Boku no Ita Jikan/2014 (Japonya)

-Spoiler içermez-Bu dizinin çevirisini güncel takip etmiştim,dizinin çevirisi aylarca gelmemişti ve tek bir bölüm için aylarca beklemiştim.O yüzden zor ve meşakkatli izlediğimden benim için diğer dizilerden daha bir başka daha bir ayrıdır bu dizi.Ne ağladım ne ağladım.Ne siz sorun ne ben söyleyim, her dakikasında beni ağlatan dizi konu itibariyle One Liter Of Tears dizisine çok benziyordu.Fakat bu sefer hastalıklar çok farklıydı. Benzer yönleri iki karakterinde hayata sonuna kadar tutunmaya çalışmalarıydı.Haruma Miura rolünü o kadar iyi oynuyordu ki hani bilmeyen gerçekten o ALS hastası sanabilirdi. İnsanın diziyi izlerken kendi hayatını gözden geçirip neyin değerli neyin değersiz olduğu sorusunu sorduruyordu.Gerçek aşkı, fedakarlığı ve yaşamanın ne kadar önemli olduğunu fark etmenize sebep oluyor.Bence hiç düşünmeden bu diziye başlayın derim emini ki size çok şey katacaktır.
Boku no Ita Jikan
 (僕のいた時間, The Hours of My Life)

Tür: Dram,Melodram,Romantizm,Aile
Yönetmen: Hiroki Hayama
Senaryo: Atsuko Hashibe
Dil: Japonca
Ülke: Japonya
Kanal: Fuji TV
Yayın Günü: Çarşamba
Yayın Saati: 22:00
Bölüm Süresi: 54 Dakika
Bölüm sayısı: 11
Yayın Tarihi: 08 Ocak 2014-19 Mart 2014
Konu:
Sawada Takuto üniversite son sınıfa giden ve iş teklifi almaya çalışan bir sıradan öğrencidir.Bir gün aynı üniversitede olan Hongo Megumi ile tanışır ve sevgili olur.Her şey iyi gitmeye başladığı bir gün başına anlam veremediği şeyler gelmeye başlar.Bunun üzerine doktora gider.Doktor ALS (Amyotrofik lateral skleroz) hastası olduğunu ve zamanının pek kalmadığını söyler. Sawada Takuto başlarda kabullenmese de bu hastalığı ile mücadele etmeye ve yaşamaya çalışır.

Oyuncular:
Miura Haruma  Sawada Takuto
Tabe Mikako  Hongo Megumi
Saito Takumi  Mukai Shigeyuki

Kazama Shunsuke Mizushima Mamoru

Yamamoto Mizuki  Murayama Hina
Nomura Shuhei  Sawada Rikuto

Hamabe Minami 

Fukikoshi Mitsuru  Tanimoto
Koichi Mantaro Sawada Akio
Asada Miyoko  Hongo Shoko
Harada Mieko  Sawada Sawako

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Tırtıl'ım aylardır görüşemiyoruz ayıp bana değil mi insan ablasını arada ziyaret eder değil mi? al kulaklarım senindir çek istediğin kadar. Geçmiş bayramını da utana utana kutluyorum.

    Japon abi bana yürek yakıcı bir bakış fırlattı çok yakışıklı senin güzel yorumun da eklenince bu diziye başlamak farz oldu. Arayı açtığım için tekrar özür dilerim kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bende de suç var ama sonuçta bende sana gelemedim.Bende utana sıkıla geçmiş bayramını kutluyorum.Evet birbirimizi ihmal ettik fakat eminim ki ikimizde yoğunduk,canımsın. ^_^

      Kesinlikle şiddetle başlamalısın tatlım,bende özür dilerim tatlım sende kendine iyi bak. :*

      Sil
  2. Listeme ekledim bile, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Harumacığım ölecek diye izlemeye gönlüm el vermedi bende üçüncü bölümde bıraktım diziyi..nasıl da tatlı bakıyor yaa.. :(

    YanıtlaSil
  4. Dizi gerçekten çok güzel de haruma yı gördükce içim acıyor intihar edip ölmesi keşke oda hayatı için çabalayıp depresyondan cıkabilseydi de mühtesem oyunculuğunu izlemeye devam debilseydik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH taksiratını affetsin. Bende üzülüyorum.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)