Çekiliş Kazandım




Ben çekilişlerde çok şanssız bir insanımdır. 
Çıkmayacağını bildiğim halde katılmaktan da kendimi alamam.

Instagram akışımda gezinirken bir baktım bir hesapta çekiliş var kaçırır mıyım... Bende çıkmaz ama belki çıkar diye düşünüp katıldım ve bana çıktı.

Tabii  çıktığına dair hikayeyi görünce şaşırdım.

Beş adet kitap seçme hakkım vardı ama ben dört kitap seçtim. Bu dört kitapta çok istediğim kitaplardı.

Seçtiğim kitaplar;
Kırmızı Pazartesi - Gabriel Garcia Marquez (Can Yayınları)
Doğu Avrupa'da Yolculuk - Gabriel Garcia Marquez (Can Yayınları)
Dönüşüm - Franz Kafka (İndigo Kitap)
Milena'ya Mektuplar - Franz Kafka (İndigo Kitap)

Seçtiğim kitaplar istediğim ama bir türlü alamadığım kitaplardı. Sanırım seçmek için iki saat filan uğraştım. Başka kitaplar seçtim içime sinmedi, değiştirdim tekrar kitap seçtim derken iki saat sürmüş olabilir. Sonra istediğim kitapları bildirdim ve kısa sürede elime ulaştı. 

Ayrıca kitapların elime ulaşmasında hiç bir ücret ödemedim. 
Şimdi merakla okumayı bekliyorum ama öncesinde sizlerle sevincimi paylaşmak istedim.

 Umarım seçtiğim kitaplar seçtiğime değer ve keyifle okurum. 

 Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.


Yorum Gönder

24 Yorumlar

  1. Ben de senin sayende keşfetmiş oldum ve katıldım!

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler. Bana da hiç çekiliş çıkmadı ama arada katılmadan edemiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bende öyleyim ve yine de katılıyorum. :)

      Sil
  3. Çekiliş çıkmayanlar olarak umudunu kaybetmeyenler :)
    Neyseki bu Sefer şans dönmüş ve çok güzel kitaplar seçmişsin :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim :) seçtiğin üç kitabı okudum güzeldi keyifle oku :)

    YanıtlaSil
  5. Bende o konularda şanssızımdır hocam, hadi iyi günlerde okumak dileğiyle :)))

    YanıtlaSil
  6. Ben de hemen çekilişe katılacağım umarım bana da çıkaaaaar 😊

    YanıtlaSil
  7. Keyifli okumalar canım. Bende iki kere tarif kazandım ama kitap kazanmayı çok isterdim şans yok o yönde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen sende katıl canım belki sana da çıkar süresiz çekiliş zaten. :)

      Sil
  8. Tebrikler canım şimdiden güzel okumalar😊

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim Zuhal ablaaa 🥳🥳 çok güzel kitaplar gelmiş keyifli okumalar dilerim yorumlarını da yazarsın inşallah 😍😍❤️

    YanıtlaSil
  10. O zaman şansın dönmüş diyelim bu gazla bütün çekilişlere katıl bence :))) keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet döndü sanırım. Katıldım, katıldım. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  11. Bende çekilişler çıkmamasına rağmen ısrarla katılanlardanım :)) Keyifli okumalar diliyorum^^

    YanıtlaSil
  12. Adına çoook sevindim, ben de geçen aylarda hiç ummadığım bir şekilde kitap kazanmıştım, ben şok. :D Keyifle oku hepsini, ben de bir bakayım sayfaya^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmalısın, bence seversin. Çekilişin en güzel yanı tercihi sana bırakmaları ve süresiz bir çekiliş olması. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)