Dil Dhadakne Do (Film)

O kadar çok yazmam gereken Hint filmi var ki artık birike birike  bir yıl yazılacak film  çıkmış durumda.Hepsini nasıl yazacağımı bilmiyorum.Sondan başa doğru yazmak en sağlıklısı olacak galiba.



İşin tuhafı filmin hiç bir şeyine bakmadığım için Türkiye'de geçtiğinden bir habersizdim.Benim için en büyük sürpriz de bu oldu. Film genel olarak Türkiye'de Türkiye'nin çeşitli şehirlerinde geçiyordu.Bunun yanında Fransa, İspanya,Tunus veİtalya'da geçiyordu.
Filme gelirsek;
Film genel olarak ilişkiler üzerineydi.Gerek ikili ilişkiler,gerek aile ilişkileri çok güzel bir şekilde anlatılmıştı.Oyunculara baktığımda ise; gerçekten Hindistan'ın en önemli ve tanınmış oyuncularından oluşuyordu.Farhan Akhtar.Anil Kapoor,Shefali Shah,Priyanka Chopra,Ranveer Singh, ve Anushka Sharma oynuyordu.Bu da izleyici için bence bulunmaz Hint kumaşıydı.Bu kadar iyi oyuncuyu bir arada izlemek ayrı bir zevk verdi bana.Tek canımı sıkan Farhan Akhtar'ın rolünün biraz az olmasıydı.Filmin yapımcısı olmasından mı yoksa diyalog yazmasından mı bilemedim beni tatmin etmedi.Kendine daha fazla rol biçtirmeliydi doymadım,doyamadım.Onun harici beni pek fazla rahatsız eden bir sahnesi olmadı.Bence hiç yoktan Türkiye hatrına bu filmi izlemenizi tavsiye ederim.Ben çok sevdim sizde seveceksinizdir.

Dipnot: 
Aamir Khan köpeğin seslendirmesini yaparak sesi  ile bu filmde var olmuştur. 
Dil Dhadakne Do ( Let the Heart Beat)
Tür: Aile,Romantik,Komedi
Yönetmen: Zoya Akhtar
Yapımcı: Ritesh Sidhwani,Farhan Akhtar
Yazım: Farhan Akhtar(Diyalog),Javed Akhtar (Ek Diyalog)
Senaryo: Reema Kagti,Zoya Akhtar
Hikaye: Reema Kagti,Zoya Akhtar
Müzik: Shankar-Ehsaan-Loy
Sinematografi: Carlos Katalanca
Düzenleme: Anand Subaya,Manan Mehta
Üretim şirketi: Junglee Pictures,Excel Entertainment
Dağıtımcı: Eros International
Yayın tarihi:5 Haziran 2015
Süresi: 170 dakika
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Konu:
Mehra ailesinin şirketi iflas etmek üzeredir.Zor zamanlar yaşayan aile 30. evlilik yıl dönemleri için aile dostlarıyla birlikte bir gemi turu düzenleme kararı alırlar.Bu tur 10 gün sürecek Fransa,İspanya,Tunus,İtalya ve Türkiye'de son bulacaktır.Bu tur Mehra aile üyesinin kendileriyle baş başa kalıp kendilerini sorgulamasına sebep olacaktır.Aşkı,acıyı,sevgiyi ve aile bağlarını yeniden tadacaklardır.

Oyuncular:
Anil Kapoor / Kamal Mehra
Shefali Shah / Neelam Mehra
Priyanka Chopra / Ayesha Sangha neé Mehra
Ranveer Singh / Kabir Mehra
Anushka Sharma / Farah Ali
Farhan Akhtar / Sunny Gill (Özel görünüm)
Aamir Khan / Pluto Mehra (Ailenin Köpeği- seslendirme)
Rahul Bose / Manav Sangha
Vikrant Massey / Rana Khanna
Riddhima Sud / Noorie Sood
Zarina Wahab / Smita Sangha
Pawan Chopra / Prem Mehra
Ayesha Raza Mishra / Indu Mehra
Parmeet Sethi / Lalit Sood
Dolly Mattdo / Naina Sood
Manoj Pahwa / Vinod Khanna
Preeti Mamgain / Vandana Khanna
Shireesh Sharma / Jamaal Hashmi
Divya Seth Shah / Saira Hashmi
Ikhlaque Khan / Amrish Gill
Vandana Sajnani / Anju Chopra
Sarha Hashmi / Divya Mehra
Khushi Dubey / Putlu Mehra

Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. Güzel filme benziyor ben de çok seviyorum aslında Hint filmi ama bir süredir izleyemiyorum bakalım zamnım olunca başlayacağım tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint filmlerinin yeri her zaman ayrıdır. Bence de başlamalısın :D

      Sil
  2. Hint filmleri çok güzel oluyor.ah birde türkçe dublaj olsalar tadından yenmicekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe dublaj tadı çıkmıyor ay :D

      Sil
    2. Bence orjinal sesler daha guzel oluyor. Bir kac altyazili film izledikten sonra alisirsiniz ve dublaj istemezsiniz 😊

      Sil
  3. Turkiye'de gectigini duyunca merak ettim acikcasi. Yazinizi okuyunca izleneceklere ekledim. (iste benim stilim allstarda Ezgi Unalin Dans konseptinde bu filmden bir sarkinin dansini yapmisti. Ordan arastirarak filmi kesfettim 😂

    YanıtlaSil
  4. Kapağı güzel olanları güzel bulan tek kişiyim galiba ya :) İlgimi çekti, kısa zamanda izlemeye çalışacağım :))

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Amir Khan Serisi içindeki bu filmi sabah saatlerinde yeni bitirdim :) . Uyusam mı üniv dersler var bilemiyorum.Fakat bildiğim tek birşey var Anushka Sharma gibi bir güzellik varmı nevi şahsına münhasır olan .... Hint filmleri de olmasa kapansın sinemalar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var sanırım. Anushka Sharm'dan daha güzelleri, iyileri var yani. Okul daha önemli. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)