O Kız(Dizi)

Erkan Petekkaya için beklediğim dizi sonunda yayın hayatına başladı. Bu dizinin fragmanlarını görünce merak ettiğim ve korktuğum bir kaç sahne vardı. O sahneler korktuğum gibi çıkmadığı için sevindim. Erkan Petekkaya açık ara farkla bölümün kahramanıydı. Diğer oyunculardan farklı olarak daha fazla efor harcaması gerek.

Erkan Petekkaya'nın karakteri özel bir karakter. Bu yüzden işi çok zordu. Hem doğal oynayacak mı hem de izleyici sevecek mi merak konusuydu. Gördüğüm kadarıyla izleyici karakteri çok sevdi ve on numara beş yıldız bir performans çıkardı. Bir kez daha iki kadın arasında kalan zengin adam karakterlerinden vazgeçtiği için çok sevindim. Yıllarca kendini bir kalıba sokmuş olması ve bizi bu lezzetten mahrum etmiş olması üzücü.

Dilin Döğer'i tanımıyorum. İzlediysem de daha önce hatırlamıyorum ama güzel bir iş çıkardı. İlk bölüme göre performansı oldukça yerindeydi. Gerek duyguyu izleyiciye geçirmesi gerek oyunculuğunun yerinde olması hoşuma gitti. Eğer şans verilirse iyi yerlerde görmemiz gerek oyuncu adaylardan biri. Oyunculuğunu gerçekten sevdim.

Sezin Akbaşoğulları'nı görünce aklıma Erkan Petekkaya ile başrol olduğu dizi aklıma geldi. O diziye bayılırdım. Bu dizide de keşke partner olsalardı diye aklımdan geçirdim. Acayip bir çekim vardı aralarında. Sezin Akbaşoğulları'na karakterini yakıştırmak istesem de yakıştıramadım. Kötü kadın karakteri pek yakışmıyor. Daha doğrusu yüzü masum görünen hiç bir oyuncuya yakıştıramıyorum. Fakat bu performansını etkilememişti. Gayet güzel bir performans çıkarmıştı.

Cengiz Orhonlu sanırım yeni bir oyuncu. Daha ünce bir işte oynadı mı emin değilim. Fakat oyunculuğu beklediğimden iyi çıktı. Fragmanlarda sanki pot duracak diye düşünüyordum. Fakat tam tersi beklediğimden iyi bir performansı vardı. İlk bölümde karakterine bayağı bir hakaret ettim. Karakteri çok iğrenç.

Dizinin yönetmeni Özlem Günhan, yönetmeni tanımıyorum ama çekim stilini sevdim. Ekibiyle birlikte güzel iş çıkardığını düşündüm. Sadece geçişler sanki biraz hızlı ve birbirinden bağımsız hissi verdi ama ilk bölümün günahı olmaz, olabilir böyle şeyler diye düşündüm. Dizinin oyuncu kadrosu güzel seçilmiş. Hikayesi ve işleyişi hoşuma gitti. Replikleri çok düz yazılmıştı. En azından Erkan Petekkaya ile olan sahnelerde biraz anlamlı cümleler olabilirdi. Dizi alttan alttan güzel mesajlar verdi ama çoğu sahnesinde rahatsız oldum. Mesela evin eniştesinin davranışları, Ozan ve Sitare karakterinin davranışları beni rahatsız etti. Evet bir mesaj verilmek isteniyordu ama biraz daha rahatsız etmeden verilebilirdi. Genel olarak baktığımda dizi her şeyiyle güzeldi. Bir iki kusur vardı ama ilk bölüm olduğu için görmezden gelinebilir diye düşünüyorum. Dizi arayışında olanlar için güzel bir seçenek olabilir. Bu yüzden şans vermek isteyenler şans verebilirler.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

O KIZ
Tür:
 
Dram, Romantik, Aile, Entrika
Yönetmen: Özlem Günhan
Senaryo: Sırma Yanık
Yapım: Content House
Yapımcı: Nilgün Sağyaşar
Yapım Yılı: 2022
Yayın Günü: Çarşamba
Yayın Kanalı: KANAL D
Başlangıç Tarihi: 21 Eylül 2022
Konu:
Zeynep, binlerce genç kız gibi sosyal medya fenomeni olup, yaşadığı fakir hayattan kurtulmanın hayallerini kurar. Ama o, bunun için çabalarken bir yandan da babasına “annelik” yapmaktadır. Çünkü 45 yaşındaki koca adam, 5 yaşında bir çocuğun duygusuna ve zekasına sahiptir. Elindeki oyuncak arabası, çocuksu şakaları, küsüp barışmalarıyla tam bir çocuk adamdır Kadir. Ana rahminde boynuna dolanan bir kordona kurban gitmiştir. Kadir “Sınav” olarak doğmuştur, sadece anasına babasına değil aynı zamanda evladına. Öyle der dedesi Zeynep’e. Zeynep’in hayalleri büyüktür ve halasının evinde yaşadığı sığıntılıktan, kuzenleriyle sığışamadığı emanet odadaki yer yatağından, onları mazeret edip halasını ezen eniştesinden, halasının öfkeli yorgunluğundan, imkansızlıktan, parasızlıktan kurtulmak istemektedir. Yaşamak istediği hayatı yaşayan sosyetik fenomen Ozan’ın ise her hafta evine temizlikçi olarak gitmektedir. Zeynep bir gün o evde iş kadını Sitare ile tanışır. Sitare ise onlarca sosyal medya fenomenini yönlendiren menajerlik ajansının sahibi tam bir patroniçedir. Ve Ozan’ın gizli sevgilisi…
Oyuncular:
Erkan Petekkaya
Dilin Döğer
Sezin Akbaşoğulları
Cengiz Orhonlu
Macit Koper
Asiye Dinçsoy
Orhan Kılıç
Ayten Uncuoğlu
Münire Apaydın
Ilgın Çakır
Melih Selçuk
Ece Efe
Göktuğ Yıldırım
Cem Kurtoğlu
Deniz Bakacak
Mustafa Konak
Nehir Gökdemir
Zeynep Sönmez

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Henüz fırsat bulamadım ama bugün bakacağım. :)

    YanıtlaSil
  2. Valla üstadem sen iyi takip ediyorsun bu dizi işlerini✌️

    YanıtlaSil
  3. Baştan sona izlemedim ama denk geldiğimde göz atmıştım. Kısa da olsa Erkan Petekkaya'nın
    bu rolüyle oyunculukta ki yeteneğini çok iyi gösterdiğini fark ettim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkan Petekkaya bölümler geçtikçe karakteri ile daha bütünleşiyor. İlk bölüme göre daha da iyi oynuyor. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)