Kardeşlerim (Dizi)

Bu dizi tam pazar gününe gelecek diziyi cumartesi gününe koymaları talihsizlik olmuş. Fakat pazar güne başka dizi var sanırım ondan mecburen bir kaç dizinin dişli rakip olduğu bir güne koymak zorunda kalmışlar. Bu reyting konusunda bana göre sıkıntı yaratabilir. Bu yüzden inşallah bu kadar dişli rakibi olan diziler arasından güzel bir sonuç alır.

Dizi beklentimin üstünde bir başlangıç yaptı. Hatta beni bazı sahneleri istemsizce ağlattı. Dizinin konusu çok tanıdık. Anne ve babası olmayıp bir kaç kardeşin hayatta tek başına kaldığı bir çok dizi sayabilirim. İşleyiş konusunda da güzel olmasına rağmen ilk bölümde bu dizilerin hemen hemen aynısıydı. Hatta bundan dolayı seyirci ikiye bölündü. Bazıları diziyi sıkıcı bulurken bazıları çok beğendi. Fakat buna rağmen akıcı ve çekici bir başlangıç yaptı.

Celil Nalçakan'ı bu dizide biraz kötü bir karakter olarak göreceğiz. Daha ilk bölümden aşırı sinir bozucu ve rahatsız edici bir karakterdi. Benden bol bol hakaret almayı ihmal etmedi. İlk blümde performansı çok güzeldi. Usta bir oyuncu olduğunu resmen ilan etmişti.

Halit Özgür Sarı bir önceki projesinde bir iki bölüm gözüktü sonra sessizce ortalıktan kayboldu. Hep nerede diye merak ederken bu diziden çıktı. Değeri ne kadar bilinir bilmiyorum ama yetenekli bir oyuncu. İnşallah olması gereken yerde olur. İlk bölümde genç oyuncuların hepsi iyiydi ama genç oyuncuların arasında farkını gösteriyordu. Özellikle kara haberi ilk aldığı zaman verdiği tepkiler çok doğaldı. Bence güzel ağlayan bir oyuncu.

Ahu Yağtu neden hep bu tür karakterlerde oynuyor acaba? Hep böyle ilişkileri sorunlu olup başka erkeklerde mutlu olmayı aramış kadın karakteri. Ha birde zengin kadın karakteri... Ne bileyim daha farklı bir karakterde görebilecek miyiz acaba? Çok iyi bir kadın ya da fakir bir kadın karakterinde. Bence oyunculuğu iyi ama birbirinin devamı karakterler gibi. Keşke oyunculuğunun ne kadar geniş olduğunu izleme şansımız olsa. Neyse ilk bölümde performansı güzeldi. İki partnerine yakışmıştı, karakteri nasıl devam edecek merak ediyorum.

Cüneyt Mete'nin saçları çok güzel olmuş fazla uzatınca. Hatta Halit Özgür Sarı ile çok benzemişlerdi. Oyuncu olmasalar yan yana olsalar akraba bunlar dersin. Cüneyt Mete'yi hep kötü karakter olarak dizilerde gördük. Bu dizide sanki iyi bir karakter gibi geldi. İlerleyen bölümlerde nasıl işlenir bilmiyorum ama inşallah iyi bir karakter olarak devam eder. Eşi biraz problemli bir tip olduğu için kötü bir karaktere de dönüşebilir.

Fadik Sevin Atasoy, Cüneyt Mete'nin eşi karakterine hayat veriyor. Dizilerin olmazsa olmazı fettan yenge biri olmalıydı. Bu karakter de Fadik Sevin Atasoy'a nasip olmuş. Uzun zamandır dizilerde göremiyordum ve izlediğimde özlediğimi anladım. Oynadığı karakterin hakkını vermiş. İlk bölümde performans olarak en beğendiğim oyuncu oldu.

Su Burcu Yazgı Coşkun minicik bir kızdı ilk izlediğimde. Şimdilerde ise genç kız olmakla kalmamış oyunculuğunu da daha güzelleştirmiş. Öyle içten öyle güzel tepkiler veriyordu ki tamamen doğaldı.
Beni oyunculuğu ile ağlatmayı başardı. Gelecekte eminim çok iyi yerlere gelecek. Bence bu oyuncunun kıymetini bilmemiz lazım.

Yiğit Koçak'ı gördüğümde her seferinde artık ülkemizde popüler olmayan kısa videolar çekilen bir platformda ünlü müydü ben mi öyle hatırlıyorum bir türlü bilemiyorum. Gerçi başka biriyle de karıştırıyor olabilirim. Her neyse diğer oyuncular gibi Yiğit'in de performansı güzeldi. Açıkçası diğer iki oyuncuya göre bana tam geçmedi. Fakat bireysel olarak acıyı güzel gösterdi.

Aylin Akpınar dizinin çocuk oyuncusu. Yaşına göre büyük bir yük yüklenmiş sırtına ve bu yükün altından güzel çıkmıştı. Maşallah ülkemizin çocuk oyuncularının her biri yetenekli.

Dizideki tüm oyuncular güzel oynamışlardı ve hemen hemen hepsi değerli oyunculardı. Dizinin kadrosu hoşuma gitti. İnşallah senaryonun işleyişi güzel yazılır ve bu kadro harcanmaz. Müzikleri içten olmuştu özellikle jenerikte kullanılan müzik hoştu. Jeneriğin kendisi de güzeldi. Zaten teknik açıdan harika işler yapıyoruz bu dizide onlardan biri olmuştu. Yani teknik kısım dört dörtlüktü. Özellikle inşaattan düşme sahne çok inandırıcı olmuştu. Sadece trafik kazası sahnesinde arabanın biraz daha özenilmesini isterdim. Sanki çarpma anında olması gereken şeyler olmamış gibi geldi. Bunun haricinde bir sorun göremedim. Eğer entrika ve dram türünü seviyorsanız diziye şans vermenizi tavsiye ederim.
 -reklam değildir.-
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
 KARDEŞLERİM
Tür: Aile, Dram
Yönetmen: Serkan Birinci
Senaryo: Gül Abus Semerci
Yapım: NGM Media
Yapımcı: Nazlı Heptürk
Yapım Yılı: 2021
Yayın Günü: Cumartesi
Yayın Saati: 20.00
Yayın Kanalı: ATV
Başlangıç Tarihi: 20 Şubat 2021
Konu:
Kadir, Ömer, Asiye ve Emel… Birbirlerine sıkı sıkıya bağlı bu dört kardeş, yaşanan bir dizi talihsiz olayın ardından hem annelerini hem babalarını kaybederler. Koskoca dünyada artık birbirlerine tutunmak dışında başka yapabilecekleri hiçbir şey, tutabilecekleri hiçbir el kalmamıştır. Ta ki yaşananlara sebep olan Akif Atakul'un sahip olduğu kolejin kapıları ve dolayısıyla hayatları bu çocuklara açılana kadar… Zenginin ve yoksulun, suçlunun ve mağdurun yollarının kesiştiği bu yeni hayat, herkesi yeni birine dönüştürürken, Kadir ailesini ayakta tutmak, kardeşlerini korumak ve bir arada tutmak için elinden ne gerekiyorsa yapacaktır.

Oyuncular:
Celil Nalçakan
Halit Özgür Sarı
Ahu Yağtu
Cüneyt Mete
Fadik Sevin Atasoy
Su Burcu Yazgı Coşkun
Yiğit Koçak
Aylin Akpınar

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Dizi buram buram dram kokuyor. 😂 Bol miktarda da zengin fakir çatışması olacak belli ki.

    YanıtlaSil
  2. Küçük kadınları anımsatıyordu tanıtımları. Sanırım ben acıklı filmlere bakamıyorum. Nefesim daralıyor izlerken aşırı empati yapıyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benzeyen dizilerden biri oydu. Ölçülü olursa dramı severim. :)

      Sil
  3. Konu bilindik bir konu ama işleyişi önemli bir de oyunculuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşleyişi yerindeydi, oyuncular zaten kendini kanıtlamış ve zamanın çocuk oyuncularıydı. Ağırlık olarak deneyimli oyunculardı. No-name diyebileceğimiz bir iki oyuncu vardı kadroda :)

      Sil
  4. Hızla giriş yapan bir dizi oldu ama henüz izlemedim😊

    YanıtlaSil
  5. bu dizi benim tarzıma uygun değil.

    YanıtlaSil
  6. Türk dizi pek izlemiyorum. Çünkü gerçekten çok uzunlar. Keşke 40 dakika yapıp düzgün bir konuyla dünyaya açılsalar daha güzel olacak da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzunluk konusunda haklısın, oyuncuları da bu durum çok zorluyor. Dünyada en çok dizi satan 2. ülkeyiz. (1. ABD) :)

      Sil
  7. İlk bölüme rağmen baya güzel ve izleyiciyi ekranda tutan bir diziydi. Ama çoook uzun maalesef 😊

    YanıtlaSil
  8. Dram sevmiyorum o yüzden bakmayı planlamıyorum. Çok etkileniyorum çünkü :)) Dizi satmada ikinci ülke olduğumuzu bilmiyordum bu arada şaşırdım. Yine emek dolu bir yazı olmuş ellerine sağlık.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı popüler başka ülkelerde dizilerimiz. :)

      Sil
  9. Fragmanlarına bir kaç defa denk gelmiştim ama izlemedim hiç :) Acaba izlesem mi ? :D

    YanıtlaSil
  10. Konu tanıdık dediğin gibi, hüzünlü bir dizi. İnstagramda repliklere denk geliyorum sağlam bir hayran kitlesi oluşmaya başlamış :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)