renkli Nerede?

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Yılbaşından sonra bloguma giriş yapmayınca sorular gelmiş (teşekkür ederim),
''renkli neredesin?'' diye.
renkli burada ve her gün bloguna bakıyor.
Sadece bir süre yazı yazmak istemedim.
Daha doğrusu 2021 yıpranmasından sonra kendimi biraz dinlemek istedim.
Bu 16 günde eğitimimle ilgilendim ve bilgisayar açmak istemedim.
Telefondan da yazamıyorum, daha doğrusu ilham gelmiyor.
Bu yüzden de bloguma baksam bile güncelleyemedim.
Kısacası blogumu bırakmadım ve buradayım.
2022 sizde nasıl başladı bilmiyorum ama bende tam bir cacık başlangıç oldu.
Bence 2021 bitmedi bize oyun yapıyor.
Sonuç olarak bol şükür, bol dua ve pozitif bakış açısı ile yaşıyor, gidiyoruz.
Hayatın her şeye rağmen yaşamaya değer olduğunu düşünüyorum.
Sonuçta sınav dünyasındayız bir yerden tutsan öbür yerden elinde kalıyor.
Acısıyla tatlısıyla günlerimiz geçiyor.
Her zaman ''ALLAH bundan kötü yapmasın, en kötü günümüz böyle olsun.'' diyorum.
Eğer sizde benim gibi sıkıntılı bir dönem yaşıyorsanız böyle düşünün ve hayata sımsıkı sarılın.
Bu kısacık yazıma Mevlana'nın sözü ile son vereyim.

''Olmaz dediğin ne varsa olur.
Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın.
En garibi de bu'dur ya; öldüm der durur yine de yaşarsın.''
- Mevlana

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. İnsan arada dinlenmek istiyor, benimde yaşadığım bir durum. Bolca enerji toplayıp sıkıntılarından kurtularak en kısa zamanda dönersin umarım abla. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canı, bol enerjili olduğum günlere dönmek için sabırsızlanıyorum. ALLAH izin verirse istiyorum. :)

      Sil
  2. 2022 umarım daha iyi geçer. 2021 herkesi zorladı.

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu huzurlu saglıklı günlere

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)