dostlar.

Geçen yıl 53 dizi izlemiştim bu yıl 52 dizi izlemişim.Üstelik çok farklı ülkelerden de izledim ve Türk dizileri malum... Bu durum aşırı asosyal bir yıl geçirdiğimin kanıtı gibi. Bu yıl çok hastaydım hastanede geçti tüm yılım hiç bir yere yatılı gitmedim gün aşırı hastanede olmam gerektiği içinde tatil yapmadım bu yazıyı bile hastane dönüşü yazıyorum siz düşünün. Demek ki beynim doldukça dizi izlemişim. Haliyle diğer yıllara göre mutlu bir şekilde de izlemedim. Fakat 2024'de bu sözümü tekrar kendime vereceğim. 2024 benim ve sizin yılınız olsuın inşallah. Umutluyum ve mutluyum şimdiden.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Alfabetik sıraya göre;
All That We Loved

Arthdal Chronicles 2

Battle for Happiness

Behind Your Touch

Bitch X Rich

Black Knight

Bo Ra! Deborah

Boyhood

Brain Cooperation

Castaway Diva

Celebrity

D.P. 2

Delightfully Deceitful

Duty After School

Han River Police

Island

Joseon Attorney A Morality

King the Land

Lies Hidden In My Garden

Miraculous Brothers

Moving

My Dearest

My Demon

My Lovely Boxer

My Perfect Stranger

Not Others

Numbers

Oasis

Oh! Young-Sim

Our Blooming Youth

Pandora Beneath the Paradise

Perfect Marriage Revenge

Queen of Masks

Queenmaker

Revenant

Romantic Doctor, Teacher Kim 3

See You in My 19th Life

Shadow Detective 2

Stealer The Treasure Keeper

Strong Girl Nam Soon

Sweet Home 2

Tale of the Nine Tailed 1938

Taxi Driver 2

Tell Me That You Love Me

The Good Bad Mother

The Killing Vote

The Matchmakers

The Real Deal Has Come

The Story Of Park's Marriage Contract

Twinkling Watermelon

Vigilante

Welcome to Samdal-ri

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Umarım 2024'te hastanelerden uzak olursunuz. Tavsiyeler için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Yıldızladım canım sıkıldıkça gelir bakar dizi seçerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğenirsin, ben severek izlemiştim. :)

      Sil
  3. Arthdal Chronicles listemde, izleyeceğim bir ara.Çok güzel bir liste olmuş, içlerinden benim de favorilerim var.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)