Dedikodu//Super Junior Eunhyuk Yuvasına Döndü

Bu yazıyı hiç yazasım yok. Aslında hiç bir şeye hevesimde yok. Sevindim mi üzüldüm mü onu da bilmiyorum. Fakat bildiğim bir şey var ki Koreli ELF'ler insanda heves ve iştah bırakmıyorlar. Normalde bir insana ya da bir topluluğa böyle bir yakıştırma yapmam ama Koreli ELF'ler son yıllarda sürüngen gibi gözüküyor gözüme ve leş gibi ağızları var. Beni sosyal hesaplarımdan takip edenler zaten bilirler ki ben ilk ELF olduğum günden itibaren Koreli ELF'ten nefret ediyorum. Zaman zaman yeri geldikçe de çekinmeden bu fikrim hakkında yazılar yazıyorum. Şu an görüyorum ki hislerimde ve düşüncelerimde çokta haksız değilmişim. Super Junior hayranı olmamın 7. yılı olması gerek. 7 yıldır Kore'de askerlik 2 yıl olsa dahi her üye için tek tek şafak saydım. Tabii ki şimdi askerde olan üyeler içinde şafak sayıyorum. Yalnız ilk defa bu dönemde üyeler döndüğü için üzgün müyüm sevinçli miyim anlamıyorum. Çünkü iki tane üyemize şu an haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Bunun yanında dün Eunhyuk döndüğü için sevinçliyken Koreli ELF'lerin bekleme yerinde çok olmadığını genel olarak başka ülkelerin ELF'lerinin olduğuna dair şeyler okudum. Büyük ihtimal karşılamaya giden Koreli ELF'ler de Jewels'lerdi. Maalesef internete düşen fotoğraflarda da bu çok belli oluyordu. İnanılmaz üzüldüm. Eminim bu durumu Eunhyuk fark ettiyse ya da bu gün okuduysa o da içerlemiştir. Onun haricinde takip ettiğim kadarıyla çok güzel bir karşılama olmuş. Karşılamaya Leeteuk, Yesung, Shindong ve Donghae gitmiş. Eunhyuk çıkışı sırasında fanlar ve Eunhyuk arasına sarı bant çekilmiş ve daha sonra bir hayran buluşması olacakmış.

Asker Gidiş-Geliş Tarihi: 13 Ekim 2015- 12 Temmuz 2017

Dün bu olaylar öncesi çok heyecanlı ve mutluydum. Eunhyuk'un askere gidişini hatırlıyorum da hayranlarıyla birlikte şipidik şipidik birliğine teslim olmuştu. O günden bu güne sanki Eunhyuk çok kısa bir askerlik yaptı gibi geliyor. Oysa neredeyse 2 yıl oldu bile. Askere gitmeden evvel insanların doğruları görmesi ve son anda adeta aklamış gibi olması biraz olsun içimi rahat ettirmişti. Nitekim dönüşünde de netizenler tarafından tebrik edilerek karşılandı. Bu bana göre iyiye işaret ama artık biraz daha dikkatli olması lazım. Dansını, rapini, koreografilerini çok özledim. Umarım hemen şovlarda, programlarda bir yerlerde kendini gösterir ve özlemimizi gideririz. Yine de her şeye rağmen 12 Temmuz 2017 günü sağlıklı bir şekilde döndüğü ve kendine iyi baktığı için mutluyum. Hoş geldin tatlı Hamsi.

Hayranlar Korece bannerlar hazırlamışlar bunlardan bir kaçı : 


Her zaman ki gibi  müdavimi olduğum Super Junior - Turkish Sapphire Blue  sayfasını kaynak olarak baz aldım. 

1."Kimi daha çok özledin? Biz mi yoksa kız grupları mı?"

2."Birazlığına uzak kaldık ama bugün seni görünce anlıyorum ki seni hala eskisi gibi seviyorum"

3."Dalnim'imiz hoş geldin!
Çavuş Lee, bu süre boyunca çok sıkı çalıştın. 
Kafamızı tıraş etmediğimiz için özür dileriz~!
Parlamaya devam et!"

4.Biz saçımızı tıraş etmedik ki k k k k k k k k k k k k

&& Eunhyuk terhis oldu &&

HABER: Eunhyuk "Askerden dönmek iyi geldi ama üzücü de, rüya gibi"
KAYNAK: X Sports News via Naver

1. [+214, -14] Üzgün olduğunu sanmıyorum...

2. [+188, -12] İyi iş çıkardın!!!!

3. [+63, -6] Tebrikler, şimdi aktif promosyonlar yap~

4. [+37, -4] Tebrikler!!

KAYNAK: Naver

1. [+1,850, -55] Ünlülerin askerliği çok çabuk bitiyor

2. [+1,428, -37] Kendinizinki dışında herkesin askerliği çok çabuk bitiyor gibi ㅋㅋ

3. [+765, -26] Zaman uçup gidiyor

4. [+155, -7] En azından SM'in idollerini zamanında askere göndermesi iyi bir şey

5. [+161, -14] Askerliğini de tamamladın artık, istediğini yapabilirsin!

KAYNAK: Nate
1. [+21, -5] Arkasına bakınca hiç Koreli hayran olmadığını görebiliyorsunuz ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah Eunhyuk-ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ SuJu'ya ne oldu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+17, -2] Niye sadece yabancı hayranlar gitmiş?? Koreli hayran yok

3. [+17, -2] Şimdi onu sık sık eğlence şovlarına görürüz

4. [+9, -1] Tatil gününü bu sıcak havada bir ünlüyü beklemek için niye geçirirsin ki? Erkek arkadaşları yok mu?
ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+145] Koreli değillerse ne olmuş?? Koreli ELF'ler anca laf yapıyor ama gruba hiçbir faydaları dokunmuyor, SuJu'nun yabancı fandomu önemli asıl. Koreli fanların tek yaptığı şey sırf evlendi diye Sungmin'i gruptan çıkarmaktı 😤😤😤😤

Yorum Gönder

1 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)