Hayat Mucizelere Gebe (Dizi)

Son zamanlar izlemekten zevk aldığım bu diziden bahsetmezsem olmazdı.O kadar tatlı bir dizi ki izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile.Özellikle hoşuma giden bir karakter var ki o da başrol kız.ALLAH'ım!O kızı nereden bulmuşlar anime karakteri gibi yumuş yumuş.Kız o kadar tatlı ki ses tonu da araya girince insanın yanaklarını mıncırası geliyor.Ah! Birde yakışıklı bir baş rolümüz var.Şahsen o da bir maşallahı hak ediyor.Nereden buldularsa adam baştan aşağı yürüyen heykel.Adamın burnu bile güzel yani.Bu ikisi haricinde büyük üstatlardan Işıl Yücesoy ve evimizin hayaleti Hande Ataizi'de dizi de göz doldurmuyor değil.Özellikle bu ikisinin rolü çok komik.Oldum olası ikisini de severim ama Işıl Yücesoy'u bu rolde görmek biraz garipsememe sebep oldu.Son yıllarda hep kötü kadın olduğundan mıdır bilmem,bir tuhafıma gidiyor.Tabi birde Yusuf Akgün var.Bu adamın olduğu her dizi nedense çok güzel oluyor,proje seçimlerinde tam on ikiden vuruyor.Bu yüzden onun rolünde başkasını düşünemezdim.Bunun haricinde dizinin genelinden bahsedersek dizi akıcı ve komik gidiyor şimdilik.Zaman zaman üzüldüğünüz sahneler olabilir.Umarım dizi kendini bozmaz ve böyle devam eder.Bence vaktiniz varsa bu diziye bir göz gezdirin.
İlk bölümü reytinglerde yayınlandığı zamanda 10., tekrarı ise 30. oldu.
Hayat Mucizelere Gebe

Tür : Romantik,Komedi
Yönetmen : Kerem Altuğ
Senaryo : Meryem Gür
Yapımcı : Fatih Aksoy
Yapım : MEDYAPIM
Uygulayıcı Yapımcı: Serpil Güler
Görüntü Yönetmeni : Barış ışık
Sanat Yönetmeni : Melih Boragan
Kanal : Kanal D
Gün : Pazar
Saat : 20:00
Başlangıç tarihi : 6 Aralık 2015
Konu:
Esma,kızı Süheyla ve torunu İnci ile örf ve adetlerini önemseyen bir üç kişilik ailedir.İnci üniversiteyi bitirmiş ve öğretmen olmak için hazırlanan bir genç kızdır.Bir gün sağlık sorunları nedeniyle hastaneye gider.Rutin bir jinekolog muayene için gittiği hastanede,doktor tarafından yanlışlıkla suni döllenme ile hamile kalır.Üstelik bebeğin babası da çalıştığı otelin sahibine aittir.İnci hamile kaldığını öğrendiği andan itibaren şok olur.Fakat şok olan tek o değildir,bu olay annesi Süheyla,anneannesi Esma,evlenmek üzere olduğu komiser Serhat ve bebeğin babası Engin Akarcalı için de şoke edicidir.Artık İnci'nin hayatı baştan aşağı değişmiştir.İnci,bebek için doğru bir kararı verebilecek midir?

Oyuncular
Damla Colbay (İnci)
Hande Ataizi (Süheyla) 
Yiğit Dikmen (Engin)
Yusuf Akgün (Serhat)
Erkan Sever (Suat)
Burcu Binici (Didem)
Demet İyigün (Gönül) 
Murat Kapu (Cenk)
Hasan Şahin Türk (Orhan)
Kartal Balaban (Levent)
İlayda Fidanlık (Ebru) 
Işıl Yücesoy (Esma)

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Genelde yerli dizileri izleyemiyorum. O yavaş akış beni delirtiyor ama meraklandım pazar günü bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yerli diziler son yıllarda çok güzelleşmeye başladı. Eskisi gibi garip değiller, birde artık bir çok ülke dizilerimizi aldığı için daha özeniyorlar galiba ondan güçlü yapımlar çoğaldı. Umarım beğenirsiniz.

      Sil
  2. Ama ben bunu da izlemedim :( Ne çok yeni dizi varmış bunu hiç görmemiştim ben teşekkürler haberdar oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, daha da gelecek, yılbaşından sonra bir sürü dizi yayına girecek. :3

      Sil
  3. Yahu su basroldeki adam Survivor'da ki yigit degil mi yoksa bana mi oyle geliyor snsnfjejsj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim bir program olmadığı için bilmiyordum. Araştırdım şuan evet oymuş. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)