2023 Begendigim Kore Dizileri Top 10

Kore dizileri eskisi gibi beni çok sarmıyor vakit doldurmak için, izlemek için izliyorum gibi bir şey. Hatta bu yıl izleyici yorumu bile okumadım direk izledim kendim eledim ve kimse ile dizileri tartışmadım. Çünkü çok verimli bulmadım. İki üç tane beni heyecanlandıran dizi oldu onları istekle izleyip köşeme çekildim. 2003'ten bu yana daha doğrusu çeviri bile yokken izlediğim için benden kaynaklı sanıyordum. Yani 20 yıl olmuş az zaman değil ama benden kaynaklı bir durum olmadığını gördüm. Sosyal medyada biraz dolaşınca benim gibi bir sürü insan olduğunu fark ettim. Herkes Kore dizilerinin eskisi gibi olmadığı konusunda hemfikir. Eskiden bir diziyi sindirene kadar izlerdik kaç kez şimdi o kadar çabuk tüketiyoruz ki albenisi kalmadı. Senaryolarda çok sıradan gelmeye başladı. Dünya çapında Kore dizileri popüler oldukça o masum farklı el değmemiş tarafı kalmadı. Ha Amerikan dizisi izlemişsin ha Kore hiç farkı yok. O şirin, şeker bulduğumuz aşklar bile yüzeysel gelmeye başladı. Bana göre 2016'dan sonra kdrama bitti. Son yıllarda da ise sünüyor. Belki yeni başlayanlar için eğlenceli,farklı gelebilir bir şey yazamam saygı da duyarım. Fakat benim düşüncelerim bu yönde. yine de bir top on listesi yaptım bakalım inşallah seversiniz. 

Sizde yorumlara kendi top on listenizi yazabilirsiniz.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

1.Bo Ra! Deborah

2.Black Knight

3.Celebrity

4.King the Land

5.Tale of the Nine Tailed 1938

6.The Good Bad Mother

7.My Demon

8.The Story Of Park's Marriage Contract

9.Welcome to Samdal-ri

10.Arthdal Chronicles 2


Birde benim listem haricinde sevilen iki dizi önereyim.  
(Gifler alıntıdır.)

A Good Day to Be a Dog:
İlk defa bu yıl izlemediğim bir diziyi öneriyorum. Sanırım şu an güncel bir dizi. Sosyal medyada dizi ile ilgili bir çok şey karşıma çıkıyor. Sanırım bir webtoonun uyarlamasıymış. Komik olduğu içinde çok sevilmiş. Absürt bir diziymiş. Ben bir şans vermeyi düşünüyorum bu hafta belki sizde izlersiniz diye listeme koymak istedim. Umarım yorumlardaki gibi güzel çıkar.

Taxi Driver 2:
İlk sezonunu bayağı bir keyifle izlemiştim. Kdramalar'da bilinir ki başka sezonlar ve finaller asla güzel olmaz. Fakat bu dizinin içinci sezonu beni çok sardı. Aksiyon türünde dizileri seviyorsanız devamlı bir hareket olsun izlediğim dizi her bölüm yükselsin diyorsanız bu diziyi kaçırmamalısınız. Eksik yanları elbet vardı ama çok takılmadım açıkçası. Finalinde üçüncü sezonda olabilir hissini yaşattı bana. Sanırım üçüncü sezonda olacakmış. Benimle birlikte çoğu izleyicinin dikkatini çeken diziler arasında bu dizi. Sıkılmadan, keyifle izlediğim içinde sizlere önermek istedim. Bence kaçırmayın.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Tale of the Nine Tailed ve Taxi Driver'ın ikinci sezonları efsaneydi😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tüm dizilere baktığımda bence Taxi Driver yılın dizisiydi. :)

      Sil
  2. celebrity ne güzeldi yaa. my demon izlicem daha :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)