Kara Sevda (Dizi)

İlk bölümünden beni etkileyen nadir dizilerden biri bu dizi oldu.Dizi başladığı dakikadan itibaren başka bir havayla başladı.Burka Özçivit ve Neslihan Atagül'ün aurası direk olarak izleyiciye geçiyordu.Keza ikisinin arasında ki kimya çok çok iyiydi.Dizide beni çok fazla etkileyen sahne oldu.Özellikle Neslihan'ın ağladığı sahne ve maden sahnesi beni çok etkiledi.Neslihan çok gerçekçi ağlıyordu.Rolüne mi kendini kaptırdı anlamadım ama gözler dudaklar bir şişti gözlerime inanamadım.Sanki gerçekten öyle bir durumdaymış gibi ağlıyordu.Maden sahnesine gelince;izlerken hep aklıma maden faciaları geldi içim çok ürperdi gözlerim dolu dolu oldu.Maden şehitlerimize de ALLAH'tan gani gani rahmet diliyorum.Dizi hakkında fazla yazıp spoiler vermek istemiyorum.Bu yüzden kısa kesmenin doğru olacağını düşünüyorum.Şiddetle bu diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum.İlk bölümde çok sağlam bir senaryoyla başladı umarım diğer gelecek bölümlerde bu bozulmaz ve hep böyle devam eder.
Dizinin ilk bölümü reytingler de yayın zamanı 3. sırada, tekrarı ise  18. sırada bitiriyor.

KARA SEVDA


Tür: Romantik,Dram
Yönetmen: Hilal Saral
Senaryo: Anıl Eke - Özlem Yılmaz - Burcu Görgün
Yapımcı: Kerem Çatay
Yapım şirketi: Ay Yapım
Kanal:Star Tv
Gün:Çarşamba
Saat: 20.00
Yayın Tarihi:14 Ekim 2015
Konu:
Kemal bütün olumsuzluklara rağmen hayata karşın hep pozitif  bakan Maden Mühendisliği okuyan bir gençtir.Nihal ise zengin bir ailede  büyümüş iyi eğitim görmüş resim  çizme yeteneği olan fakat bu hayata asla kendini ait hissetmemiş bir kızdır.Bir gün  Nihal deneyim kazanmak için  otobüse biner ve otobüste Kemal ile  yolları kesişir.Zamanla birbirlerine yakınlaşırlar ve aşık olurlar.Toz pembe bir  aşk beklerlerken hayatın acı tecrübesiyle karşılaşırlar.

Oyuncular 
Burak Özçivit
Neslihan Atagül
Zerrin Tekindor
Metin Coşkun
Hazal Filiz Küçükköse
Furkan Andiç
Melisa Aslı Pamuk
Çağla Demir

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Dizi güzeldi ama şu düşme sahnesinin iki kez olması amaaan dedirtti bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem de aynı düşüncede orasını saçma buldu. :D

      Sil
  2. basrol oyunculari favorim olmamasina ragmen cok iyi bir is cikardilar.hatta neslihan icin baslarda rolun hakkini verebilecek mi diye endiselerim bile vardi.genel performansi cok iyi ozellikle bu dramatik sahnelerde nirvana yapıyor.ben de en cok kardesinin katilinin zeynep oldugunu ogrendigindeki aglama sahnesini cok begendim.kardesini kaybeden biri ancak bu kadar uzulebilirdi.basroller arasindaki uyum da muthisti.set dısı iliskilerindeki sogukluga ragmen seyirciye yansiyan tek sey birbirlerine gercekten ölumune sevdali bir ciftin askiydı❤cok basarililar,tesekkur ediyorum her ikisine de bizlere yasattiklari keyifli anlar icin👏kaan urgancıoglu ayrica alkışı hak ediyor.renkli kisiligi ve kendine has mizah anlayısıyla kotu karakter olmasina ragmen izleyicinin inanılmaz sempatisini kazandı ve özcivit'in asla gerisinde kalmadı.hatta omuz farkıyla öndeydi bile diyebiliriz.☺iyi bir proje ve partnerle reytingleri altüst edecegi gunleri sabırsızlıkla beklemekteyiz...

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)