12 aylık 1 yılda, 6. aya giriş yapıyoruz. Ne çabuk yılın yarısına geldik anlayan var mı? Şahsen ben bir şey anlamadım. Zaman o kadar hızlı geçiyor ki sanki dün yılbaşında geri saymışız gibi hissediyorum. Aslında son 3-4 yıldır böyle hissediyorum. Yıl sonu gelip geri baktığımda bomboş bir yıl geçirmiş oluyorum. Nedense yaşımdan kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım. Yaşım ilerledikçe zaman kavramı da hayatımdan yok oldu gitti. O gençliğimde ki yaşama hevesi de yok. Resmen günü öldürmek adına yaşıyormuşum gibi geliyor. Aslında çok da yaşlı bir insan değilim. Daha 27 yaşında, baharımda sayılırım ama garip bir durum içerisindeyim. Gerçekten şu 5 aya baktığımda sadece hastane, ev işi, okul ve yatmak aklımda kalan. Şöyle de güzel bir anım oldu diye bileceğim elle tutulur bir gün yok. Gelecekte çocuklarıma şu yılda da şu olmuş diyebileceğim bir an'da yok. Çevremde de böyle söylemleri çok duyuyorum. Cidden bu teknoloji çağı ilişkileri ve günlük yaşamımızı hızla etkilemiş gibi duruyor. Tabii bunun yanında ülkemizde ve Dünya'da olan olumsuzluklarda sebep olabilir. İster istemez günlük yaşamımızı etkiliyor ve yaşam kalitemizi düşüyor olumsuz olaylar. Açıkçası yaşamın tadı, yaşamın amacı neydi unutmaya yüz tutmuş bir haldeyiz. 5 aydır günümün yarısı dışarıda geçtiği halde o günü hatırlamamak çok enteresan duruyor. Gerçekten uyandığımdan bu yana düşünüyorum ne zaman 6. ay oldu ve ben bu geçtiğimiz 5 ayda ne kadar kendime yararlı oldum? - Hiç! Vallahi bu durumun sonu nereye gider belli değil ama ciddi anlamda kendi hayatım üzerinde rahatsız edici bir olduğunu fark ettim. Kalan 6 ay için hayatımda neler yapabilirim oturup bunu ciddi olarak düşünmem lazım. Tek ben ve çevrem mi böyleyim yoksa herkes mi böyle bilmiyorum ama bir şeyler yapmak için hareket etmemin zamanı geldi sanırım. Kalan ömrümde geçmişe baktığımda bir anı kalsın istiyorum. Düşünüyorum da ne yediğim yemeğin tadı var ne yaşadığım günün tadı var. Son yıllarda tadını çıkarmak yerine sadece tüketmek için yaşadığımı düşünüyorum. Boş günler, aylar, yıllar geçirsem de hoş geldin Haziran. Umarım bana bir şeyler katarsın renk olursun.