Yılbaşında Gelen Hediyeler


Bu yıl yılbaşı öncesi adeta bana hediye yağdı. Benim için çok verimli bir yılbaşı oldu. Ailemden gelen hediyeler beni çok mutlu etti. Belki daha fazla da gelebilirdi ama bu yıl ailemin hepsi ile görüşme fırsatım olmadı. Zaten 7 yıldır hayatımda bir tane bile arkadaşım yok. 
(İnşallah geçmişte bıraktığım insanlar hayatımın gelecek zaman diliminde karşıma çıkmazlar ve hayatıma tekrar girmezler.) 
 Bu yüzden küçücük güzel hediyeler aldım.

Holika Holika markasının mağazası Ankara Tunalı Hilmi Caddesi'nde açılmış. Hediyelere kadar bunu bilmiyordum, öğrendiğime çok sevindim. Çünkü Holika Holika Kore menşei ve bu kozmetik markasının ürünlerini çok kaliteli buluyorum. İlk önce poşetten saç bakım spreyi, güneş kremi, cilt bakım kremi çıktı.


Yine aynı şekilde 4 tane renkli lip, cupcake kaplı 3 farklı çeşit lip ve 2 tane normal lip çıktı. Renkli liplere bayıldım. Hem dudağa renk veriyor, hemde dudak kremi olduğu için besliyor. Bence çok başarılı bir ürün.


Bunun yanında Honey gece bakım kremi (maske de diyebiliriz), Aloe Vera duş jeli ve yatıştırıcı jel krem çıktı. Gerçekten harika ürünlerdi. Holika Holika markasına bayıldım. Eğer denk gelirseniz alın tavsiye ederim. 


Diğer aldığım hediyede kesin evde oturduğum için geldi. Malum ev kedisi bir kızım. Genel olarak evde olduğum için de LC Waikiki marka paçaları ve beli lastikli eşofman altı, boğazlı, boğazı ve alt kısmı ipli önü yazılı bir eşofman üstü, pembe puf çorap, kahveyi çok sevdiğim için kuru kahveci Mehmet Efendi Türk kahvesi, Kahve Dünyası orta kavrulmuş Türk kahvesi, Köyüm Bitkisel markalı karışık bitkisel çay (elma kurusu, portakal kabuğu kurusu, hibiskus, kuşburnu, zerdeçal, tarçın, zencefil, havlıcan, ada çayı) hediye geldi. Eşofmanlar tam istediğim şekilde oldu, geniş kesim oluşu beni benden aldı. Evde böyle salaş şeylerden hoşlanıyorum. Yapışan kıyafetleri giydiğim zaman daralıyorum bundan dolayı favorim oldu.


Ve başka bir hediye Safranbolu yılbaşı tatili yapıp dönenlerden geldi. Zaten ablama yazıyor kimden geldiğini az çok anlamışsınızdır neyse. Yapılan gezi öncesinde hiç bir hediye gelmedi bana bu hediyeleri almak için kendilerini saklamışlar. Çünkü ben yöresel yerel ve otantik şeylerden çok hoşlanıyorum. Bunu göz önünde bulundurarak aldıklarından dolayı kalbimi ayrıca kazandılar. 
Gelen hediyeler, 
2 küçük kutu Çikolatalı Safran Evi lokumları, Safranlı yüz sabunu (kalıp), Safranbolu figürlü buzdolabı süsü, Kolonya Dünyası markalı Erguvan Kolonyası, Safranbolu hatıralı işlemeli havlu geldi. Lokumlar bir efsane kutusu açar açmaz kahvaltılık çikolata kokusunu baskın şekilde hissediyorsunuz yerken ki o hazzı anlatamam yaşamanız lazım. Bayıldım böyle bir şey yok. Kastamonuluyum ben, lokum, helva bizde boldur hiç eksik olmaz ağzım alışkın ama ben böylesini daha önce yememiştim. Bu kesinlikle başka bir şey.


Desenli peçetelere ölüyorum. Beni tanıyan kim desenli peçete görse özellikle de otantik desenliyse direk aklına ben gelirim. Bu yüzden hediye sayılmaz ama kendime hediye olarak bizzat kendim aldım. Çorap hediye geldi. Bir iki tane farklı desenli olan bu çoraplarda bu yıl favorim. Panduf alamadım bu yıl bunu bilen hediye sahibi bir kaç çeşit termal kaydırmayan çoraplardan almış. Otantik desenli her şeye bayılıyorum bu yüzden çorabı giymeye kıyamıyorum. Birde ayrı kişilerden geldi ama şu eşofmanlarla takım gibi olabilir bu çorap iyi denk geldi.


Safranlı sabun akneler için yararlıymış. Bu kalıp sabunlara o kadar çok takıntılıyım ki evde nereye baksanız çeşit çeşit bitkisel sabunlar var ama yine de gözüm duymuyor. O yüzden favorim sabun oldu ve kullanmaya kıyamıyorum şuan. Safranlı sabunun yanı sıra başka birinden 2 adet sabun daha geldi. İki sabunda Profed marka. Bu iki ürünün en önemli özelliği paraben içermemesi. Ayrıca ürünün birinde parafin de yok. Ürünün biri Keçi Sütlü Sabun, paraben içermeyen bu ürün doğal peeling etkili bir sabun. Bu ürün aknelere çok iyi geliyormuş ve hediye eden kişi bu ürünü çok tavsiye etti. Diğer ürün ise Doğal güzellik sabunu. Bu üründe paraben ve parafin içermiyor. Cilt tonu dengelemenin yanı sıra beyazlatıcı etkisi olan bir ürünmüş. Kullanım alanları yüz, genital, koltuk altı ve dirsekmiş. Bu üç üründe yüzüme kullanılmak üzere beklemeye geçti. Bu sivilcelerden kurtarmalarını umuyorum. Özellikle çene altı sivilceleri beni çok üzüyor.

 Ve bonus Boncuk kız

İlk defa hediye olarak canlı bir varlık aldım. Yılbaşı dolayısıyla gelen bu hediye bana çok özel ve farklı geldi. Çünkü bu Boncuk kızın bir sahibi varmış ve sahibinin hayat şartları değiştiği için başkasının sahiplenmesi gerekmiş. Boncuk kız isteğim dışında sorumluluğum altına girdi. Başta ne kadar içsel olarak istemesem de bu hafta 2. haftamız bitti. Sanırım birden bağlandım bu Boncuk kıza çok akıllı ve kişiliği olan bir kuş. bir önce ki yaşamında umursamaz olduğundan dolayı kedi olarak varlığını sürdürdüğünü düşünmeye başladım. O kadar akıllı ve özgürlüğüne düşkün ki bir şeyi istemiyorsa asla yaptıramıyorum. Kendi kafesinden ne zaman çıkacağına ve gireceğine kendi karar veriyor. İlk geldiğinde kafesini değiştirmek istedim ama boncukları var kafesin ve ismi de galiba oradan geliyor. 2 yaşında olan bu kız büyük bir ihtimal 2 yıldır bu kafesi evi olarak görmüş. Boncuk diye seslendiğimde boncuklarıyla oynamaya başlayan bu kıza kötülük yapacağımı düşündüm. Kafesi harici her şeyini çok seviyorum bu kızın elimi ısırması bile tatlı geliyor. İyi ki hediye olarak gelmiş bana iyi ki hayatıma girmiş. Gerçekten bir canlıyı sahiplenmek ve arkadaş olmak insanı iyi hissettiriyor. Yalnız hala muhabbet kuşlarının evimize bize iyi gelmediği inancındayım. İnşallah ona iyi bakıyorumdur ve bana alışmıştır, ağzı dili yok ne düşünüyor bilemem, inşallah kızmıyordur bana.


İşte böyle aile içinde böyle bir hediye furyası oldu. Mutlu muyum evet ne kadar bir şeyler eksik olsa da hayatım bir şekilde ailem tarafından dolduruluyor. İyi ki varlar, ALLAH yokluklarını göstermesin. Benim yılbaşı serüvenim böyle geçti. 

Peki sizin nasıl geçti neler yaptınız?

Yorum Gönder

30 Yorumlar

  1. Hediyelerini güle güle kullan. :D Yılbaşım güzel geçti fakat inanır mısın bir tek kişi bile mutlu yıllar mesajı atmadı. Yılının güzel geçmesi dileğiyle ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa! Neden atmadılar bana da geri dönen bir iki kişi oldu herkese attım çok ayıp ettiler hainler. Amin, canım cümlemizin inşallah. :)

      Sil
    2. Benimde pek arkadaşım yok belki de bu yüzden ama bari toplu mesajlarına denk gelseydim yahu ahaha :D Amin, abla amin. :)

      Sil
    3. O da mı yoktu piii. :D

      Sil
  2. Oooo harika. Gule güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel hediyeler öyle, maşşallah..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel hediyeler hepside çok güzel gerçekten güle güle kullan 😊o boncuk kıza bayıldım 😍benimde var bir tane kendisi kız ama biz ona muhitin diyoruz çünkü geldiğinde yavruydu bilmedim sonradan öğrenim ismide öyle kaldı 😀şimdi bir buçuk yaşında kuzum 😊inşallah güzel bir bağ olur güzel ömrü olsun inşallah canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhittin mi? :D Küçükken yeşil bir kuşumuz olmuştu biz de ona Memiş ismini vermişlerdi dişiydi ve o zamanlar Medyum Memiş çok ünlüydü herkesi ısırdığı için o ismi vermişti bir önce ki sahibi. :)

      Sil
  5. Çok güzel hediyeler, insanın ailesi gibisi var mı? Kuşunuzun da muhabbeti bol olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yok. Aile her şey. İnşallah muhabbeti bol olur eşinden ayırmışlar galiba bunalımda biraz kızımız. :)

      Sil
  6. Sayfanızın tasarımı çok başarılı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koregunluklerim.blogspot.com.tr blogunun sahibesi yaptı tasarımımı. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. hediyelere değil 7 yıldır arkadaşım yoka takıldım ben:s nasıl yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne nasıl? Basbayağı yok, 7 yıl önce medeni bir şekilde görüşmek istemediğimi belirttim ve helalleşerek bitirdim arkadaşlıklarımı. Dostum da, arkadaşımda yok ve hayatıma dost, arkadaş almak istemiyorum. Belki ilerde evlenirsem bir iki belli mesafede komşum olabilir. Onun harici düşünmüyorum. Bu gerçek hayatım için geçerli tabii ki. Buradan tanıdığım çok güzel blogger arkadaşlarım var. :)

      Sil
    2. ama neden, insan arkadaşsız nasıl yaşar ki

      Sil
    3. Asıl neden birine bağımlı olmalıyız bunu sormalısın, 2 gün sonra arkadaşım diye bağlandığımız insanlar yanımızda kalacak mı kalmadığı zaman duygularımız nasıl olacak bunu düşünmeliyiz. :) Arkadaşsız, annesiz, babasız, kardeşsiz, akrabasız hatta eşsiz ve çocuksuz da yaşanabiliyor emin olabilirsin. Tek geldik tek gideceğiz bu yüzden insanlara fazla bağlanmamak gerek. :)

      Sil
  8. Güle güle kullan hediyelerini. :) Ben de Holika Holika'nın ürünlerini merak ediyorum. Hassas bir cildim var bu yüzden çabuk reaksiyon gösteriyor ama yine de bir şans verebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas cildin için nasıl olur bilmiyorum ama ürünlerden memnun kaldım şans vermelisin teşekkür ederim. :)

      Sil
  9. benim de hayatımın büyük kısı evde ve yalnız geçiyor, arkadaşım da belki yok değil ama yok denecek kadar az^^ hediyelerim de tabii doğal olarak sırf aileden geldi. yani yazınla çok bağdaştırdım kendimi, empati kurdum sanki^^ iyi günlerde kullan. özellikle holika holikalara bayıldım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Empati kurduğun için teşekkür ederim. Az insan çok huzur felsefesi en güzel ve doğru olanı gibi geliyor bana. Teşekkürler evet çok güzeller özellikle renk veren dudak kremleri hem silinmiyor uzun süre kalıcı hem koruyor hemde ruj gibi şu an favori ürünüm onlar rujlarımı çöpe attıracak derecede sevdim. :D

      Sil
  10. ay çok güzeller güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  11. Hay darısı başıma. Sanki herkes beni unutmuş. Hayırla kullan inşallah. Daha iyileri her zaman olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, teşekkür ederim. Cümlemizin inşallah canım benim. :)

      Sil
  12. İyi günlerde hepsini kullan :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)