Hayatımın Şansı(Dizi)

Çok güzel başlayıp sonra beni çileden çıkaran bir dizimiz daha yayın hayatına başladı. Bu diziyi izleyecekler Türk televizyonlarındaki tüm klişeleri izlemeye hazır olur. Aklınızda hayalinizde ne kadar fakir edebiyatlı klişe sahne varsa o işlenmiş. Bunun yanı sıra beni deli eden çocuk oyuncu karakteri oldu. Yani çocuk bir şey demek istemiyorum ama diziyi yarıda kapatmama sebep oldu, katlanamadım. İlk defa bir dizide çocuk oyuncu karakterine kurulmuyorum elbet ama en zirve yapan bu karakter oldu. Yanlış anlaşılmasın oyuncudan değil ''Sare karakterinden'' bahsediyorum.

Alican Yücesoy dizinin ikinci yarısında diziye katıldı. Tam beklediğim zamanlama da olduğu için sevindim. Diziyi yarıda kapattığım için izlediğim kadarıyla her zamanki gibi harika bir iş çıkarmıştı. Seviyorum bu oyuncunun oyununu.

Şifanur Gül ve Alican Yücesoy iyi ikili olmuşlar ama Şifanur'un karakterine acayip sinir oldum. Elinde bu kadar yetenekli genç bir oyuncu var arkadaş şöyle güzel yazsana, zeki bir kadın yazsana. Zaten karakterin yaşayacağı tüm dram klişelerini yaşadı bari biraz zekalı olsaydı güzel olurdu.

Musa Uzunlar her zamanki gibi harikaydı. Usta oyunculuğunu konuşturmuştu.

İlker Kızmaz ve Açelya Devrim Yılhan'ı çift olarak sevdim, yakışmışlardı da ama biraz kötüler gibi geldi ve Yonca karakterine biraz çektirecekler gibi geldi. Bölüm boyunca birlikte bir kaç kez görüldüler zaten performansları güzeldi.

Dizinin yönetmeninin Cemal Şan olması büyük bir şans. Bölüm boyunca sinema filmi gibi çekim izledik. Müzikler beklediğimden düşüktü, sahneleri çok desteklediğini düşünmedim ama ses ayarı yerindeydi sahnelerin üstüne çıkmıyordu. Oyuncular iyi ama karakterleri sevemedim özellikle başrol kadın ve kızını. Kıyafetlerde başka bir diziden tanıdıktı o yüzden kıyafetleri de sevemedim. Karakterler sinir bozucu yazılmasaydı ilk bölüme göre işleyişi yerindeydi bence güzel işlendi ve konuya uygun bir sakinlikte işlendi. Bu durumu sevmemle birlikte klişelerin fazla olmasından hoşlanmadım ama dizi ikinci bölümden itibaren klişenin üstüne çıkacak gibi duruyordu. Umarım kısa sürede karakterleri değiştirirler. Diziye genel olarak baktığım zaman karakterlerin haricinde güzeldi. Dizinin ikinci bölümüne de şans vereceğim ve karakterler düzelirse izlerim diye düşünüyorum. Vaktiniz varsa dram seviyorsanız bu dizi tam size göre.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
HAYATIMIN ŞANSI
Tür: Dram, Aile, Romantik
Yönetmen: Cemal Şan
Senaryo: Bekir Baran Sıtkı
Yapım: NTC Medya
Yapımcı: Fatih Aksoy, Mehmet Yiğit Alp
Yapım Yılı: 2022
Yayın Günü: Çarşamba
Yayın Kanalı: FOX
Başlangıç Tarihi: 14 Aralık 2022
Konu:
Yonca, hayatta kızı Sare’den başka kimsesi olmayan, kızına içinde bulunduğu maddi zorluklara rağmen küçük, mutlu bir dünya kurmayı başarmış; genç, bekar bir annedir. Ancak bu dünya alt üst olmak üzeredir. Çünkü Sare’nin babası Alpay, onu almak için mahkemeye başvurmuştur. Alpay’ın gücü ve imkanları karşısında Yonca’nın tek şansı kızına bakabileceğini ispatlamaktır. Ancak bu süreçte evsiz, işsiz ve parasız kalır Yonca. Bütün bunlar yetmezmiş gibi kendini hayal bile edemeyeceği durumların içinde bulur. Yolculuğu sırasında tanıştığı Rüzgar ona destek olsa da Yonca kızı Sare ile sınanıyordur…
Hayatını değiştirecek olan şey ise, Turgay’dan gelen teklif olur. Bu öyle bir tekliftir ki Yonca kızını kaybetme korkusuyla vicdanı arasında sıkışıp kalır. Yonca bu teklifi kabul edecek midir?
Oyuncular:
Alican Yücesoy
Şifanur Gül
Musa Uzunlar
Erkan Avcı
İlker Kızmaz
Kemal Uçar
Neslihan Arslan
Açelya Devrim Yılhan
Sermet Yeşil
Aslı Samat
Tuğçe Yolcu
Aslıhan Kapanşahin
Hale Soygazi

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Diziyi izlemedim ama çocuk karakterlere ben de gıcık oluyorum bazen. Özellikle son yıllarda çocuk karakterler çok bilmiş oluyor, boyundan büyük laflar ediyor. Çocuk çocuk gibi olmalı bence, büyüklerden daha bilmiş ve çok akıllı gibi göstermeye çalıştıkları için yapmacık duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum gerçekten öyle olan çocuk karakterler var. :)

      Sil
  2. Ayy valla şu şeyden bıkmadınız mı?? Dizede herkes kızın peşinde arkadaşının kocası, evsahibi bilmem ne??? Oha artık yeter yaa valla. Bir bölüm içinde de yani kızın başına gelmedik şey kalmadı izlerken kendimi kesmek istedim. Sonda Rüzgar karakteri komser çıkmasa ikinci bölümü açmazdım bile ama sırf Rüzgar ne ayak diye merakımdan bakıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci bölümü beğendin mi :)

      Sil
    2. İkinci bölümde olaylar bir tık daha farklı yere gittiği için beğendim. Bu merakla üçü de izlerim bakalım. :D

      Sil
    3. İnşallah bozmaz o halde. :)

      Sil
  3. Diziyi tvde görmedim bile sende okumasam büyük ihtimal hiç görmezdim. Biraz ''kadın'' dizisi vibe aldım. Kötü şeyler izlemekten o kadar sıkıldım ki keşke sabahtan akşama kadar sadece eski eğlenceli dizileri verseler. Artık baydı şiddet mağduru kadınlara psikolojisi bozuk insanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kemik konu olarak bakarsak Kadın dizisine yakın. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)