Intense Krizi Nedir?

Son zamanlar çikolata reklamında duyduğum kelimelerden biri intense krizi. En son çekilen reklamında iyice samimiyetsiz ve itici bulmaya başladım. Aslında bu güne kadar hiç de merak etmemiştim anlamını ama son reklamda bir adama sırıtarak krizim tuttu diye anlatılınca acaba ne ki bu dedim. Dün biraz bakındım internette ve ne olduğunu anladım.



 Kısacası; intense krizi çikolata krizi demekmiş. Genelde kadınların pms zamanı bolca istek duyduğu çikolata yeme isteğiymiş. Fakat bu çikolata yeme isteği her insanın girebileceği bir kriz olduğunu da unutmamamız gerek. Reklam satışı için marka, doğru yerden vursa da maalesef bazı erkeklerimiz sosyal medya ve sözlüklerde hiç hoş olmayan cümleler kurmuşlar. Bu yüzden birazcık da olsa bir rahatsızlık duydum. Sonuç olarak her insan intense krizine girebilir. Adı üzerinde çikolata krizi. Bu ülke de neden bu kadar dar kafalı insan evladı var bilmiyorum ama biraz olsun aşsalar şu durumu onlar için daha güzel olur.



PMS 
Diğer adıyla regl öncesi sendromu'dur. Regl'den 1 hafta önce yaşanan hormonal değişikliklere bu isim verilmiş. Bu durum regl olana kadar devam edip, regl olduktan sonra kesilir. Araştırmalarıma göre bu durumun neden olduğu tam olarak çözülememiş ve her kişide olmazmış.
Belirtileri ise; 
  1. Kramplar
  2. Göğüslerde hassaslık
  3. Baş ağrıları
  4. sırt ağrıları
  5. Şişkinlik
  6. Sinir patlamaları veya asabiyet
  7. Hafif Depresyon
  8. Sorunlar

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Şahsen pms ile ilgisi yok intense en lezzetli bulduğum çikolata garip şekilde bağımlılık yapıyor ve hakikaten intense krizine sokuyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim çikolatasını, işte anlam yüzünden bazıları saçmalamışlar pms ile ilgili mi bilmem de ben muhakkak yerim. :D

      Sil
  2. Enişteye selamlar. Demek ki sizle kalbim karşılıklıymış. :D

    YanıtlaSil
  3. krizden mana yaptığı bağımlılık bence!kesin bunun içine de bir şeyler koyuyorlardır.onlar ne anasının gözüdürler :) çünkü inanılmaz bir bağımlılık yapıyor.sonra dediğim çıkarsa biri demişti dersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yorum çok komikmiş güldüm. ALLAH da sizi güldürsün. Valla anasının gözümü bilmiyorum ama cidden tadı çok hoş. :D

      Sil
  4. Şuan sabahın 5 i uykudan kalktım sadece çikolata değil bu ağır bi tatlı isteği o an evde ne varsa mesala 2tane 8 kek 1 brownie 3 kaşıkta saralle anca kesti ve Rgle ile kesinlikle bağlantılı bir durum kadınların tatlı krizi sadece bu özel durumda bastırır

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)