Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri #vol 11

Bu yıl benim için dizi izlemek çok zordu. Çok aksiyonlu dramatik bir yıl geçirdim. Haliyle o psikoloji ile olduğu kadarıyla izlemeye çalıştım. Yarım bıraktığım oldu onları listeme eklemedim. Finalini yapabildiğim dizilerde 44 tane oldu. Bu yoğun yıla rağmen ben en fazla on dizi izlemişimdir diye düşünürken toparlayınca 44 tane dizi çıktı ve çok şaşırdım. Bu kadar izlemiş olmam bir mucize gibi. Yalnız bir kaç yıldır olduğu gibi bu yılda pek tat alamadım dizilerden. 2016'dan sonra o güzel Kore dizilerine bir şey oldu birden bir balon gibi söndü.

Hep aynı konular aynı hikayeler çıkmaya başladı. Oysa ki Kore dizileri dünya çapında popüler olmadan önce daha yaratıcıydı daha konuları ilgi çekiciydi. Şimdi ise aynı düzen, aynı konu, aynı hikaye ama oyuncuları farklı gibi geliyor. Yine farklı konular çıkıyor ama bir iki tane anca çıkıyor. Bu da bende izleme isteğini söndürüyor. Her yıl sonu attığım bu postun 11. yılı ve 12 olur mu artık emin değilim. Umarım 2023'de biraz olsun diziler toparlar ve eskisi gibi çok türde dizi görürüz. Özellikle artık birbirini tekrarlayan hukuk dizisi görmek istemiyorum. Her neyse fazla uzatmadan hemen önerilerime geçmek istiyorum. 2020'de 57, 2021'de 53, 2022 yani bu yıl ise tam 44 dizi izlemişim.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Alfabetik sıraya göre;

Adamas

Again My Life

Alchemy of Souls

Bad Prosecutor

Big Mouth

Blind

Business Proposal

Café Minamdang

Cheer Up

Crazy Love 

Doctor Lawyer

Eve

Green Mother’s Club

If You Wish Upon Me

Insider

Kill Heel

Little Women

Love is for Suckers

May I Help You

Military Prosecutor Doberman

My Liberation Diary

One Dollar Lawyer

Our Blues

Pachinko

Recipe for Farewell

Revenge of Others

Rookie Cops

Shadow Detective

Shooting Stars

Summer Strike

The First Responders

The Forbidden Marriage

The Good Detective 2

The Killer’s Shopping List

The Queen’s Umbrella

Thirty Nine

Today’s Webtoon

Tomorrow

Twenty Five Twenty One

Unlock My Boss

Weak Hero Class 1

Why Her

Yonder

Yumi’s Cells 2

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Yeni Kore dizilerini hiç bilmiyorum. Sadece birini izlemişim. Dediğin gibi eski havası yok artık dizilerin. Sayı çok artınca neyi izleyeceğini de bilemiyor insan. İzlesem de artık sevdiğim oyuncuların dizisine bakarım. :) Summer Strike nasıl, sevimli ve romantik bir diziye benzettim afiş nedeniyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır melodram türe yakın bir dizi ben nahif bir dizi olduğunu düşünüyorum. 10 bölüm bu arada. Bende artık tek sevdiğim oyuncuların dizilerini izlerken severek izliyorum. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)