2022 Begendigim Kore Dizileri Top 10

Yine listeyi yaparken hangi diziyi kaçıncı sıraya koyayım, şu diziyi de listeme alsa mıydım deyip durdum. Yazılarımın içerisinde en çok zorlandığım yazı bu yazı oluyor. Aşırı derece kafam karışıyor ve herkesin zevki farklı olduğu için nasıl bir tepki gelecek bilemiyorum.

Bu yüzden de oluştururken tedirgin ve aklı karışık oluyorum. Umarım listemi beğenirsiniz ve size uygun dizileri de bulursunuz. Bu arada eğer Kore dizisi izlediyseniz sizin top10 listeniz nasıl merak ediyorum. Yorumlarda top10 listenizi paylaşırsanız sevinirim.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Bu yıl için şu şekilde bir Top 10 oluşturdum;

Top 10 listem haricinde bu yıl dikkat çeken iki diziden size bahsetmek istiyorum.

1.Adamas

2.Doctor Lawyer

3.Green Mother’s Club

4.The First Responders

5.Little Women

6.Pachinko

7.Love is for Suckers

8.Insider

9.Revenge of Others

10.One Dollar Lawyer

(Gifler alıntıdır.)

Cheer Up
Cheer Up bu yıl sevilen  ve ilgi gören gençlik dizilerinden biri oldu.  Ortalara doğru ufak bir drama bağlansa da genel olarak her bölümü güzeldi.  Fakat ilgi gördüğü kadar beğenmeyende çoktu. Bu yüzden zaten  dikkat çeken dizilerin arasına aldım. Hem  finaline kadar ilgi gören hem de bir kesim tarafından beğenilmemiş olması bana ilginç geldi. Bu dizi için Kore'de  izleyici durumu nasıldı bilmiyorum ama Türk izleyici  için durum bu şekildeydi. 

Reborn Rich
Bu diziyi tavsiye edebileceğim listeme bile almak istemiyorum. Dünyanın en iyi dizisi bile olsa almak istemiyorum. Çünkü bu dizi benim için tam bir hayal kırıklığı.  İlk İstanbul'da çekimleri olacağını duyduğum an öyle heyecanlanmıştım ki   bir haber bulmak için sürekli  sosyal medyayı kontrol ediyordum.  Sadece ben değil  bu dizinin seti için İstanbul'un bir ucundan bir ucuna sıcacık havalarda giden kişiler olmuştu.  Fakat yayınlandığında o kadar moralim bozuldu o kadar moralim bozuldu ki   diziyi direk bıraktım.  İkinci bölümünü izlemeye tahammül edemedim ve hemen bu diziyi bırakmalıyım dedim. Sonuç olarak  anlatmak için kelimeler yetmiyor izlemeniz lazım. 

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Senin top ten listende izlediğim tek bir dizinin bile olmaması peki. :D Bu konu üzerine çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz çok farklı olabilir. Ben hepsini severek izlemiştim. :)

      Sil
  2. Alchemy of souls dizisini izlemediysen tavsiye ederimmm. Fantastik romantik dram biraz da komedi var.
    Bu arada izlerken kendimi o dünyada hissedeceğim , mutluluk veren bı dizi tavsiyesi isteyebilir miyim?

    Top 10 yapacak kadar dizi izlemedim renkli tırtıl . Ama yukarıda belirttiğim dizi beni cookkk mutlu etti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkür ederim. Tavsiye Edebileceğim Kore dizileri 11. postta diziyi bende önermiştim o postumu görmeyen olursa bu postuma bakarak senin önerini görebilir. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)