Hoşça Kal 2023

2023 benim son yılların en zor yılını geçirmeme sebep oldu. Korona döneminde bile dipdiri olan ben maalesef bu yıl hastaneden çıkamadım. Yılın son günleri bile hastaneye gitmiş olmak biraz canımı sıkıyor. Hatta yeni yılın ilk haftası da hastanede olacak olmam sinirimi bozuyor. Fakat buna rağmen büyük bir şükürle bundan da bir ders almaya çalışıyorum. Belki de hayırlısı böyleydi kimbilir...
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
2024'ün benim yılım olacağını düşünmeye çalışıyorum. Hiç bir şey sonsuza kadar sürmüyor insanın yaşamı bile sonsuza kadar sürmüyor. Bu yüzden şu anki durumunda sonuna kadar sürmeyceğini çok iyi biliyorum. 2024 ile birlikte yeni bir sayfa açmak ve kendime altı ay kadar süre tanımak istiyorum. Hayatımda ilk defa bir süreyi kendime ayırmak istiyorum. Her konuda sadece kendimi dinleyip kendimi yenilemek istiyorum. Çünkü çok yoruldum ve yorulduğum içinde kendimi psikolojik olarak seksen yaşında hissediyorum. Şu üzerimdeki toprağı atacağım bir yıl olmasını istiyorum. Kendimi geliştirmek, psikolojik olarak huzurlu ve sağlıklı hissetmek istiyorum. Her şey hepimizin gönlünce olsun. Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı ve başarılı yıllar dilerim.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Geçmiş olsun.
    Mutlu sağlıklı yeni bir yıl olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hepimiz için mutlu ve sağlıklı bir yıl olsun inşallah. :)

      Sil
  2. 2023'ün son gecesi ben de hastanedeydim. Sıkmayın canınızı geçer gider inşaAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizede geçmiş olsun, geçeceğini düşünüyorum inşallah. :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun, inşAllah 2024 şifa bulduğun ve huzurla geçirdiğin bir yıl olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için sağlıklı ve huzurlu geçer canım. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Umuyorum 2024 te dipçik gibi olursun. Artık kimse hasta olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah umudum o yönde. Şu an hala gidip geliyoruz hastaneye. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)